tirsdag 9. august 2011

Ny klokke


Et øyeblikks innfall her en kveld resulterte i ei ny klokke. 
Syns den ble litt gøy.




Er veldig glad i denne avdempa gulfargen for tida. Og syns det passa fint med enkle moderne visere på det fine mønsteret på fprsida. Dette er vel det nærmeste jeg kommer Skap-det-selv her i Åpent hus. :)

Siden det er nytt innlegg hver dag her inne, vil jeg tipse "nye lesere" :)
om at det for tida pågår

Og at jeg har satt ut ei Utfordring
som jeg tror en del hoder har begynt å fundere på.
Håper mange velger å bli med å "spre litt glede" i den.

Alle foto (c) Åpent hus


I neste innlegg
noe fra årstiden

15 kommentarer:

  1. Wow. den var veldig fin. Og, for en herlig utfordring du har gående. All ære

    SvarSlett
  2. Den var utrolig tøff, så dyktig du er!
    :-)

    SvarSlett
  3. Den var jo kjempekul! Digger den! Det var jo en kjempeidè! Flere slike innlegg! :)

    SvarSlett
  4. Denne LIKTE jeg!
    Veldig bra SDS prosjekt!
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  5. Stilig klokke. Er også veldig glad i den sennepsgule fargen akkurat nå og har vært til innkjøp av stoff:-) hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  6. Så kult det ble! Helt enig, lekre farger! Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  7. Kjempetøff!! Liker det duse vakre mønsteret på boka:)

    SvarSlett
  8. Så kreativt da!
    Koser meg hver dag med dine interessante innlegg! Takk!

    SvarSlett
  9. Så fin og unik den klokken ble :) Gjenbruk på sitt beste ;) Likte fargene.

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. I love this! thanks for sharing your link with me!

    SvarSlett
  11. olala så tøff den ble da!!!:) Det tipset må bli med videre tror jeg!:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...