lørdag 28. august 2010

Åpent hus ett år - lotteri!

Det første bloggåret til Åpent hus er omme. Sidene har fylt seg nesten av seg selv, føler jeg. Og kontakt er skapt til mange steder og mange "fagleirer".
Inspirasjon er fått og gitt, og glede er delt og doblet.


Åpent-hus-hobbyen gir meg mye. Og jeg er overrasket, glad og takknemlig for responsen på det jeg skriver og viser. Hvis det ikke hadde vært for den, hadde jeg flyttet skribleriene mine til notatbokform. Så takk!

Jeg vil feire Åpent hus og fenomenet norsk interiørblogg
med et "godt gammeldags" nettlotteri. Alle er herved invitert til festen!! :)


Premiene jeg har plukka ut er fra svenske Camp Cirrus - spennende og nytt foretak som lager spreke og lekre saker i klare farger. Premie 1 er et putevar - Premie 2 er ei veske. Kjempefine.
Skal presentere premiene ordentlig veldig snart. Du finner noe som ligner under her. :)



Reglene er som vanlig:
1) Kommentar under - med nummer på loddene du tar.
NB - har du ikke egen blogg, husk å legge igjen epostadresse.

2) Du får ett lodd til og dobler vinnersjansene ved å lenke til lotteriet via Twitter, FB eller egen blogg. (om det er FB eller Twitter, legg ved lenke) Bruk gjerne bildet med tekst på over.

3) Om du allerede er eller kunne ha lyst til å bli Følger og med i Åpent hus-familien gir det deg enda ett lodd. Ja - faste og trofaste lesere/bloggvenner honnoreres her! :)  (Påmelding "i gjengen" finner du i høyrekolonna)

-- Dvs full mulig pot er tre lodd.



Trekning: Lotteriet skal få pågå en måned. Så på dagen 1 år og en måned etter at Åpent hus offisielt ble åpnet trekkes de to heldige vinnerne! :)

Jeg håper mange har lyst til å være med å gjøre dette til ei passende feiring og et spennende lotteri. :)
Alle kan delta - lykke til!
:)

I anledning dagen inviterer jeg deg som er innom også

til å komme med ønsker for innlegg,
ris/ros eller spørsmål.

Open house blog celebrates it's first anniversary with a traditional "web lottery"/giveaway. Feel free to join in by commenting, linking to this post and/or joing the Open house family as a Follower. (Yes returning readers get a bonus) That means a total of three opportunities for each contender.


For those of you who do not have a blog, remember to leave an email adress. Last day of lottery: Sep 28th. The two prices I've picked out are from Swedish designfirm *Camp Cirrus". They willl be presented soon.


Good luck to all of you!



I neste innlegg
blir her lyst og gjestfritt familiehjem.

108 kommentarer:

  1. Hei og gratulerer med ettårsdagen! Du har en flott blogg og viser fram mye spennende. Dessuten synes jeg at du har en god balanse mellom flere temaer, også de litt mer private. ☺

    Blir lodd 1, 2 og 3 på meg, visst.

    SvarSlett
  2. Lodd nr. 4 og 5 på meg..
    følger og kommentar..

    Ha ei flott helg!
    Ps: enig med Elisabeth!

    SvarSlett
  3. Hei
    Gratulere med 1 års jubileum! Har linket på min blogg, så da tar eg lodd nr. 6 og 7.
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Hurra for åpent hus sin flotte blogg!!
    Håper du vil blogge leeenge:)
    8,9 og 10 på meg!
    Kjersti

    SvarSlett
  5. Grattis, flott blogg, keep up the good work :D da tar jeg lodd 11 og 12. Hilsner fra Ragnhild
    ragnhildogjonvidar.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Hei,

    Ønsker meg selv velkommen som ny leser av bloggen din og stikker av gårde med lodd nr 13 og 14!

    Gleder meg til å følge Åpent hus!

    Malin

    SvarSlett
  7. Gratulerer, jeg tar lodd nr 15.

