mandag 22. august 2011

Herlig Mallorca-hjem


I dag inviterer jeg til å nyte dette huset på Mallorca.
Her kunne i alle fall jeg se for meg å kunne tilbringe noen late dager....



















Det er det spanske foretaket Estudio Dai10 som har stått for utformingen.

Translation: Today I am feasting over this beautiful Spanish home. 
Situated on the island of Mallorca, the architects Estudio Dai10 has done an impeccable job at creating a home with style and character. I wouldn't mind spending some lazy days here!


I neste innlegg
hjemme hos tsjekkiske Jan

5 kommentarer:

  1. Å, kunne ha flyttet inn på dagen! Lite oppussing som trengtes her ja. Digg! Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Dette kunne jeg tenkt meg å låne et par ukers tid.
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja jag kan offra mig och följa med;) hihi helt underbart. kram Johanna

    SvarSlett
  4. La oss reise!
    Lekkert, liker trebruken.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...