torsdag 18. august 2011

Retrofunn

Her en dag fikk jeg et skikkelig innfall. Det kriblet i mine kreative og eventyrlystne sider, og jeg bestemte meg for å avspasere noen timer(!) og ta en runde på de lokale bruktbutikkene.

Det resulterte i anskaffelsen av noen morsomme gamle lampeskjermer som forhåpentligvis skal bli til noe (en ide jeg må prøve ut), et par gamle stoffbiter som skal "bli ny" under symaskina, og denne herlige, fine saken:




Et godt gammeldags "entremøbel" - eller telefonbord, som vi gjerne kalte slikt når jeg var liten og telefonene var "stasjonære". :) Jeg har egentlig ikke plass til den. Men det lot seg ikke gjøre å gå forbi den. Særlig ikke etter å ha sjekka prislappen. (som jeg fikk pruta litt OPP, fordi jeg vet at det går til en god sak) :)





(litt mørkt og grovkorna dette bildet)

Alle foto (c) Åpent hus

Herr Åpent hus likte den også. Og en eller annen gang vil den få en fin plass. Enn så lenge får jeg finne en lagringsplass for den. Garasja har jo ikke plass til bilen uansett... ;)
Flere som får slike innfall det er umulig å ikke gjøre noe med??

En dag ekstra med lotteri!
Mens jeg jobber med å bli kvitt migrena som har tvunget meg til å holde senga i dag, får dere ta til takke med dette innlegget. Jeg kommer sterkere tilbake i morgen - og skal få trukket og annonsert hele fem heldige vinnere. Snarvei-knapp til lotteriet finner du øverst i høyre kolonne.


I neste innlegg
trekning av august-lotteriet i Åpent hus


15 kommentarer:

  1. Fantastisk...
    Helt klart et super funn vil jeg si :)

    SvarSlett
  2. Hei! Det blir spennende å se hvordan resultatet blir. God bedring og håper du får en migrenefri kveld!!!

    Klem, Kristin

    SvarSlett
  3. Telefonbenken var superfin synes jeg. Håper den får en god plass når drømmehuset en gang blir deres.

    SvarSlett
  4. For et funn, den telefonbenken var knallfin:), stilige lampeskjermer også, de var så søte små:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. Jeg skal etter all sannsynlighet til Oslo i løpet av de neste 3 ukene...var det noe du var intr i? ;)

    SvarSlett
  6. Det var noen lekre funn du hadde kjøpt! Telefonbenken var jo bare utrolig kul! :)

    SvarSlett
  7. Den der var bare überkul!! Enkelte ting bare MÅ man ha og så får plasseringen komme etter hvert ;)
    Klæm

    SvarSlett
  8. Hei:)

    Tusen takk, så fint telefonbord du har fått deg.
    Kult med litt retro innimellom.
    JA enig, AJ lampa skal følge meg forever.

    Ja bare bruk bildet! Helt i orden:)
    God kveld, og god bedring!

    SvarSlett
  9. Love it!

    God bedring! Migreme er kjipt...

    SvarSlett
  10. Den er vildt lækker:-). Du spurgte på min blog om jeg selv syer tøjet, og ja, jeg syer stort set selv alt det, jeg viser frem. Nederdelene er ingen undtagelse:-)

    SvarSlett
  11. Kuleste benken. Skal bli gøy å se hva du lager av lampeskjermene, jeg har også en pen liten samling...hi,hi...har hengt dem i en sånn uro greie fra Stoff og Stil, så søtt vettu;) Ha en god helg, klem fra "tante" Wilhelmine...hi,hi Masse fine innlegg hos deg nå, forresten, det er jo alltid, klem igjen;)

    SvarSlett
  12. Hei!

    Så plutselig at du hadde lagt igjen en kommentar hos meg ang badet vårt og om du kunne bruke bilde! Selvfølgelig kan du det! Regner med du oppgir kilden :)
    BEklager at jeg ikke har svart tidligere, har ikke sett kommentaren før nå..
    Ha en fin dag.

    Cathrine

    SvarSlett
  13. Åh, fine benken! ikkje mal den da! Please! :D

    SvarSlett
  14. kjersti: den skal aldri males!! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...