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Flott blogg :)

    Jeg tar to lodd, dvs. lodd nummer 16 og 17 :)

    SvarSlett
  9. og nummer 18 på meg:) Gratulerer med 1-årsdagen. Koser meg bestandig her inne:)(og i morgen er min blogg 1 år:)

    SvarSlett
  10. Lodd nr. 19 på meg da:o)

    Grattis med ettårsdagen ;)

    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med ettårsdagen!
    Jeg tar to lodd (kommentar + følger) og blir nr. 20 og 21.
    Ha ei herlig helg
    Tonje

    SvarSlett
  12. Hei hei. Gratulerer så mykje.
    Tar to lodd. Link + kommmentar.
    Det blir lodd 22 og 23

    Mvh

    SvarSlett
  13. Da tar Avdelingen lodd nummer 24, 25 og 26. Det kommer et innlegg om blogglotteriet når vi kommer hjem til egen pc.
    Grattis med ettårsdagen. Du er til stor inspirasjon!

    SvarSlett
  14. Gratulerer! Eg vil gjerne ha lodd nr. 27! :)

    SvarSlett
  15. Da stikker jeg av med lodd nr 28, 29 og 30. Krysser fingrene for at jeg har et av vinnerloddene.

    Gratulerer så mye med 1 års dagen!

    SvarSlett
  16. Hei,
    jeg tar foreløpig to lodd - når jeg har litt bedre tid sniker jeg meg inn igjen og tar det siste og! Tar da lodd nr 31 og 32.

    SvarSlett
  17. Jeg tar lodd nr 33 og 34!
    Gratulerer med 1 år!

    SvarSlett
  18. Gratulerer med 1-årsdagen!Nydelige premier!
    Jeg tar lodd nr 35,36 og 37!:)
    Klem

    SvarSlett
  19. Jeg blir gjerne med og tar lodd 38 og 39 :-D
    (kommentar + link i bloggen min)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  20. HEi, søt premie. Jeg tar gjerne 2 lodd, 40 og 41.
    Krysser fingrene for putevar :)

    Lena, Konfettiform.

    SvarSlett
  21. *klart jeg er med!! gjorde det jo så bra i forrige lotteri, så satser på samme vinnerlykke denne gangen også;) to lodd til meg, det skulle vel bli nr. 42 og 43, det da* vigdis

    SvarSlett
  22. Congratulations!!

    This is so much fun. I will take No. 44!

    Lovely.

    SvarSlett
  23. hei,
    gratulerer ;-))
    da blir det et lodd på meg, lodd nr. 45.
    klem og hilsen fra Tove

    mailadr.; dideidem@online.no

    SvarSlett
  24. Lodd nr. 46 og 47 på meg da :o)

    SvarSlett
  25. Hei! Gratulerer:) Dette må man jo være med på:) Lodd nr. 48 og 49 på meg.

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 1 års dagen! Jeg vil gjerne være med på lotteriet og tar 3 lodd! Så krysser jeg fingrene! Gleder meg til å se bildet du har tatt selv :)

    SvarSlett
  27. Thank you for the information. Happy Birthday "Open House"

    I take the 53, 54, 55.

    http://casaamica.blogspot.com/2010/08/cekilis-open-house-camp-cirrus.html

    SvarSlett
  28. Lodd 56, 57 og 58 på meg.

    Jeg liker meg godt i Åpent hus, og jeg synes du har imponerende gjennomarbeidede og varierte innlegg! :)

    SvarSlett
  29. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar hos meg :) Da fant jeg deg også og det er jeg glad for, fin blogg du har. Deg vil jeg følge videre:) Og et flott lotteri, klart jeg blir med!

    SvarSlett
  30. Takk, Citronpiken.
    Blir kjempeglad for litt skryt! :)
    Du får lodd nr. 59 og 60. Lykke til!

    SvarSlett
  31. Tusen takk:) Ja, jeg glemte å si hvor mange lodd :) Da venter jeg i spenning og krysser fingre og tær !!

    SvarSlett
  32. Jeg vil veldig gjerne ha lodd nr.61 :)
    Lekker blogg du har og gir meg i bøtter og spann av inspirasjon:)
    Klem Marianne LS

    SvarSlett
  33. takk, Marianne! kan du legge inn epostadressa di eller anna kontaktinfo? Må kunne komme i kontakt med deg i tilfelle du skulle vinne! :)

    SvarSlett
  34. Super blogg. Jeg tar lodd 62 0g 63, for kommentar og følger. Inspirerende blogg med ryddig layout.

