torsdag 10. mars 2011

Gavedryss

Hei folkens.
Jeg har hatt kontakt med karen bak disse flotte bildene. Og gjett hva? Han vil donere to av trykkene sine til Åpent hus-leserne!  :D Jeg elsker å leke julenisse og nå kan jeg altså annonsere at et av hans bilder altså kan bli ditt!

Med andre ord: nytt lotteri i Åpent hus



Etter forrige lotteri lovte jeg å holde lotterireglene på et lettbegripelig nivå! :) - Ingen JokerNord! (skuffa?)

Vil du være med i konkurransen om et valgfritt bilde fra dyktige tjekkiske Jan med den herlig moderne/retro skandinavisk stilen??
  • Legg igjen kommentar under.
  • Ett ekstra lodd hvis du lenker til lotteriet fra bloggen din.
  • To ekstra lodd hvis du lager en post og lenker til lotteriinnlegget her.(bruk øverste bilde).
  • Husk å si ifra hvor mange lodd du tar. Og du uten blogg: husk å legge igjen navn/kontaktinfo!

Lotteriet varer kun ei uke, så her er det bare å hive seg på! :)
Trekning lørdag 18. mars.

Jeg må nevne at Jan har har både Etsy-butikk, Flickr-konto og blogg.
Anbefaler alle å ta en kikke på dem.
Her er min presentasjon av bildene hans, hvis du gikk glipp av den for litt siden.






Translation:
The talented Jan behind the perfectly tasteful and stylish prints shown here, has donated two of his works to the readers of Open house blog! I am so excited. That means I get to be Santa again! I love it!! :D If you haven't checked out this creative guy's work, take a look at the links given above. (Etsy, flickr and blog)After last give-away I promised to keep the lottery-rules plain and simple. (dissapointed??) ;)

If you want to join in and grab a chance at one of these beauties, do as follows:
  • Leave a comment to this post: 1 ticket
  • Make a photolink to my lottery from your blog
  • Make your own blogpost about this lottery and the talented mr. Jan
    (include links to this lottery-post): 2 more tickets.
Remember to write how many tickets, and grab numbers in the sequence. First contender ticket 1 aso.
The lucky winners will be drawn on Saturday March 18th.

If you missed my earlier presentation of Jan's reStyle Etsy shop, take a look here.


Good luck!
Update: the lottery is over for now.
I hope you keep visiting Open house blog.


I neste innlegg
friskt og moderne

100 kommentarer:

  1. herlig, tar gjerne et lodd.

    SvarSlett
  2. likte bildene godt, tar et lodd! :)

    SvarSlett
  3. Those prints are sooooo cool! I sure hope that my one ticket does the trick.

    SvarSlett
  4. KULT! Jeg tar ett lodd foreløpig, lodd nr. 4.

    SvarSlett
  5. Næmmen søren, jeg som var så flink å telle lodd og så sneik Samma seg imellom og da ble mitt lodd nr. 5.

    SvarSlett
  6. De bildene er jo bare såååå fine!!! Det ene der hadde passet perfekt på teaksjenken min!!! Tar ett lodd jeg :)

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Utrolig flotte bilder. Har faktisk ønsket meg et slikt. Jeg deltar med lodd nr. 8 :o)!

    Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Tøffe bilder! Lodd nr 9 til meg:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. Heisan!
    Fantastisk herlige illustrasjoner med mange kjente kjære design-klassikere! Jeg reklamerer gjerne for Jan på bloggen min og da blir det vel to lodd da.
    Mine favoritter er; den gule Cathrineholmkjelen, Eamesstolen og Enjoy Tea
    God kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Herlig!!! 1 lodd til meg da.
    Lodd nr 12 ble det vel da?

    SvarSlett
  12. da er jeg nr 14:) fingra er kryssa:)

    SvarSlett
  13. Hei. Kule bilder!!Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  14. tøffe bilder, 1 lodd på meg :)
    renate_etne@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Ååhh! Jeg elsker disse bildene. Jeg krysser alle fingre og tær for at jeg vinner her. Et slikt bilde ønsker jeg meg så masse.

    3 lodd til meg.
    :)

    SvarSlett
  16. Flotte trykk, jeg er med!
    1 lodd m/vinnerlykke ønskes hit :o)

    SvarSlett
  17. Jippe, eg er med. Tar gjerne eit lodd. Krysser fingre og tær. :)

    SvarSlett
  18. Jajaja - jeg tar ett lodd :-D Føler jeg har vinnerlykken med meg for tiden...
    Men altså: si fra om nr.? (ref. reglene dine) Loddnummer liksom?

    SvarSlett
  19. Flotte bilder. Jeg vil gjerne være med. Ett lodd til meg.

