onsdag 17. august 2011

Frisk og fredelig fridag

Jeg lager vanligvis ikke morgeninnlegg, men i dag vil jeg legge inn en tanke og si at jeg er takknemlig for:

- at alle i familien er friske
- at vi har alt vi trenger og enda litt til og
- at jeg er så heldig å ha en fridag i uka (i dag!)
- at hverdagen ser ut til å komme i gjenge og at vi kan trives med det også
- at jeg endelig ser ut til å komme ut av skallet å hive meg i gang med kreative prosjekter som jeg ikke vet hvor ender eller om blir noe tess, men jeg tør å tørre.









I morges nøt vi å kunne senke tempoet litt. Vi inviterte mormor og morfar på frokost, før SFO og barnehage. Koselig å ha familie i nærheten og å kunne nyte hverdagskos sammen.

Håper alle har en strålende fin onsdag.
Du har kanskje noe du er takknemlig for du også?

Foto (c) Åpent hus



I neste innlegg
glimt fra familiekroken i Åpent hus

6 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg!
    De små gledene i er dyrebare. Og slike gode frokoststunder i ukedagene settes høyt når man ellers har en travel hverdag.

    Kos deg videre med fridagen din!
    ...kan vel håpe på å se noen kreative prosjekter avbildet snart da?! ;)

    Klem
    Rikke

    SvarSlett
  2. Thank you very much:) I'm glad you like with sorriso.
    I really like flowers, and this is for you (pictures at the end)
    https://picasaweb.google.com/117143567742120876420/HolandiaRowerowo?authkey=Gv1sRgCLOCmp3g8LvjYQ# I like a look at your blog :)

    all the best *aga

    SvarSlett
  3. Blir det noe av prosjektet jeg anbefalte deg til eller? *spent*

    SvarSlett
  4. :) hei A fra Avdelingen: ikke hørt noe fra dem ennå. Det er andre ting jeg sysler med ved kjøkkenbordet så lenge :)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Så koselig og fint innlegg.
    Litt morsomt, for jeg har akkurat sittet og kladdet bryllupstale til min tilkommende og nevnt alt jeg er så takknemlig for i livene våre :)

    Klem Guro

    SvarSlett
  6. Eg er takknemmelig for mykje! At eg har evne til å gleda meg over små ting, at eg har friske og glade og trygge born, at eg har ein mann eg er glad i, at ein av mine største utfordringar er at eg spiser for mykje (!) sjokolade... Og så er eg glad for at om onsdagen, ja då har eg også fri, ein heil dag kun for meg sjølv!

    Herlig innlegg!

    Lampane i innlegget over her var kjempe lekre, kvar har du kjøpt dei?

    Klem Eli :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...