torsdag 23. februar 2012

Vinn lampe fra House Doctor / Februarlotteri

Februarlotteriet i Åpent hus er herved i åpnet! :)
Denne gangen kan du sikre deg vinnersjanser til en stykk valgfri lampe fra House Doctor og Designbelysning.no.











Det er Designbelysning.no, som mange av oss sikkert kjenner allerede, som nå har  bestemt seg for å ta inn House Doctor i sortimentet sitt. Det feirer jeg ved å få gi bort 1 stk valgfri lampe til en makspris av 1500 kroner til en av mine skjønne lesere! De gir også en ekstrapremie. En heldig lotterideltaker får også 40 % rabatt på kjøp av en valgfri House Doctor lampe hos Designbelysning. no.

Alle kan delta - med eller uten blogg. 
Vil du være med så heng på! :)




(bruk dette bildet når du lenker - venstreklikk og Lagre som)

alle House Doctor lampene som Designbelysning.no leverer. 


Lotteriregler:
1 lodd for kommentar. Skriv gjerne hvilken lampe som er din favoritt!
1 lodd for å lenke i et innlegg på bloggen din eller lenke til lotteri-innlegget på Facebook
1 lodd for å være / bli følger av Åpent^hus.

(Lett å dele på Fjesboka med F-knappen under innlegget)
Husk å oppgi hvor mange lodd du tar.

Husk å legge igjen kontaktinfo hvis du ikke har egen blogg eller google-konto.
Hyggelige hilsener tar jeg også gjerne imot! :)


Trekningen av den heldige vinneren skjer mandag 12. mars.
Oppdatering: pga jobbreise skjer trekningen først 14. mars. 


Kanskje blir det deg?





Lykke til alla i hopa!
Gleder meg til å dele ut nok en premie til en av dere! :)


NÅ ER DE TO HELDIGE VINNERENE TRUKKET (14. 03)
FØLG MED FOR NYE LOTTERI


I neste innlegg
spansk byleilighet

186 kommentarer:

  1. Å herrelighet! Jeg finne mange favoritter her!!! Nr 1 og 4 fra det øverste bildet ditt, og den leddede gulvlampen i grått er bare gørrfin! Jeg tar selvfølgelig full pott av lodd, og hper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  2. Hei , jeg vil gjerne være med på lotteriet - har trekt 3 lodd. Har delt dette blogginnlegget via dele-knappen på FB siden min.
    Klarte ikke å finne noen favoritt lampe i dag dessverre, det er jo såå mange fine :)
    Ønsker deg ei fin helg; og ser fram til nye innlegg på bloggen din :)

    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg er så glad i kamper, så dette blir jeg gjerne med på. To lodd til meg. :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin premie!
    To lodd på meg. :)

    SvarSlett
  5. Å, så kjekk konkurranse! Her har eg mange favorittar... 3 Lodd trekk eg, og kryssar fingrar og tær!

    SvarSlett
  6. Så flott premie!

    Jeg tar to lodd!

    Men favoritt er så vanskelig å plukke ut... Så mange fine!

    SvarSlett
  7. Så masse fine lamper. Lampen i bilde over bildet med vinn en lampe er nok min favoritt.

    tar to lodd jeg! =)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Tjo ho for en premie!!!! Lampe nr 1på bildet og den store på bildet nr 2. Lovely!!!!!

    Det blir 3 lodd på Fruen og nå håper jeg på vinnerlykke, ti hi ;)

    Klem fra Fru Thronsen

    SvarSlett
  9. Jaaaa, jeg vil gjerne være med!!!! Prøver lykken med to lodd men kan desverre ikke plukke ut bare èn favoritt for det er jo så mange fantastiske lamper!! :)))
    Krysser fingre og tær!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  10. wow, så kult lotteri!
    to lodd på meg!

    *maria/zoopayne

    SvarSlett
  11. Ojjjjjjj, det var en helt fantastisk premie da! Den vil jeg gjerne være med på. Synes så mange av disse lampene er utrolig fine, så jeg vet jammen ikke hvilken som er favoritt. Må se flere ganger på dem tror jeg...Jeg tar gjerne 3 lodd takk og HÅPER håper håper...Tusen takk for sjansen og ha en koselig kveld =)

    SvarSlett
  12. Jiipi, for en herlig premie. Så mange fine lamper. For tiden er jeg på utkikk etter en type industrilampe så en Factory taklampe hadde passet perfekt. Tre lodd til meg.