    SvarSlett
  35. Gratulerer så mye! Lodd nr 64 til meg!
    Smil fra Carina

    SvarSlett
  36. Lodd nr 65 og 66 til meg. Tar 2 lodd og du er velkommen til å ta lodd i min trekning også.
    Klem

    SvarSlett
  37. Heia.
    To lodd, kommentar og følger.
    Da blir det nr 67 og 68.
    Venter i spenning og gratulerer deg med 1 år.
    Liv:)

    SvarSlett
  38. Hei! Tar 3 lodd jeg da! 69, 70 og 71 :-) Klem Hilde

    SvarSlett
  39. Gratulerer med 1-årsdagen! Siden vi er fire personer i familien, skulle jeg gjerne hatt fire lodd, men det får vel bli et mindre partall. Nr 69 og 70 – kommentar og lenke. Fortsett å skrive og knipse og fikse!

    SvarSlett
  40. Gratulerer så mye! Flotte premier - jeg blir gjerne med!!!
    Lodd nr. 72 ogn73 (kommenterer og lenker!)
    Ha en flott dag!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  41. Hei!
    Gratulerer med ett års jubileum - jeg er med på feiringa.

    Slik det ser ut for meg er jeg den heldige vinner av lodd nr 74.
    Ja, det tror jeg er et lykkelodd.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  42. Gratulerer med ett års jubileum. Har vært kjekt å fått følge deg. :)

    Jeg tar lodd 75 - 76 - 77.

    SvarSlett
  43. Jeg går for 3 lodd (det vil vel si nr 78, 79 og 80).
    Liker godt å komme innom bloggen din, søte deg!
    Jeg setter også pris på oppmuntringene du har
    kommet med inne hos meg :) Takk! Skal si det er
    vakkert det bildet du har hengt over sofaen! Det
    likte jeg innmari godt. Herlig! God torsdagskveld!

    SvarSlett
  44. Jeg vil selvsagt være med på lotteriet!:)
    Lager en link i margen min, jeg!
    Og følger mener jeg nå at jeg er....:)
    Så da blir det tre lodd da:)
    Nr. 81, 82 og 83.

    Fin kveld til deg!:)

    SvarSlett
  45. Så spennende!! Jeg blir gjerne med og prøver lykken med 3 lodd.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  46. Hei, klart jeg må blir med på dette, og så flotte premier!
    Siden jeg allerede er følger av den fine bloggen din, så blir det to lodd på meg. Da skulle vel det bli 87 og 88.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  47. Jeg ble så inspirert da jeg så premiene at jeg la ut en link på bloggen min. Da tar jeg meg et lodd til, lucky 89 :)

    SvarSlett
  48. TIL DE SOM HAR PROBLEMER MED Å KOPIERE BILDEKNAPPEN FOR LOTTERIET:

    Venstreklikk på bildet midt i lotteri-innlegget, så åpnes den i nytt vindu og kan kopieres. :)

    kjekt at så mange vil hive seg med! ;)

    SvarSlett
  49. Så klart vi må være med å feire deg og Åpent hus!!!! Vil gjerne være med på blogglotteri, kjempe gøyt!!! 3lodd til meg!!

    SvarSlett
  50. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med på feiringen og tar lodd nr 90. og 91 :)

    SvarSlett
  51. Hei og gratulerer med ett-årsdag :)
    Herlig blogg du har, mange gode ord og mye flott inspirasjon!!
    To lodd på meg, 92 og 93 :)
    Klem klem

    SvarSlett
  52. Alle gode ting er 92 og 93:)
    God torsdagskveld!

    SvarSlett
  53. Jeg har nå lagt meg til som følger. Da blir det vel 2 lodd til meg :-)

    Ha en fin kveld :-)

    Hilsen Ann-Iren

    SvarSlett
  54. Om eg har gjort alt riktig nå (det veit ein aldri), så skal eg ha tre lodd, 94, 95 og 96. Det må da bli gevinst av det der? :D

    SvarSlett
  55. Takk for hyggelig hilsen hos meg:) klart jeg er med på lotteri!
    3 lodd på meg. Linker inne hos meg og legger meg til som følger. Jeg tar da lodd nr 97,98 og 99:)

    Lilletuppa mi er et lite troll som vet hva ho vil. Ble 2 år i juni:) Koselig med småjenter og gutter i huset.
    Gleder meg til å følge bloggen din videre.

    Stor klem fra Fjasevashuset

    SvarSlett
  56. Hei åpent hus,du er en av mine inspirerende nykommerere:)
    linker deg og følger deg med lenke på min blogg:)
    100-101-102 på meg da! å liker supergodt det putevaret.
    fiolineklem

    SvarSlett
  57. 105-106. Gøy med lotteri! Legger meg til som følger :)
    Ser ut som det kan bli fine premier...

