onsdag 17. august 2011

Familiekroken

Her kommer en liten kikk innom familiestua vår. Som ofte huser en stor barneflokk som ser barne-tv, bygger bilbane, arrangerer "teselskap" eller bygger hytte. 






Dette er ei slags loftsstue, rett ved siden av barnerommet. Der det meste "er lov", og alle kan boltre seg og slappe av. Derfor valget av skinnsofa - som skal tåle "alt". 








Ellers er det så hyggelig å se stadig nye faste lesere her på bloggen.
Velkommen til alle - nye, gamle, faste og tilfeldige.
Legger du igjen en hilsen av og til blir jeg veldig glad.

Alle foto (c) Åpent hus


I neste innlegg
blir det TREKNING AV FEM HELDIGE VINNERE i lotteriet 
og  et slags "sesonginnlegg" :)

8 kommentarer:

  1. Kuteppe=kickass! Det er på min handleliste nå. Trodde jeg aldri jeg skulle ønske meg, men så gjør jeg plutselig det ;)

    SvarSlett
  2. Ser du har samme tøffe grå puta som meg, den er eg glad i! Hærlig å ha en så stor sofa å boltre seg i. Nydelige blomsterbilder i innlegget under også.
    Go kveld til deg:)

    SvarSlett
  3. Det så koselig ut!
    Gleder meg til trekning av give away i morgen, krysser alt av fingre og tær! :)

    SvarSlett
  4. Koselig krok - og flott kunst på veggen!

    SvarSlett
  5. HEI!!
    Digger BILDENE/KUNSTEN på veggene! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i de? Hvem kunstneren er??

    Hilsen Anette =)

    SvarSlett
  6. takk for koselige hilsner.
    spesielt kjekt når jeg legger ut ting hjemmefra. :)

    Anette: er de ikke fine, bildene? :) Jeg elsker streken hans. Kunstneren er norsk og heter Terje Resell og holder til i Fredrikstad, tror jeg. Han har utstilling ulike steder i landet. Det ene kjøpte jeg direkte med han via epost :) Det er bare å google han.
    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  7. Lovely atmosphere, your photos are great!
    :)
    I really like the graphics on the wall as well, who's the author?

    SvarSlett
  8. ok, Terje Resell... I missed your answer, sorry :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...