    Kristin

    SvarSlett
  13. Jøss, for en premie! Hadde passet perfekt siden vi er på flyttefot nå *krysse fingrene* Jeg trekker 2 lodd. Foreløpig favoritt er House Doctor Bubble Bordlampe, men mye mulig jeg ombestemmer meg etterhvert, for det var jammen mye fint å velge i! Klem fra Tonje

    SvarSlett
  14. Åhh, så gøy februarlotteri!! Masse lekre lamper :)

    Min favorittlampe tror jeg må være nr 1 :)

    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  15. Så mange kule lamper!!! Alle er fine, så klarer ikke å velge favoritt nå:)) jeg tar veldig gjerne et lodd.
    Hilsen Rønnaug

    Bjornvj@online.no

    SvarSlett
  16. Trekker 2 svære lodd;) Favoritt: http://www.designbelysning.no/viewdetail/Vegglamper/catid-2156/House-Doctor-Vintage-Vegglampe/productid-32700

    SvarSlett
  17. Næmmen, det er jo helt vilt! Klart at jeg blir med - to lodd på meg. Så mange lekre lamper!! Ønsker deg og familien en fin helg! Klem fra meg

    SvarSlett
  18. Å, elsker alle lampene :-) Jeg tar ett lodd. Stålampen med 4 trebein og hvit skjerm er min favoritt. For en herlig give-away :-)
    Klem Karen

    SvarSlett
  19. Såå fine lamper!!! 2 lodd til meg.
    Lampe nr. 6, 8, 9, 10, 13,14, og 16med ugle er mine favoritter...
    Takk for muligheten til å delta.
    Klem

    SvarSlett
  20. For et lotteri og for en premie,selvfølgelig vil jeg være med:) Jeg synes alle lampene er fine, men er ekstra svak for vintage og retro.

    Tar tre lodd og krysser fingrene
    *håpehåpe*

    -Hanne-

    SvarSlett
  21. Flotte lampar!
    Slenge meg med og tek 2 lodd :-)

    SvarSlett
  22. 1 lodd :)

    ENJOY THE LITTLE THINGS IN LIFE BECAUSE ONE DAY YOU WILL LOOK BACK AND REALIZE THEY WERE THE BIG THINGS!

    SvarSlett
  23. For en flott gi-bort!
    Heldige oss som får være med i trekningen :)
    To (vinner)lodd til meg.
    Likte godt den hvite bordlampa med trebein.

    Ønsker deg en fin-fin kveld, og tenk i morgen er det helg, igjen!

    Klem til deg :)

    SvarSlett
  24. Så mykje fint! Vinnarlykke kom min veg!

    To lodd deltek eg med :)

    Mvh
    Tonje A

    SvarSlett
  25. HEISANN,
    MED SÅ UTROLIG MANGE TØFFE LAMPER Å VELGE BLANT HADDE JEG IKKE HATT PROBLEMER MED Å FINNE NOE JEG LIKER. JEG SYNES VELDIG MANGE ER KNALL-STILIG, SÅ ET VALG HADDE PASSET MEG BRA.
    HÅPER PÅ VINNERLYKKE NÅ.
    2 LODD PÅ MEG.
    HA EN DEILIG TID FREMOVER MOT VÅR.
    ;-))
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  26. hilde(.gunderstuen@hotmail.com)23. februar 2012 kl. 21:40

    1 lodd på meg takk! Man måååå jo bare elske House Doctor :-)

    SvarSlett
  27. Å for en premie!!
    Var faktisk innom den siden her om dagen, og falt pladask for House Doctor Floor Spot, knall stilig!
    Jeg følger - så da blir det to lodd på meg.
    God helg til deg!

    SvarSlett
  28. 2 lodd på meg! Synes alle er fine, men favorittene er på bilde nr 2 og 5. Hilsen hege

    SvarSlett
  29. Jeg trenger flere lamper, så dette er midt i blinken. Faktisk satt jeg å googla på nettopp lamper da jeg fant denne giveawayen:-) Har mange favoritter her. Ett lodd, takk:-) hilsen gro.bertelsen@gmail.com

    SvarSlett
  30. Jag vill absolut vara med:)
    Du har annars en kanonblogg. Fina pics och bra inspiration...jag önskar dig en skön helg.
    LOVE Maria på inredningsvis.se
    Sverige

    SvarSlett
  31. Veldig bra blogg du har. Har fulgt bloggen din en stund nå. Syns selv den lys turkise bordlampen er nydelig!

    SvarSlett
  32. Flott giveaway som jeg gjerne vil være med på med tre lykkelodd:-)

    SvarSlett
  33. Liker alle veldig godt, men kunne tenke meg en bordlampe! Ett lodd!

    SvarSlett
  34. Oj, oj, oj, denne må jeg være med på! Vi snekrer på loftet som skal bli tv-stue/syrom/gjesterom/lekerom/spillrom/kontor osv. Der trengs det lamper.

    Likte godt vegglampa Base Camp.

    3 lodd, takk!

    SvarSlett
  35. For noen kule lamper :) Likte den svarte lampa som henger og dingler grasiøst ned fra taket.