    SvarSlett
  58. Hei. Så gøy! jeg prøver lykken og tar 3 lodd. Blir det 107, 108 og 109 da, eller har det blitt rot i tellinga?
    Flotte, fristende premier :)

    SvarSlett
  59. Ble litt kluss i loddtalla her ei stund, ser jeg. Så jeg tar et lite grep og sørger for at ingen har samme nummer. Her er de som får nye loddnummer:
    Gul hverdag 110, 111 og 112
    Regina 113 og 114
    AnnI 115 og 116.
    Kanskje dette er lykketall?? :)

    Så neste lodd begynner på 117

    SvarSlett
  60. Da blir det 117, følger, og 118, kommentar, på meg;) Kjempeflott blogg - gratulerer med 1 års dagen! Synes puta var supersøt og ville passet perfekt på rommet til lillejenta mi, som snart er 1 år også!

    l_hilde@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Da går disse loddene til meg: Lodd 119- kommentar, lodd 120- følger og lodd 121- lenke på min blogg:) Da krysser jeg alle fingre og håper at jeg kan bli en av de heldige:)
    Supre premier!
    Klem

    SvarSlett
  62. Grattis! Jeg tar lodd 122 :o)
    vibekeremseth@gmail.com

    SvarSlett
  63. Flott blogg, denne skal jeg følge! :) Tar 3 lodd jeg....123-124-125.
    tonjemn@gmail.com

    SvarSlett
  64. Det er frameleis litt dobbelt - sjekk min kommentar oppe :) Nokon kommenterte like før eg gjorde, så vi tok samme nummer :)

    Eg kan godt få nye nummer på slutten da, om det er greit :)

    SvarSlett
  65. Jeg vil gjerne være med. :)Tar et lodd, blir jeg 127 da kanskje? :D

    SvarSlett
  66. GRATULERER! Lodd nr. 128 og 129 (tror jeg)

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  67. Så flotte premier! Jeg blir gjerne med og tar et lodd. :-)

    SvarSlett
  68. Oisann! Så fine premier du har her Gratulerer så mye med jubileum og jeg gleder meg til å følge bloggen fremover :)
    2 lodd på meg
    131
    132
    Tror jeg det må bli :)

    Ha det godt!

    SvarSlett
  69. Hei! Flott blogg!
    Jeg tar to lodd, nr 133 og 134.

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  70. Jeg vil gjerne være med. Tar tre lodd, nr 135,136 og 137.

    SvarSlett
  71. Heisann! Da prøver jeg lykken med lodd nr. 138 og 139. Innlegg er laget i giveawaybloggen. :) Ha en god helg!

    SvarSlett
  72. Hei! Flott blogg, og kjempefine premier :-) Jeg tar gjerne to lodd, det blir 140 og 141 da...
    mari-hal@online.no

    SvarSlett
  73. Oi for en fin blogg!! Tar 2 lodd jeg for la meg til som følger. Lodd 142 og 143 på¨meg da.

    SvarSlett
  74. I m so glad to participate in this great lottery! Beautiful things you propose here! Thanks a lot for your kind message the other day; I was quite busy with family and the construction-work of our house, so I was not very much around here. But I ll be back soon :)
    All the best to you and know that I like the fresh style of your blog; and many congratulations on the 1st anniversary!
    Best regards, Marjolijn

    SvarSlett
  75. Hei!

    Blir kun et lodd på meg.
    nr 145

    Tone
    tmyklatun@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Så flotte premier! Jeg tar lodd nr 146! Hilsen Anette :)

    SvarSlett
  77. Da blir det nr. 147 på meg :-) Gratulerer!

    SvarSlett
  78. Da blir det et lodd på meg:)

    katrinewj@gmail.com

    SvarSlett
  79. Er med på trekning så klart.
    Et lodd, nr 148 blir det vel.

    elin.t.johansen@gmail.com

    SvarSlett
  80. katrine glemte å ta et nummer. Da får hun 149. Sikkert et lykketall! :)

    SvarSlett
  81. Er på bloggrunde innom nye blogger jeg, og da er det koselig å treffe på giweawayer - har til gode å vinne noe men moro er det lell.
    Tar med meg nr 150 og 151 jeg.

    SvarSlett
  82. Hurra og gratulerer med 1 år! :D
    Lodd nr 152, 153 og 154 finner veien hjem til meg :)

    SvarSlett
  83. Jeg lenker, følger og jubilerer! Tre lodd på meg :-)

    SvarSlett
  84. 3 hurra og 3 lodd da! :)
    gratulerer!!

