lørdag 27. august 2011

Nytt gammelt

Her en dag snusa jeg igjen rundt i en av mine lokale "brukt-grotter". Jeg kom hjem med ei lita skål. Lurer på hvor og når den er laget og hvor den har tilbragt sin tid til nå. Jeg synes den er skjønn. Nå har den hedersplassen midt på sofabordet vårt.




Og siden det ikke er hver dag jeg viser bilder hjemmefra, tar jeg med et par til. 

og særlig dette under 
som omsider kom fra ønskelista og inn i stua vår :).




Håper du har ei fin helg.

Bilder (c) Åpent hus. spør før du bruker.
Copyright Open house blog, ask before reusing.


Hvis der var noen av dere som svinga innom her tidligere i dag: jeg kludra med knappene når jeg fiksa til dette innlegget - og det havna ut på nett litt før planen. sorry hvis noen ble forvirra når det dukka opp igjen nå i kveld. :)

Translation:
the other day I found this little vintage bowl in one of my local thrift stores. I wonder where and when it was made, and where it's been till now. Now it sits on my sofa table. I like it a lot.



I neste innlegg
arkitekten flytter på landet.

9 kommentarer:

  1. Hei:) Tusen takk for bud på puta fra Borghildpia. Vil bare gjøre deg oppmerksom på at du bød det samme som kommentaren før deg, 200 kr. Uavgjort;) Håper du legger inn et bud hakket over:) For en flott blogg du har! Hilsen fra Hjertelill

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, og kule stoler!

    Likte det "hoppe i det og ta sjangser"- inlegget ditt! :D

    god helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder. Dere har det veldig fint. :)
    Skålen likte jeg også godt. Tror jeg må begynne å tråle bruktbutikkene, eller kanskje ikke, for her begynner å bli ganske fullt. ;)

    God lørdagskveld til deg og dine.

    SvarSlett
  4. Fin skål og flott stue :-)
    og veldig artig stol i innlegget under :-)
    ( den med alle fargene :-)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Flotte stoler og nydelige blomster :) :)

    Klem, Kristin

    SvarSlett
  7. Nydelige ting! Og bildet over sofaen er knallfint:) (har sikkert sagt det fire ganger før..)
    God søndag!

    SvarSlett
  8. Så fin skål og veldig fine stoler! De passet virkelig godt inn:) Håper du har en fin søndag!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...