    Et lodd til meg :)

    SvarSlett
  36. Åh, så flott premie! Her er så mange flotte lamper at jeg ikke har klart å finne en favoritt ennå! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og dele link på fb og bloggen min. Tipser i samme slengen om min egen, lille gi-bort. :)

    SvarSlett
  37. Takk som byr på lotteri! Jeg blir gjerne med og tar to lodd. Syns lampe nr. 1 var blant favorittene.

    ella

    SvarSlett
  38. Denne blir jeg gjerne med på :) Elsker lampa som heter retro bordlampe i sølv!!! En sånn har jeg ønsket meg lenge :)
    Så her blir det 2 lodd.. Nå krysser jeg fingre og tær på at lykke er hos meg ;)

    eline

    SvarSlett
  39. Åå, eg vil gjerne vere med for eg har så lyst til å bytte ut dei kjipe ikealamepene mine... To lodd på meg!

    SvarSlett
  40. MANGE lerke lamper ja! Synes nr 12 og nr 4 på øverste bilde er fantastisk og den ledd gulv lampen er nok min absolutt største favoritt:):)
    Så jeg hiver meg med...
    3 lodd... følger, kommenterer og deler på facebook:):)
    Ha en herlig dag videre.
    Anine:)

    SvarSlett
  41. Denne MÅ jeg jo bare melde meg på! Har delt på Facebook og prøvde finne ut hvordan jeg ble følger av siden, men fant det ikke ut. Har i alle fall lagt den til i favoritter!

    Alle lampene var kjempefine, så kan ikke velge bare en. Krysser fingrene for at jeg kan ha vinnerflaksen denne gangen:)

    Malen_Fossum@Hotmail.Com

    SvarSlett
  42. Wow - for et lotteri!!!
    3 lykkelodd på meg her!!

    Likte veldig godt den hvite lampen med trebein og den grå sikk-sakk lampen på bilde nr.2!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  43. Fantastisk fin den turkise og sølv-lampa! Helt nydelig! Jeg prøver meg med en mulighet:)

    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  44. Hei favorittbloggen!

    Jeg tar gjerne to lodd!

    SvarSlett
  45. Jeg vil være med, og tar 1 lodd.

    Trenger en skrivebordslampe. Dn i mintfarge er min favoritt:-)

    God helg!

    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  46. Kjempekjekk premie. Jeg liker best lampen som er av type bordlampe og heter Unique Item. Lampefoten er laget av tre fra gamle hus på Bali eller deromkring. House Doctor har en skrivepult i samme serien som er min store favoritt for tiden. Dessverre er det litt vaklevoren og jeg klarer derfor ikke å forsvare kjøpet siden det koster en del.

    Men - lampen er en god erstatning!

    Et lodd til meg. Stor klem fra Anja

    SvarSlett
  47. Så heldige vi er som kan vinne House Doctor Lampe!! Wow..jeg liker veldig godt de lampene som heter basic, men hva jeg hadde bestemt meg for hadde jeg vunnet, er ikke sikkert:) Drømme drømme:)
    Jeg trekker 3 lodd og delt på facebook:) Tvinnetommeltotter

    SvarSlett
  48. Oii, skal man liksom velge én lampe?! Det tror jeg jeg må komme tilbake til, for nå må jeg finne noe å tørke macen med for jeg har sikla på den... ;)

    Likte veldig godt Organic taklampe og Vintage hengelampe.

    SvarSlett
  49. Hej! Jag är med med 3 lodd. Delade på FB, följer och kommenterar. Mina favoriter är 4 & 9 :)

    SvarSlett
  50. Kanskje det blir Meg! Min favoritt er House Doctor Fold Pendel. Nydelig!

    Jeg ta 3 lodd!

    Vicky

    SvarSlett
  51. Tar 3 lodd i denne fantastiske giveawayen!:) Har delt på fb å lagt meg til som følger.
    Favorittlampe? Ojj vanskelig å velge bare en, men kunne tenkt meg en gulvlampe så likte denne veldig godt

    http://www.designbelysning.no/viewdetail/Gulvlamper/catparent-2161/Dekorative-Gulvlamper/catid-20185/Azzar-Gulvlampe/productid-12153


    Farge på skjermen får vi heller komme tilbake til viss eg er så heldig å vinne :) * krysser fingrer for at eg er den superheldige*
    Ha en fin helg! mvh Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Å, så rå give away!
    Elsker nr 1 lampe! Krysser fingrene for mine 2 lodd. Følger og kommentar!

    turidraadalen@hotmail.no

    SvarSlett
  53. Liker blå nummer 16 veldig godt.
    Nr 12 er også fin
    Satser stort med ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  54. går for 2 lodder
    Lampe nr 10 digger jeg bare

    SvarSlett
  55. Skjønner at vinnersjansene er minimale, men satser på ett lodd.. Den hvite pendelen over bordet er helt nydelig! :-)

    SvarSlett
  56. Hei, to lodd til meg. :) Krysser alt eg har, råtøffe lamper.

    SvarSlett
  57. Skulle gjerne hatt ein av desse lampane:) 2 lodd på meg, takk:)

    SvarSlett
  58. Alle lampene ser bra ut men nr.12 er min favoritt.Jeg tar to lodd!