    SvarSlett
  20. Fantastiske print! 1 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  21. Så gøy! De er jo kjempestilige:) 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  22. Digger disse bildene, så jeg er tar et lodd og håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  23. Ser at tellingen har stoppet litt
    opp her :) 1 lodd til meg i alle fall!
    Disse bildene er så stilige! Jeg digger dem!
    Ha en herlig helg! :)

    SvarSlett
  24. Veldig kule bilder! Tar svært gjerne et lodd, og krysser fingrene! =)

    SvarSlett
  25. Kanskje det vert min tur denne gongen? Eitt lodd til meg!

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne være med i trekningen med ett lodd.

    Klem

    SvarSlett
  27. the 1rst is my fav...i am in love with this chair!!!!!

    SvarSlett
  28. Jeg vil GJERNE ha et lodd! Og krysser fingrene!

    SvarSlett
  29. elsker de trykkene og blir gjerne med på trekning :)

    Ha en herlig kveld!
    klem

    SvarSlett
  30. Disse bildene er råstilige! Hadde sikekrt blitt kjempe tøft på kjøkkenet vårt (som ellers er kritt hvitt) Jeg prøver lykken med 3lodd. Link finner du øvers på bloggen min:) Da er det bare å krysse fingre og tær;) God helg!! (snart) Hilsen Vilde (HUSET PÅ HØYDEN)

    SvarSlett
  31. Herlige bilder! Jeg er med på 1 lodd! :)

    SvarSlett
  32. Jeg slenger meg jo med jeg da.
    Klem og god helg til deg

    SvarSlett
  33. Kult, jeg tar gjerne et lodd!

    SvarSlett
  34. Hei.
    Vil gjerne ha ett lodd på disse fine bildene! Hvilket nummer det blir, vet jeg ikke da tellingen stoppet opp langt over her.. Men tror det ble nr 42.

    blogglaus@gmail.com

    SvarSlett
  35. Så gøy :)
    Jeg blir gjerne med.
    Kommenterer og linker.
    ... så da blir det to lodd da?!

    Ha en fiiiiin helg!
    :)

    SvarSlett
  36. Vil gjerne ha et lodd, takk. trudehelen@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jag gillar hans tryck massor, så 1 lott till mig tack!

    SvarSlett
  38. Jeg tar gjerne et lodd! Jeg er hos deg for første gang nå, legger deg til i leselista mi jeg :)

    SvarSlett
  39. Hei.

    Ja disse er fine, vi tar ett lodd.

    Ha ein fin dag.

    -Black Orchid-

    SvarSlett
  40. Stilige bilder! Jeg tar gjerne et lodd :)

    SvarSlett
  41. Elsker de trykkene og tar gjerne ett lodd:)

    SvarSlett
  42. Ble Tipset inne hos Kaspara om det fine lotteriet ditt :),
    så jeg slenger meg med i siste liten & deltar med one lycky number.

    SvarSlett
  43. Eg slenger meg på med eitt lodd. Herlege bilete nsom eg gjerne kunne ha tenkt meg. God helg til deg!

    SvarSlett
  44. Elsker disse bildene!Tar gjerne 1 lodd jeg:)
    Tvi tvi!
    klem

    SvarSlett
  45. Flotte bilder, ett lodd til meg...

    SvarSlett
  46. Disse bildene var kule! Tar gjerne et lodd :)

    SvarSlett
  47. Hei!
    Kule bilder! Tar et lodd jeg:)
    hilsen Trine

    SvarSlett
  48. Elsker bildene! :D Vil gjerne ha et lodd! :D

    SvarSlett
  49. Underbara bilder! Kag vill gärna ha 1 lott!

    SvarSlett
  50. Eg vil veldig gjerne ha et lodd :o)
    Flotte premier!

    SvarSlett
  51. Ett lodd på meg, takk! Fiiiine trykk!

    SvarSlett
  52. Stilig!!!! Vi har et desperat behov for litt ny veggpynt når loftstua står ferdig, og disse var råflotte!!!
    Skriver et innlegg i morgen jeg, så da blir det full pott på meg:)
    Krysser fingrer og tær for vinnerlykke!!!:)

    SvarSlett
  53. Så kul utlodning! :)
    Eg vil svært gjerne vere med, så 1 lodd på meg, mange takk :)
    Får eg eit ekstra lodd om eg legg meg til som følgjar? :) Vel, eg gjer det uansett, for du har slik ein fin blogg :)
    Mvh, Kristin
    @ Hekkan Hekkel

    SvarSlett
  54. Vil gjerne delta :) Har skrevet innlegg hvor jeg har linket til bloggen: http://malinsinterior.wordpress.com/2011/03/11/giveaway-hos-apenthus/

    SvarSlett
  55. Må lykken deg følge hver dag som går,
    må livet ditt bli som en blomstrende vår.

