torsdag 4. august 2011

Vinn vakker vase / win a vase

Sommerlotteri i Åpent hus igjen - tada!

Denne gangen har jeg fått lov til å gi vekk noen spreke og morsomme vaser. De er i plast og brettes ut og fylles med varmt vann når den skal brukes. Da former plasten seg og vasen står støtt. Og så kan de brettes sammen igjen når de ikke er i bruk - veldig praktisk for de av oss som sliter med lite skapplass. :) Og så er den jo uknuselig også, da. Ingen ulempe det heller.



Skulle du ønske deg en lavere variant, er det bare å finne frem saaks og klippe den til ønsket høyde!

Den finnes i en rekke farger og mønster. Min egen er grå med svart og oransje i mønsteret. (Bilder under)



Som du kanskje ser, har jeg klipt av min vase noe i høyden. 
Det som ble til øverst ligger foreløpig som pynt utenpå en av kivi-lyktene mine. 





Her ser du de fem vasene som jeg deler ut til heldige Åpent hus-lesere:



Vil du se og lese mer om dem, se her.
Bruk gjerne denne knappen hvis du vil lenke til lotteriet. (VENSTREklikk og lagre)



For å være med i trekningen kan du:

  • legge igjen en kommentar under og skrive hvilken som er din favoritt.  (ett lodd)
  • lenke til lotteriet på FB/Twitter eller din egen blogg (ett lodd)
  • er du følger kan du få et tredje lodd.

Lotteriet varer til 18. august.
Håper du slenger deg med. Alle kan delta - med eller uten egen blogg.
Lykke til alla i hopa!


Translation:
I am throwing a new Summer lottery here at Open house. This time it's my pleasure to give away some fraiche and fun flowervases. Unbreakable and practical design in plastic - which folds out when in use, and folds in to take up practically no space when not in use. How's that for a winner. You can even cut it with scissors if you want it lower.


More info and photos of the vases found here.


If you want to join in:

  • leave a comment and tell me which one is your favourite.
  • spread the word about this lottery on your FB/Twitter or your own blog
  • a third ticket available for those of you who are Open house Followers.

Lottery ends August 18th. 
Everyone may join - - with or without your own blog. And wherever you may live.Good luck to all!

Oppdatering: lotteriet er avsluttet og vinnerne trukket. Se innlegg fra 19. august.
Følg med for nytt lotteri om ikke lenge.
takk til alle som deltok.
beste hilsner fra Åpent hus

I neste innlegg
retro på stua

61 kommentarer:

  1. Kul vase. Min favoritt er nok nummer 3. Og, så gleder jeg meg til neste innlegg da. Elsker retro

    3 lodd til meg forresten!!!

    SvarSlett
  2. Så fine vaser!! Disse har jeg sett på tidligere og den sorte og rosa er nok min favoritt... Eller den gulstripete da... Vanskelig å velge... Tar 2 lodd jeg :)

    SvarSlett
  3. Så fine vaser!! Disse har jeg sett på tidligere og den sorte og rosa er nok min favoritt... Eller den gulstripete da... Vanskelig å velge... Tar 2 lodd jeg :)

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd. Jeg likte best nr 1 ♥ Har delt konkurransen på facebook og følger deg fra før!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjere med i sommerkonkurransen min om du vil

    SvarSlett
  5. Artige vasar! Min favoritt er nok nr. 1:)
    Eg blir med på lotteriet med 3 lodd:)

    SvarSlett
  6. De vasene er jo så kule!
    Min mor har en i blank og den er jeg alltid så misunnelig på ;)
    Prøver lykken med 3 lodd.
    Nr 1 er min favoritt!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. 2 lodd til meg...
    så stilig då, aldri høyrt om desse eg..

    SvarSlett
  8. Skikkelige kuule vaser. Tar 2 lodd jeg:) Den røde/rosa er min favoritt! God helg til deg og dine:) Klem

    SvarSlett
  9. Hei,
    jeg vil gjerne ta 2 lodd. Tror nr. 1 er min favoritt.