    Irena Dahl


    irenaruskinja@gmail.com

    SvarSlett
  59. Wow! De er drittkule alle sammen. Kan tenke meg Funky Elisa lampe, i gul.
    Hilsen Paulien (paulien_van_hoogen at hotmail.com)

    SvarSlett
  60. Tar to lodd - super giveaway! Og du får veilede meg når det gjelder lampevalg;) Kjøkkeninnlegg i bloggen min;) God helg!

    SvarSlett
  61. Elsker skrivebordslampen i stål og tre;-) hadde passet perfekt hos mej;-)) -Anne Marte- tar to lodd;-))

    SvarSlett
  62. Spennende blogg du har :) Jeg tar 3 lodd og må si at min favorit var nok House Doctor Basic.

    Ønsker alle lykketil og god helg!

    SvarSlett
  63. 3 lodd :)
    Favoritt: House Doctor Simply Bordlampe
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  64. Oi, her var det mange fine lamper! :)
    Tenk om jeg hadde vært så heldig å vunnet...
    Jeg holder en knapp på nr.1 på første bildet, men er ikke helt bombesikker!
    3 lodd for å skrive her, dele på blogg og legge meg til som følger.

    Nå får jeg bare vente i spenning!

    SvarSlett
  65. Kjempe fin og inspirerende blogg! Fortsett med det! :D
    Om jeg kunne valgt en lampe her, så måtte det nok blitt den i grått og grønt, som det siste bilde du har på innlegget.
    Så jeg tar 1 lodd :)
    -Helene-
    riola@live.no

    God helg!

    SvarSlett
  66. Fantastisk premie. To lodd på meg!

    SvarSlett
  67. o`hoj!! Fantastisk fin blogg!!! ;-) Og eg likar denne konkurransa, treng sårt nokre fleire lyspunkt og du presenterar ein drøss med favorittar!! ;-)) Eg tek to lodd!!
    Med venleg helsing Kirsti
    kirsti-haram@c2i.net

    SvarSlett
  68. oioi! Skulle gjerne hatt en ny lampe. Min gamle leselampe henger såhvidt sammen. Synes nr 7 var veldig stilig. Krysser fingrene for vinnelykke.

    ninahelen@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Jeg trekker to lodd og slenger meg med i konkurransen ;) ny lampe hadde vært no! Mvh Christina (christinarennan@hotmail.com)

    SvarSlett
  70. *jeg blir gjerne med i trekningen med to lodd! hilsen vigdis, www.jegerjonathan.blogspot.com

    SvarSlett
  71. Jeg er med og trekker to lodd ... 1 for innlegg og 1 som følger ... jeg digger de derre leddlampene. Trenger mer lys i stua så x-fingre og tær :-D
    God helg !!!

    SvarSlett
  72. Her var det mye fint. Likte best nr 5 i øverste bildet:)

    Slår til med full på her jeg (3 lodd) for dette var jo en SUPER premie!

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  73. Utrolig tøff utlodning. House doctor har så mye fint. Også vinne valgfri lampe er moro :) Jeg er med!

    Tar 3 lodd : linket på bloggen, kommentar + følger av bloggen :)

    Krysser fingrene.

    Lampen som er min favoritt er den på bilde nr. 2, den grå til høyre på bildet med sikk sakk støtte (om det er mulig ønsker jeg den i sort) :p

    Riktig god lørdag :D
    klem Mari

    SvarSlett
  74. You can count me in for sure :)
    I´m in with two tickets.

    Greetings from Finland, Sinikka

    SvarSlett
  75. Jeg deltar veldig gjerne med 3 lodd! Følger + delt innlegget på facebook.

    Favortittlampen min: House Doctor Owl bordlampe!

    Krysser fingrene!!

    Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Nesten umulig å velge kun en favoritt, men tror det må bli;
    House Doctor Raw Hengelampe!
    Jeg trekker 3 lodd og håper på lykke :)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  77. Jeg er med :D deltar med 2 lodd!delt på facebook :)
    Min favorittlampe er House Doctor Simply Bordlampe :D
    Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  78. 3 lodd på meg, følger og deler på facebook :)
    Ønsker meg denne hvis jeg vinner :
    http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Cleveland-Vegglampe/productid-32603

    SvarSlett
  79. Åhh...jeg vil veldig gjerne prøve lykken her! :)
    Jeg er jo litt forelska i uglelampa, men de har jo så mange fine lamper...*drømme*
    1 lodd!
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  80. Håber jeg må være med her, selvom jeg er fra Danmark. Flere af lamperne er så lækre, så det er svært at vælge en favorit.
    1 lod til mig.

