mandag 22. august 2011

Herlig Mallorca-hjem


I dag inviterer jeg til å nyte dette huset på Mallorca.
Her kunne i alle fall jeg se for meg å kunne tilbringe noen late dager....



















Det er det spanske foretaket Estudio Dai10 som har stått for utformingen.

Translation: Today I am feasting over this beautiful Spanish home. 
Situated on the island of Mallorca, the architects Estudio Dai10 has done an impeccable job at creating a home with style and character. I wouldn't mind spending some lazy days here!


I neste innlegg
hjemme hos tsjekkiske Jan

5 kommentarer:

cathrine sa...

Å, kunne ha flyttet inn på dagen! Lite oppussing som trengtes her ja. Digg! Ha en fin kveld.

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

WOW! SÅ fiiiiiint!

Ruths datter sa...

Dette kunne jeg tenkt meg å låne et par ukers tid.
Klem

Johanna Stålros sa...

Ja jag kan offra mig och följa med;) hihi helt underbart. kram Johanna

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

La oss reise!
Lekkert, liker trebruken.

Lik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...