    SvarSlett
  56. Herre min hane, her vil jeg gjerne ha 1 lodd ja! Fantastisk flott premie!
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  57. kule bilder!
    jeg tar gjerne 2 lodd :)

    SvarSlett
  58. Råfine bilder! Jeg tar gjerne ett lodd :-)

    Mvh Hege

    SvarSlett
  59. Å, de plakatene er så fine. Cathrineholm er min favoritt!
    Tar ett lodd,
    og krysser fingre og tær og alt som er:-)

    SvarSlett
  60. Så morsomt, jeg kjøpte nettopp ett av disse bildene etter jeg så den første posten din!

    To bilder er jo bedre enn ett, så jeg krysser alt som er av fingre og tær og tar tre lodd :)

    SvarSlett
  61. Stilige bilder!!
    Krysser fingrene og tar ett lodd :D

    iiiidaaaa@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Nå har jeg laga link så da blir det ett lodd til på meg vel. Men nå har jeg mista tellinga her så du får dessverre jobben med å nummerere loddene.

    SvarSlett
  63. Jeg vil gjerne delta i trekningen av disse herlige plakatene og tar 2 lodd!

    Ha en flott søndag!!

    SvarSlett
  64. Disse var nye for meg! Råkule!
    Mange hvite vegger i dette huset, så jeg håper på vinnerlykke og tar et lodd!

    :-)

    SvarSlett
  65. Hei,
    Selvskreven på dette lotteriet:)
    Har linket fra bloggen min om lotteriet:)
    Usikker på om det blir 3 el 4 lodd:/ :)
    http://whileim.blogspot.com/2011/03/loppisfunn-i-hus.html

    SvarSlett
  66. Nydelige trykk! jeg tar et lodd og håper på det beste:)

    SvarSlett
  67. Jeg vil også vinne:)Tar 2 lodd jeg, for kommentar og link.
    Ha en fin mandag!
    Klem

    SvarSlett
  68. herlige! jeg trekker gjerne et lodd!

    SvarSlett
  69. Ja takk til en av de herlige plakatene på min vegg :) Ett lodd, for jeg fikk feilmelding når jeg forsøkte å låne bilde fra deg.

    SvarSlett
  70. Jeg tar gjerne 1 lodd! Tvi tvi!

    SvarSlett
  71. Eg tar gjerne 1 lodd. Simenkj@gmail.com

    SvarSlett
  72. Jeg er med! Ett lodd på meg :)

    SvarSlett
  73. Veldig kule trykk :)

    Et lodd til meg!

    Mvh

    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  74. Jippi!! Ett lodd til meg :)
    Kjersti

    SvarSlett
  75. Utrolig fine bilder!
    2 lodd på meg!

    kram

    SvarSlett
  76. Utrolig stilige plakater.
    Jeg er ikke helt sikker på om det blir 3 eller 4 lodd. Men jeg skrev en liten post om konkurransen din, og jeg er redd for at jeg ikke har noen ide om hvilket nummer disse loddene blir. :(

    SvarSlett
  77. Eg tek gjerne eit lodd :) tonje.alvestad@gmail.com

    SvarSlett
  78. Så flott, jeg blir gjerne med på din giveaway og tar 2 lodd - kommentar og lenke. Jeg har også en giveaway gående så meld deg gjerne på :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  79. Hei, for en herlig blogg du har, endelig vært inne og sett i kveld,,, fine bilder og artige tekster - noen til ettertanke og andre bare glade og inspirerende.. jeg ELSKER porselenskulene... VIL HA :-) Lodd mottas med takk - går det ikke an å lenke til FB her da? Jeg har ingen blogg men skulle gjerne anbefalt denne. Klem Ellisiv :-)

    SvarSlett
  80. Hei!
    Takk for ros! sånt blir jeg glad av, vettu! :)
    Lenk gjerne fra FB. Det er klart! Det blir ett lodd ekstra, det! :)Husk at Åpent hus dama ikke har navn i bloggverden! ;)

    SvarSlett
  81. Heisann,

    Jeg tar gjerne 1 lodd. Flotte bilder med mange fine motiver. Så nå krysser jeg fingrene.. ;-)

    Hilsen T-stol damen... (3103)

    hthilert@gmail.com

    SvarSlett
  82. Helt underbara!!! Jag är gärna med!

    SvarSlett
  83. Et lodd på meg..og god helg :)

    SvarSlett
  84. Så kule bilder og gøy blogg! Ett lodd til meg:)

    SvarSlett
  85. Jag är med med två lodd :)

    SvarSlett
  86. flotte bilder - jeg tar 1 lodd..
    Håper på vinnerlykke.
    mari johanne

    SvarSlett
  87. Spennende! Hiver meg med i siste liten - tar 1 lodd! Man kan jo ha flaks ;)

    SvarSlett
  88. Hei, flotte bilder. I siste liten tar jeg ett lodd. Klem og god helg :)

    SvarSlett
  89. Hei kjempe fin blogg og flotte plakater:)

    Mvh. Birgitte

    SvarSlett
  90. Rekker jeg å delta? Hmmmm vet at å være lodd nr. sist på lista gir meget dårlige odds. Men ett lodd på meg... :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...