    SvarSlett
  81. Litt av en premie!
    Den lampen øverst til venstre er min absolutte favoritt...
    Den har jeg hatt lyst på lenge, så krysser fingrene for vinnerlykke med 2 lodd :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  82. Hei:-) Trodde at jeg allerede var følger av bloggen din, men det var jeg altså ikke. Men nå har jeg lagt meg til her.-) Og så tar jeg med det samme to lodd i det fine blogglotteriet ditt. Jeg ønsker meg veldig den hvite hengende lampa på bilde nummer fire nedenfra. Den hadde nemlig passet perfekt i trappeoppgangen min:-)
    Innlegget ditt ble kjempebra og det er det på foreldremanualen også! Tusen takk:-) Klem, Anne Lise

    SvarSlett
  83. Tar en lott:) Min favorit är
    http://www.designbelysning.no/viewdetail/Bordlamper/catid-2160/House-Doctor-Retro-Bordlampe/productid-32675

    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  84. 2 lodd til meg; blir følger og kommentar!

    SvarSlett
  85. Hei:) jeg tar 3 lodd! Liker supergodt nr. 9, elleve og 13:))
    HIlsen fra June:)

    SvarSlett
  86. Åj, så flott premie!!! Jeg har bubble bordlampe med hvit eller sort skjerm på ønskelista mi, og trekker meg to lodd :)

    Marit
    marchrsto@gmail.com

    SvarSlett
  87. Hei,
    jeg er gjerne med på 2 håpefulle lodd!

    Vanskelig å si hvilken som er favoritt, så mange fine, og det kommer så an på hviket rom jeg skulle hatt den i :)

    Klem,
    Mari Ann

    SvarSlett
  88. Blir gjerne med som følger og med kommentar. 2 lodder til meg og krysser fingrene : ) herlige lamper og nesten umulig å velge en favoritt : )

    Ha en finfin tirsdagskveld videre!

    Bli gjerne med på give away hos meg og om du vil : )

    SvarSlett
  89. Kjempefin giveaway! Klart jeg blir med! :-)

    Følger og kommentar!

    Gratulerer så mye med nytt hus!! :-)

    Det ser jo superfint ut. For en fantastisk utsikt!

    Klem Franciska :-)

    SvarSlett
  90. WOW! Jeg vil gjerne være med!
    2 lodd på meg:)
    Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  91. Tar gjerne et lodd!
    House Doctor har så mange fine lamper at jeg ikke klarer å velge en favoritt, men det jeg er på utkikk etter for tida er en (skrive)bordslampe i industriell stil, og det har de jo absolutt i utvalget sitt!
    - Helle (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  92. Først: Gratulerer så masse med huskjøp. Det så fantastisk ut. Håper vi får være med på flyttelasset. Isåfall, gleder meg til å følge oppussingen! ;)
    Så: Tar gjerne to lodd (følger og kommentar) og sier tvi,tvi. Jeg ønsker meg en av de lampene hvor foten var ren og enkel i klart glass, med sort eller hvit skjerm. Den hvite hengelampa var også lekker. :)

    SvarSlett
  93. Lampe nr.15 er min favoritt.
    Følger bloggen og trekker meg 2 lodd.

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  94. Oioioi, det var premien sin det!
    Klart jeg må være med :)

    2 lodd på meg og en fin onsdag til deg ;)
    Signe

    SvarSlett
  95. Wow, for en fin gave.. hiver meg med, 3 lodd på meg ☺ Tvitvi

    SvarSlett
  96. Hipp hurra for at det er 29 dager i februar, for da kan jeg være med på denne loddtrekningen;)
    "Pixar"-lampa er min favoritt;)
    2 lodd på meg, for kommentar og følger.
    Superfin premie btw!
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  97. For en super premie!! Jeg liker både den retro og den vintage bordlampa... Men det er ikke så lett å bestemme seg :) Jeg tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  98. Ja vi elsker :)
    To lodd og jeg hiver meg med !! Uten mulighet for lampe i taket på stua, er det stort behov for flere lamper :)

    Mvh Anonyme Christina
    christinarennan@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Herlighet, det var jo så mange fine lamper der inne at jeg nesten gikk meg vill! Jeg tror ikke jeg klarer å velge bare en favoritt, men gjett at jeg vil være med i trekningen!
    Tre lodd tar jeg med meg. Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia. (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  100. Så flott lotteri!
    Jeg prøver lykken med to lodd. :)

    SvarSlett
  101. Jag tar en lott=)
    http://www.designbelysning.no/viewdetail/Bordlamper/catid-2160/Saga-Bordlampe/productid-9737
    är min favorit!

    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlett
  102. I want!! Slenger meg med med 2 lodd :D

    SvarSlett
  103. Hei!
    For en flott give-away :)
    Jeg tar 3 lodd, og min favorittlampe er nr. 1 ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  104. Oi! Jeg henger virkelig ikke med...
    Denne har jeg ikke fått med meg!