    Tjo og hopp :)

    Mari Ann

    SvarSlett
  10. Artige vaser! Min favoritt er nummer 4! Full pott på meg! Tvi-tvi :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  11. Superkule! Nummer tre må jo bare komme til meg! Tar gjerne to lodd:)

    SvarSlett
  12. Fine vaser, nr 1 er min favoritt;) Ett lodd til meg.

    Marianne N (uten blogg)

    SvarSlett
  13. Disse er kjempekule. Har en på jobben som vi bruker på utstillinger osv, superpraktisk.

    Nr. 3 er min favoritt.

    3 lodd, takk - og fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  14. Heisann:)

    Nr. 1 er min favoritt! Jeg tar gjerne 1 lodd:)

    Du kan godt skrive om muffinsoppskriften på foreldremanulalen:) Fint om du får med at oppskriften og muffinsene som blir laget ut ifra den er til eget bruk/gaver - ikke til å selge videre!

    Klem Sissel:)

    SvarSlett
  15. Nydelige vaser som jeg gjerne vinner en av. Nr 1 er min favoritt. Og jeg tar to lodd.
    C

    SvarSlett
  16. Så skjønne vaser!!! Likte best nr.3 :)
    Jeg tar 3 lodd!!
    Gleeeder meg til 18.August!!!!
    Klem fra Lena

    SvarSlett
  17. Kule, praktiske og smarte vaser!

    2 lodd til meg (følger + komentar).

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  18. Stilige vaser ;-D Disse har jeg lest om men ikke sett live... Alle er fine på hver sin måte, men om jeg er fornuftig må jeg vel skrive nr 1 som førstevalg( Likte utrolig godt nr 2 også)
    Det blir 1 lodd i dag :-) Ha en fin søndag

    SvarSlett
  19. Så stilige vaser! Sånne har jeg aldri sett før.

    Jeg ønsker meg nr 2 Flora Turquoise og tar tre lodd :)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  20. Liker best nr 1-den med blomster. Tar 1 lodd. Håper jeg vinner denne ganen.

    SvarSlett
  21. Liker best nr 1-den med blomster. Tar 1 lodd. Håper jeg vinner denne ganen.

    SvarSlett
  22. Klart jeg vil være med :-) Tar tre lodd :-) Liker best nr 1 jeg..

    SvarSlett
  23. min favoritt er nr 2, med blomstermønster!
    ...skulle bli to lodd det!
    ;)

    SvarSlett
  24. Jeg liker nr 1 best. To lodd til meg! *fingers crossed*

    SvarSlett
  25. Kjøper meg 3 lodd jeg :)
    Nr 1 er min favoritt :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  26. Nice gift! :)
    2 lodd
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    SvarSlett
  27. Nummer 1 er min favoritt - er følger også, så da blir det vel to lodd på meg.

    Klem

    SvarSlett
  28. En flott premie ! Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodder ( linker )
    Nr 1 er min favoritt :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  29. Hello!
    Such a nice giveaway :)
    I like the number 1.
    And you can count me in with 3 tickets!!
    Greetings from Finland, Sinikka

    SvarSlett
  30. Jeg liker fest og basar og deltar med to lodd.

    Liker nr. 1 best!

    Nye for meg disse vasene - artige.

