tirsdag 23. august 2011

Hjemme hos Jan


Jan Skacelik er en ung multikunstner av en tsjekker som har Etsy-shop, interiørblogg, flickr-konto, Twitterkonto og ellers komponerer musikk. :)

Han er spesielt glad i moderne design og retrostil, noe som viser igjen hjemme i leiligheten hans. 





Foruten skandinavisk design viser han også forkjærlighet for østeuropeiske retrosaker.
Denne kanna for eksempel, heter Elka pot og er laga av Jaroslav Jecek.
Og så har han en liten sjarmør av en hund. (For de som liker slike) :)



Her lager han både tøffe grafiske trykk, redigerer foto og komponerer musikk.



Han har en misunnelsesverdig samling av retroporselen.
Både Berså og Spisa Ribb, Gustavsberg ...


... og Rørstrand Picnic, som er hans favoritt.


Stringhylle med fine retrosaker - til og med yndlingsklokka mi, som fortsatt står på ønskelista...

Her er Jans blogg. Der finner du lenker til hans Etsyshop, hans Twitter og hans Flickr! :)

Translation: 
Today I want to introduce you to a chezk young man. He is a creative soul who makes graphic posters, collect vintage design objects, has his own blog, his own Etsyshop, Flickr and Twitter. :) These photos are from his apartment.  Go check out his blog here. 


I neste innlegg
fine dekordetaljer

12 kommentarer:

  1. Han har det kjempelekker hjemme!
    Digger plakatene hans :)

    SvarSlett
  2. Heisann!!!

    Her var masse morro å se!!
    Helt greit å "ta" noen bilder fra bloggen min:-)

    Håper du har hatt en super sommer!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så gøy å se hjemmet hans! Skal jammen sjekke ut bloggen hans også :)

    Cathrineholmplakaten er kommet i glass og ramme, men står foreløpig på hylla ved spiseplassen. Veggen der den skal henge er ikke malt enda, det kommer når vi går over fra utendørs- til innendørsprosjekter i høst. Da kommer blogginnlegget jeg lovet deg også ;)

    Klem Linnette

    SvarSlett
  4. For et fantastisk flott hjem med noen lekre detaljer. Love it!

    SvarSlett
  5. Lekkert, lekkert, lekkert! Takk, nå skal jeg saumfare bloggen hans!

    SvarSlett
  6. Det var jo designattractor! Den har jeg jo allerede saumfart, mang en gang ;)

    SvarSlett
  7. Mange ting å sikle etter her ja. Takk for bloggtips!

    SvarSlett
  8. Dette var et kjempefint innlegg, inspirerende!! Ønsker deg en fortsatt finfin dag :)

    SvarSlett
  9. Er var det mye lekkert for mitt øye.

    Sjekket begge mailkontoene mine, men kunne ikke se noen mail fra deg. Kan du sende på ny? :)
    Ønsker deg en fin kveld.

    Unni / Moderne Retro

    SvarSlett
  10. Oi så fint! Gjennomført er vel stikkordet her:) Skal ta meg en titt på denne bloggen ikveld jeg:)

    Klem, Pernille

    Ps! Giveaway inne hos meg om du vil delta:)

    SvarSlett
  11. Mye lekkert her! Ah bare til å begynne å samle seg opp skatter ser jeg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...