    Jeg tar to lodd :)

    God helg!
    klem
    -Amalie

    SvarSlett
  105. Snakk om lekre premier - jeg vil gjerne vinne en slik lampe og deltar med ett gull-lodd :-) anikris3@online.no

    SvarSlett
  106. ... jeg glemte å legge inn favoritten min: http://apenthus.blogspot.com/2012/02/vinn-lampe-fra-house-doctor.html. anikris3@online.no

    SvarSlett
  107. Jeg blir gjerne med! Hadde jo flaks hos deg sist :-D!
    Jeg tar 3 lodd, og er jeg den heldige vinneren, tror jeg jeg ønsker meg en vegglampe med lang arm, for det trenger vi, tror den heter Vintage et eller annet! God helg! Klem fra Anne

    SvarSlett
  108. Åå, så mange flotte lamper! De to øverst til høyre (nr. 6 og 8) er nok mine to favoritter. Prøver meg gjerne med 3 lodd jeg, og innlegget med link og bilde finner du her: http://heltlindz.blogg.no/1330556422_konkurranser_jeg_er_m.html

    SvarSlett
  109. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)
    Følger :)


    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  110. Fantastisk giveaway, eg hiv meg med med 3 lodd! :) Krysser fingrene for at eg blir den heldige vinner :)
    Klarer ikkje plukke favorittlampe her og no, altfor mange fine lamper.... det spørs om ikkje det blir flere som skal få lyse opp i nyehuset når det står klart ;)

    god søndag - cecilie -

    SvarSlett
  111. For en herlig blogg, og ikke minst herlig gi-bort!
    Er med på tre lodd jeg!

    SvarSlett
  112. Også House Doctor som har SÅ mange fine lamper!! Jeg tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  113. Syntes alle lampene var skikkelig kule!
    Jeg er med,1 lodd her:)
    Mvh Camilla
    (cherrycoke@hotmail.no)

    SvarSlett
  114. Jeg klarer rett og slett ikke velge en favoritt, så blir vanskelig om jeg skulle vinne for her er mye fint. Jeg tar 3 lodd.

    Hilsen Fru S

    SvarSlett
  115. WOW, for en gi bort!!

    Trekker 3 lodd jeg.
    Nå har jeg hengt inne hos Desingbelysning en stund og det å ta seg ut en favoritt er en utfordring...Liker godt Lamp Basic, Pipe light vegglampe, vintage vegglampe og vintage rule taklampe for å nevne noen ;)

    Hadde vært fin 40 års gave det altså...hehe...

    siwpeder(a)hotmail.com

    SvarSlett
  116. Hei:) jeg tror jeg nå har funnet min favorittlampebutikk!!:):)

    En av favorittene mine blant mange fra House Doctor er Bubble bordlampe!!Den hadde passet perkekt i stua:):) 3 lodd til meg:)

    Kine:)

    SvarSlett
  117. Heisann fruen! :-)
    Først - gratulerer med nytt hus, så gøy at drømmen gikk i oppfyllelse! Leste det her og så bilder :-)
    I fht lamper så tror jeg den svarte som henger blir favoritten, den blir fin når vi en vakker dag kommer så langt at vi river kjøkken og stue og bygger om, planen er klar, må bare bli ferdig med badet og et rom oppe først... :-)
    Jeg tar to lodd.

    Hilsen synge-Monica ;-)

    SvarSlett
  118. Så flott premie! To lodd på meg:-) Krysser fingrene, elsker de industriinpirerte lampene!

    Ha en fin-fin mandag videre!

    SvarSlett
  119. Utruleg flott! Har berre kika litt, men Factory fra House Doctor er ein av favorittane. Eg tar to lodd!

    SvarSlett
  120. sbfarstad@hotmail.com
    Delte på facebook <3
    nr.6

    SvarSlett
  121. For en herlig giveaway. Går nesten ikke an å velge, er så mange fine lamper.

    Jeg er med med 3 lodd.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  122. Wow! for ein give away!
    Eg prøver lykken med tre lodd :)
    Og skulle eg vere så heldig har eg ei laaang ønskeliste over lamper ;)

    Wire gulvlampe, vintage gulvlampe, wire bordlampe og basic bordlampe. For å nevne nokre få ;)

    Ønsker deg ein fin dag!
    klem helene

    SvarSlett
  123. Jeg er gjerne med og trekker tre lodd! :)

    Klarer ikke å bestemme meg for hvilken lampe jeg har lyst på, sååå mange fine! Men skal nok klare å plukke ut en om jeg er så heldig å vinne :)

    SvarSlett
  124. flott premie, 2 lodd her kommentar og delt på fb.

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  125. Heisann. Flott premie ;)
    Jeg tar 1 lodd. Skrivebordslampe er min favoritt.
    Elisabeth
    elisaskaug@hotmail.com

    SvarSlett
  126. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  127. Hei.
    Suveren premie, digger mye av house doctor sitt stuff.
    Tror jeg ville velge meg turkis bordlampe om jeg skulle være så heldig:)
    To lodder. Kommentar og følger.