    SvarSlett
  85. Hipp hurra og grattis med 1 årsdagen:0)
    Da blir det 2 lodd på meg for kommentar og så vil jeg gjerne følge deg videre:0)
    Klæm Linda

    SvarSlett
  86. Eg følger og linker, 2lodd! Og gratulerer ;)
    Er ein då komen til 163 og 164, i såfall tek eg dei.

    SvarSlett
  87. Så gøy og gratulerer med dagen. Dette må eg jo bli med på med på :) Tar lodd nr. 165 og 166

    SvarSlett
  88. Så gøy! Gratulerer med ett år! Håper du fortsetter i mange år til!
    Jeg kommenterer, lenker og har fulgt deg i lang tid. 3 lodd.
    167
    168
    169

    SvarSlett
  89. Jeg tar veldig gjerne med meg lodd nr
    170
    171
    172
    Og innviterer deg samtidig til å bli med på min giveaway :)

    Klem fra Torunn

    SvarSlett
  90. Jeg blir gjerne med i trekningen med to lodd for kommentar og følger.
    173 og 174

    Klem

    SvarSlett
  91. Congratulations ! Jeg blir med i trekningen med lodd nr 175. Klem fra Bergen.

    SvarSlett
  92. nr 176 blir det på meg da:) Fine premier:)

    SvarSlett
  93. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på give awayen din med lodd nr.

    177
    178
    179

    :o)

    Gratulerer med ettårsdagen som kommer:o)

    SvarSlett
  94. Gratulerer med ett år med denne fine bloggen! Fine premier, så jeg sniker meg til to lodd. Nr 180 og 181 :)

    SvarSlett
  95. Gratiis med ett år :) Og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Ps: Mannen min er pilot :)
    Lodd 182 og 183 her da!

    SvarSlett
  96. Lodd nr. 184 og 185 her!:)
    Grattis med 1-årsdagen, måtte det bli mange flere! - Heidi

    SvarSlett
  97. Gratulerer gratulerer!

    Her tar jeg ofte turen, men er altfor dårlig til å kommentere...
    Skjerpings!

    Lodd nr. 186 og 187 til meg :)

    God helg!

    SvarSlett
  98. Hiver meg med! :)

    Lodd nr. 188, 189 og 190 til meg.

    SvarSlett
  99. Ahhh - jeg er så opptatt med studier for tiden, at jeg ser ut å gå glipp av en hel del i blogglandia.... Men rekker akkurat å ta lodd nr 191, 192 og 193 her. Og takk for kommentar hos meg. Setter pris på det :)

    SvarSlett
  100. Gratulerer!
    Satser alt på ett kort - lodd 194 til oss!
    viilhvile@gmail.com

    SvarSlett
  101. Hei! Har kikket litt rundt på bloggen din - så morsomt og fargerikt! Selv prøveblogger jeg mest for meg selv, men det er så mye fint å se på hos andre :-) Krysser fingrene for lodd nr. 195, 196 og 197

    SvarSlett
  102. To bonuslodd til bloggen Via Gluck - dvs 198 og 199.

    Og to bonuslodd til bloggen Hvite tulipaner - lodd .r 200 og 201.

    Gratulerer begge to (premie for tippekonkurransen som blir avslørt i dag)
    :)

    SvarSlett
  103. 202,203 og 204 til meg fikk ikke til å legge til bilde på facebook, men la ut link på FB.siden min:) Gjelder det??

    Jeg blir mer og mer imponert og inspirert over alt jeg finner her på nettet, og du er en av grunnene til at jeg ikke ser på Tv noe mer(bortsett fra Frustrerte fruer da:)
    Gratulerer med 1 års dagen:) Du har jammen vært flink første året, gleder meg til ditt andre:)

    SvarSlett
  104. Hei alle
    Da er trekningen gjort!
    De to heldige vinnerne annonseres i kveld.
    Og sammen med det også en liten trøstepremie.
    Takk til alle som deltok.
    Det blir ikke så lenge til neste lotteri.
    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  105. Hei :-)
    Gratulee med 1 års-dagen :-) Fin blogg med mye spennende lesing. Er ikke blitt så godt kjent at jeg kan si hva jeg savner / vil ha mer av. Men har lagt meg til som følger så kanskje jeg kan si mer senere... Kommentar+ følger = 2 lodd det da.
    Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  106. Så spennende:) Jeg vil gjerne være med, blir ett lodd da:)
    Ha en super dag videre!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...