søndag 28. august 2011

Flytter på landet

Sånn blir det seende ut når danske arkitekt Jonas Bjerre-Poulsen og familien flytter fra storbyen og ut på landet. Etter en lang jakt endte de opp med denne gamle fiskerboligen, som de har gjort til sin perle av et hjem.


bad med nydelig takvindu








ah, for et deilig kjøkken!






stuekroken har etter min mening et uutnyttet potensiale.
Jonas: hvis du leser dette: bare ring meg! ;) hihi!


lyst og enkelt, neste asketisk på soverommet
praktisk oppbevaring i sokkelen på senga.


de ekstra stolene blir ei lita utstilling i seg selv under trappa.


Huseier Jonas er arkitekt for det velrenommerte firmaet Norm Architects.
kilde: Vårt nya hem. se

Håper alle får en fin ukestart. Jeg står på farta på jobbtur til Tromsø.
Beste hilsener fra Åpent hus-dama.

Translation:
This is how it looks like when a Danish architect moves from the city out on the countryside. Appealing? I think so. :) Photos from Vårtnyahem.se



I neste innlegg
noe hjemmefra

14 kommentarer:

  1. Ååååå, precis så här vill jag att mitt sommarhem ska vara! Idag var vi ute och tittade på ett på en ö i skärgården, men det var inte såå här fint, så det blir nog ingen affär..
    Ha en fin söndagskväll!

    SvarSlett
  2. ..jeg flytter mer enn gjerne på landet, og jeg vil ha det akkurat slik som dette!!

    God tur, og god uke til deg!

    SvarSlett
  3. Utrolig fint hus.
    Mange løsninger jeg kunne tenkt meg selv :)

    SvarSlett
  4. Da jeg så overskrifta, trodde jeg at det var dere som skulle flytte på landet:)

    Fantastiske bilder!!! Elsker stilen! De har virkelig fått det til!
    Ser ut som om hver eneste detalj er nøye planlagt. Og det er det sikkert også:)

    Fin uke til deg!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Absolutt en perle ja. Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  6. Flotte bilder! God tur til Tromsø!

    SvarSlett
  7. Fine detaljer i et inspirerende hus!

    SvarSlett
  8. Gi meg et slik hus på landet og jeg flytter på dagen ;)

    Begynner å få nok av trang leilighet i byen..hehe...

    Go tur te Tromsø! :)

    SvarSlett
  9. Sånn bad vil jeg også ha :))
    God tur til Tromsø :)
    klæm

    SvarSlett
  10. Åå, det er megafint!!!
    God tur til deg :)

    SvarSlett
  11. Hehe, da jeg så overskriften så var jeg sikker på at dere skulle flytte på landet. Luring:)

    Joda, jeg koser meg her jeg. Litt jobb innimellom, men for det meste bare kos. Det er litt uvirkelig hele opplegget egentlig, og jeg venter fortsatt på å våkne i tulipanhjemmet en dag og innse at det hele bare var en drøm. Men det er det jo ikke:)
    Tiden går uvirkelig fort, her er det nå kveld og vi skal straks spise middag. Blir thai i dag.
    Drømte forresten her en natt at du kom på besøk, men at du så ut som en inder, med sari og det hele. Hm...

    Håper det går bra der hjemme!
    Klem E

    SvarSlett
  12. Wow!! Her var jo alt fint!! Herlig!
    :) Heidi

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...