    God onsdag

    SvarSlett
  128. Kommenterer og linker. To lodd, altså :-)

    SvarSlett
  129. WOW, flotte lamper! Jeg ønsker meg vintage bordlampa fra House Doctor, den er knallfin! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  130. Jeg greier ikke å finne en favoritt. Men tar gjerne 2 lodd!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  131. Jeg tar tre lodd og tror min favoritt er bordlampa som har betegnelse; 7 Ga0500 (E27)
    Flott premie!
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Hege Beate

    SvarSlett
  132. Fantastisk Give-Away! Utrolig mange favoritt lamper der ja! Like godt nummer 1, eller den fine hvite pendel lampa...eller alle sammen om du vil:)

    2 lodd til meg! Gleder meg til å følge deg videre:)
    Klem Anne Bente

    SvarSlett
  133. House Doctor har utrolig mange fine lamper, flere som står høyt på ønskelisten her! Et lodd på meg:)

    Hilsen Anja (fruanja@gmail.com)

    SvarSlett
  134. prøver lykken med 1 lodd

    Mvh Monika(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  135. Dette må jeg bli med på! Trodde jeg hadde trykket av på "følger" knappen før, men det hadde jeg visst ikke. Men jeg har jo fulgt deg lenge. :)

    Og jeg trykker på Face-liker kanppen, og vil linke til denne utlodningen på min Face-side også. (Linker til deg fra min side også jeg. I sidebaren.)

    Den lampen jeg liker så godt akkurat nå er Factory Swing. Den har bare et så kult industrielt desgn!!

    Hurra for denne utlodningen! Jeg er litt på lampejakt om dagen, så jeg krysser fingre og tær!

    Ha en fin dag!!

    Klemmeklem

    SvarSlett
  136. Favoritten er grønn lampe NR 9. Ett ldd til meg og jeg krysser fingre!
    Sol_fro@hotmail.com

    SvarSlett
  137. De har jo såå mange fine lamper. Mange jeg kunne tenkt meg :). Tar tre lodd og krysser fingre :)

    SvarSlett
  138. Mange flotte lampar, men favoritten er den kvite pendelen. Tek tre lodd. Har delt på Fb, og er følgar av bloggen din. Flott blog. Vart tipsa av ei venninne om den då ho såg innlegget om huskjøp, og kjente igjen huset de har kjøpt. Gratulerer! Vi var på visninga, mest for å titte, og fell pladask vi og! Fantastisk, rett og slett. Gler meg til å følge oppussinga. :) Mvh Linda lkharam82@gmail.com

    SvarSlett
  139. Ååå, så mange fine!! Jeg trekker to lykkelodd - ett for kommentar og en for å følge bloggen

    Karina
    karina.bolseth@gmail.com

    SvarSlett
  140. Har ikke klart å velge en favoritt enda. Men fikk veldig lyst på spotter på skinnesystem i stua mi.

    Jeg tar tre lodd :-)

    SvarSlett
  141. umulig å velge EN....:-) Tar ett lodd:-) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  142. Dette var jo en fantastisk giveaway. Jeg ELSKER lampene fra House Doctor så hvis jeg vinner her blir jeg KJEMPEGLAD! Jeg trekker 2 lodd (kommentar og følger) hos deg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  143. WOW!
    Alle lamper fra House Doctor er flotte, men jeg elsker Excellent Gulvlampe - i hvit.
    Trekker 3 lykke lodd!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  144. Å, jeg virkelig ønsker meg og trenger en Fold pendel! Fantastisk premie. 3 lodd til meg:)
    God helg!

    SvarSlett
  145. Jeg vil svært gjerne vinne ei flott lampe fra House Doctor.Trenger ei ny hengelampe i et hjørne av stuetaket eller ei ny skrivebordslampe. Det var mange flotte lamper her. Meg finner du her: magnar@aspaker.no

    SvarSlett
  146. Jeg liker veldig godt Factory Swing. Jeg tar med meg tre lodd og krysser fingrene!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  147. Jeg liker godt OWL-lampa til House doctor. Sett den flere steder.

    Jeg trekker tre lodd og krysser fingrene!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  148. Hei hei!
    Prøver lykken med to lodd jeg :)
    Skule jeg ha vært så heldig å vinne tror jeg valget hadde vært lampe nr 1 aller først i innlegget, desklampen :)
    Fin kveld til deg, klem fra Ella

    SvarSlett
  149. Ja takk!

    Endelig er vi på vei til å få et lovlig og godkjent el-anlegg her i huset etter to år med å bo i et brannfalig hus - og nye flote lamper hadde vært helt supert som en "innflyttingsgave" til huset!

    Trine D.

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  150. 3 lodd på meg,
    desklampen er min favoritt.