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne være med og tar ett lodd. Min favoritt er den røde nr 5 :)

    SvarSlett
  32. Sånn vase har eg aldri sett, dei var kjempe kule! Eg tar gjerne tre lodd og syns at nr. 1 var finast :)

    Fant bloggen din i dag - og elsker filosofien din med åpent hus! Herlig :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  33. Vil gjerne vere med. To lodd :-)

    SvarSlett
  34. Jeg tar 2 lodd :)
    Nr 2 ble min favoritt

    Hilsen Katrine
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  35. wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    I like the first!
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  36. Tar gärna två lotter, har satt mig som följare. Min stora favorit är den cerise-rosa!

    nettan.klar@gmail.com

    På följarlistan heter jag anette carlsson och när jag skriver brukar jag kalla mig enkla nettan

    SvarSlett
  37. hei,
    min favoritt er den med "blomster"; med svart og litt rosa.
    morsomme vaser!
    hilsen dronninghuset og Tove

    SvarSlett
  38. Herlige vaser:) 3 lodd til meg takk, følger, kommentar og link i egen blogg:)
    Min favoritt er nr 3:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  39. Denne har jeg visst gått glipp av, hiver meg med i siste lita med 2 lodd og håper å vinne nr 1.

    :)

    SvarSlett
  40. Her må jeg delta. Min favoritt er nr. 2. (Blir 3 lodd). :)

    SvarSlett
  41. Super :)
    I like the third.
    2 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  42. marianne/ mizzmariz@hotmail.com16. august 2011 kl. 17:49

    Så praktisk da, eier faktisk ingen vase enda til tross for at eg eier leilighet, merkelig egentlig.
    Liker nummer 1 best eg, den hadde nok passet best hjemme hos meg!

    mizzmariz@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Flotte vaser..
    Jeg prøver full pakke - 3 lodd-
    Mari Johanne

    SvarSlett
  44. Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen og går for vase nr 1..

    Så jeg trekker 2 stk vinnerlodd!!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  45. Så tøffe! Nummer 2 er min favoritt. Tar to lykkelodd, takk :)

    SvarSlett
  46. 3 lodd,takk! :)
    jeg ville vunnet nr 2 ! *krysser fingrene*

    SvarSlett
  47. Så flotte vaser! Nr 4 er min favoritt :) Nå følger jeg bloggen også, så to lodd til meg :)

    SvarSlett
  48. Takk for påminnelsen om lotteriet :) Jeg blir med og tar to lodd (kommenterer, følger). Vase nr.2 liker jeg best!

    SvarSlett
  49. Jeg tar 3 lodder til disse nydelige vasene:) Liker veldig godt både 1 og 4.. Klem fra Idyll

    SvarSlett
  50. Slenger meg på i siste liten med vase nr 1(og2)som favoritter men setter nr 1 som førstevalg-den ville passet så godt inn i huset jeg snart skal flytte inn i! Tar 3 lodd!

    SvarSlett
  51. Tror min favoritt er nr tre, med det flotte navnet Linea Sunset. Har veldig lyst på en slik, den ville vært så fin i bagården som er full av betong og ikke trygg for glassvaser...
    Kan de kun kjøpes på nett, eller har de noen forhandler i Norge?
    To lodd til meg- er følger.

    blogglaus@gmail.com

    SvarSlett
  52. Heisan! Hiver meg på i siste liten!! Nr.1 likte jeg nok best! Tar gjerne 2 lodd!
    :-) Heidi

    SvarSlett
  53. Tar gjerne to lodd. Min favoritt er nok eneren!

    SvarSlett
  54. Jeg er med, to lodd her for å følge og kommentere? Tar gjerne en rød, får prøve noe nytt...

    SvarSlett
  55. 2 lodd til meg! jeg likte godt nr 5,og nr 2.. og 1,3 og 4;)

    SvarSlett
  56. Hei.
    Kule vaser, den blomstrete er min favoritt.
    To lodd for kommentar og følger:)
    Ha ein god dag.

    SvarSlett
  57. Så kuler vaser! Heller mest mot den turkise! :)
    Krysser fingrene for vinnerlykke!

    hilsen renate

    renate_etne@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Utrolig fine vaser! Jeg tar to lodd!

    SvarSlett
  59. Vanskelig å velge favoritt her, men den røde passer nok fint hjemme hos meg. Er følger også :)

    xo

    SvarSlett
  60. Så tøffe vaser. Jeg prøver meg med 1 lodd.
    God helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...