mandag 1. august 2011

Hagesofa x 8

Mens jeg fortsatt bare kan drømme om hus med hage, tillater jeg meg å nyte disse bildene, og late som om noe slikt er "like om hjørnet" for meg. :)









Bilder fra caneline, chinon, tribu, sibast, roda og scale design.


 Det er jo lov å drømme, ikke sant..!? :)

Translation:
House with a garden is still just a dream in my head. But there is no law against enjoying these pictures of what might be some day ... :)



I neste innlegg
landskapsarkitektens egen hage

5 kommentarer:

  1. oi oi oi, for noen uteplasser. Og for noen utsikter.. tenk å bo sånn da. Vi har endelig fått oss en (liten)hage, men den er prosjekt for neste år, så den kan ikke sammenliknes i det heeeeele tatt.

    *drømmer med deg, og håper at noen kommer å gir meg de uteplassene der i løpet av natten;) *

    -Camilla-

    SvarSlett
  2. Så läckra soffor vill så gärna ha en stor fet att krypa upp i på balkongen;) Kram j

    SvarSlett
  3. Jatakk!! Jeg hiver meg på drømmingen..Har riktignok en liten hage som en vakker dag skal bli fylt av herligheter som disse..Foreløpig er "hagen" dekket av mose og en 4x5 meter høy fææl rododendronbusk..E så lekkert atte..Fin uke på deg!

    SvarSlett
  4. Ja det er lov å drøyme. Har hus med hage, men er ikkje nærleiken av dette. Har faktisk nesten ingenting å sitte på når eg tenker meg om. Må nok ønske meg det eg og.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...