    SvarSlett
  151. Oi, for ein premie. Favoritten ja, den er ikkje lett. Liker veldig godt både den første og siste på collagen. 3 lodd på meg. Linker på Facebook ettersom eg av ein eller anna grunn ikkje får det til på bloggen for tida. God helg :-)

    SvarSlett
  152. Veldig mange stilige lamper her, vanskelig å si hvilken man likte best.
    Jeg flytter snart, og skal starte fra scratch i ny leilighet, og derfor hadde en slik lampe vært superflott! Så trekker ett lodd og krysser fingrene.

    Hilsen Silje, simy(ætt)live.no

    SvarSlett
  153. FOR en premie! Vi trenger en dekorativ lampe til et meget spesielt utvalgt sted i stuen, så dette ville jo bare vært helt perfekt! Jeg ville valgt en av de som står merket som nummer 16 på det øverste bildet.
    Jeg prøver meg med tre lodd - og krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige!
    Hilsen Kaja

    SvarSlett
  154. eg tar gjerne to lodd, følgar og kommentar :)

    eg svarer på spørsmålet ditt her, håpar det går greit. golvet vårt er frå Fjordal og heiter Eik select, hvit pigment, plank. eg trur nok me kjem til å bli fornøgd! :)

    ønsker deg ein fin kveld

    -klem

    SvarSlett
  155. Hei, jeg trekker ett lodd for kommentar og ett for følger! Jeg liker alle, men 9, 12 eller 13 er nok favoritter:)

    Ha en fin helg

    Mvh Merethe

    SvarSlett
  156. God lørdagskveld! Jeg har en øsnkeliste nå som vi bygger oss hus og på den listen er faktisk lampe nr, 9!! Den ønsker jeg meg til en hylle jeg skal ha på kjøkkenet (hvor en roberts radio- som også står på den samme ønskelisten- er tiltenkt en plass) Jeg deltar derfor med 3 lodd og krysser alt jeg har! (kommentar her, facebookdeling og siden jeg trivdes så godt her inne vil jeg gjerne følge deg :-) ) Klem Ranveig

    SvarSlett
  157. Oi oi oi! Klarer ikke å velge en favoritt sånn i farten...
    2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  158. Jeg trenger haugevis med lamper, og House Doctor har jo SÅ mye fint!

    TO lodd til meg! :)

    may.hege@lyckliga.no

    SvarSlett
  159. Jeg slenger meg på i siste liten og tar to lodd! Har antagelig kjøpt leilighet (venter på forkjøpsrett), og trenger definitivt noen lamper!

    SvarSlett
  160. To lodd til meg. Og hvilken jeg liker best? Alle!

    SvarSlett
  161. Hei :-) Skriv meg ned med 3 lodd. Jeg har også en giwe away, og ønsker alle velkommen innom hos meg. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  162. Hei;)
    Nydelig Give away;)
    3 lodd på meg og
    GOD SØNDAG til deg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  163. Jeg er helt klart med :) Trekker 1 lykkelodd jeg
    klem Jane

    SvarSlett
  164. Hei!

    Her er det så mange fine lamper at jeg ikke klarer å velge!!

    Tar 2 lodd, og håper på vineerlykke!

    SvarSlett
  165. Flotte lamper! Prøver meg med 1 lodd!

    Mvh Vivian
    (vivianm@haugnett.no)

    SvarSlett
  166. Jeg tar tre lodd!

    Den mintgrønne nr 9 hadde vært perfekt på hobbypulten min! Veldig fine lamper!!

    *krysser fingre og ønsker*

    SvarSlett
  167. For en fantastisk premie! Jeg blir gjerne med på lotteriet og trekker 3 lodd.

    Likte godt lampe nr 9, 11, 13 og 15.

    Skal bli spennende å følge deg videre :) Klem Ellen

    SvarSlett
  168. Åh - rekker jeg å slenge meg med på denne? Tar tre lodd!!

    SvarSlett
  169. Super giveaway! Deltar med 1 lodd:)
    livvedvik@hotmail.com

    SvarSlett
  170. 2 lodd til meg! Og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  171. For ein fantastisk premie, eg prøver lukka med tre lodd (delt på FB)

    Om eg skulle vere så heldig å vinne så må det nok bli enten vintage eller retro bordlampe :)

    SvarSlett
  172. Yay - elsker alle lampene - spesielt Funky Ebba - både lilla og gul!!! Lekre! Jeg tar tre lodd forresten!

    SvarSlett
  173. Fantastiske lamper! Jeg ønsker meg nr. 1! To lodd på meg!

    Ha en fin dag i sola! :)

    hannepk@gmail.com

    SvarSlett
  174. JA,JA,JA!!! House Doctor-lampe vil vi gjerne ha i hus! To av mine favorittlamper er Fold taklampe og Base camp vegglampe Eg tek to lodd, kommentar og følger. Beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  175. Superfin blogg og inspirasjonskilde! Holder en knapp på 1 og 9, men egentlig liker jeg de fleste. Trekker to lodd og gleder meg til å følge deg videre:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...