tirsdag 12. januar 2010

Mine Dots


Noen som husker drømme-innlegget mitt fra før jul om disse?
Nå er de kommet til Åpent hus!!
Og alle hjerter gleder seg.
:)

Det er en herlig følelse - det å ha ønsket seg noe veldig, og så få det - ikke sant?! Nå har Dots fra Muuto - av to bergenske designstudenter  havnet her hos oss! :)


Fant etterhvert ut at de passet perfekt på veggen i Åpent hus. I soverommet, som er lyst, svalt og ellers sparsomt dekorert, sånn jeg liker det. Her kan det være praktisk å få hengt noe fra tid til anna.



Og når de ikke fungerer som knagger kan de få lov til å briljere i all sin herlige, vakre, skulpturelle prakt! :)


Alle foto (c) Åpent hus.

Den som gjettet riktig på min uformelle lille
nyttårs-gjettekonkurranse
skal få sin presentasjon i
neste innlegg.
:)

8 kommentarer:

Ruths datter sa...

Du er nå god og da.Alltid klar med et neste innlegg.Flink er du.
Ønsker deg en fin kveld

Therese sa...

De "dottene" var fine!! Har ikke sett dem tidligere (har ikke blogget mye i det siste heller så jeg så ikke innlegget ditt før jul..).

Vedr hjertene; de finner du ved å velge skrift type Webdings (tror jeg det heter..) og bruke stor bokstav på Y :)
Hvordan noen får det til når de legger igjen hilsener har jeg ikke funnet ut ennå ;o)

Ha en fin fin kveld og god uke !

Moderne Retro sa...

Det ble kjempefint. Har selv hatt lyst på de. Vet du om de fås i hvitt? Fikk plutselig lyst på hvite på soverommet. Hmmm...

Åpent hus sa...

Ruths datter: håper du liker Åpent hus av andre grunner enn "neste-innlegg-greia" ;)

Therese: Takk for hjerteoppskrift :) Nå skal jeg også bli litt fancy! :) Dottene dukka opp foran øynene mine på en butikk, og jeg ble umiddelbart forelska. sånn kan det gå! :)

Moderne Retro: hei - kjekt å "se deg" her - så vidt jeg vet finnes dots i svart, gult og såpevaska eik. (spraymale ..?) :)

Marta / Livet på landet sa...

Så heldig du er!! Ønsker meg også slike!!:) Og kjempefine bilder du har tatt!:)

Bo med barn sa...

Heldiggris:) De er sååå fine. Står på min ønskeliste også.

StinaTooMuchInspiration sa...

Vad kul att se Dots "i verkligheten", de kom verkligen till sin rätt hos dig!

Fru Thronsen sa...

Hei, hei :)

Dots er bare lekre spørr du meg :) Jeg ønsker meg og disse, men i en fargerik utgave...

En flott blogg du har :)

Tuddeli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...