fredag 12. august 2011

Er bloggere glad i landet vårt?

 .... Eller hva med blogglesere? :)

Spørsmålet stilles med et glimt i øyet, skjønner du kanksje, for det vet jeg jo godt at de/vi er!
Men den lille utfordringen jeg har satt ut, har ikke akkurat fått "arten" til å vise så mye av den sortens engasjement.. Vær med å spre litt glede, da vel!!

Herved er påminnelsen gitt:
Finn en ting, eller lag ei liste - hva tenker du først på etter å ha fått dette spørsmålet:

Hva liker du best ved samfunnet vårt?
Svaret er så stort eller lite, viktig/uviktig, seriøst/useriøst som du vil gjøre det til.

Men ikke "bla forbi", da! - Bli med å spre glede og positive tanker i denne "etter-Utøya-tiden."
En glede delt er en glede doblet!





Vil du gi ditt lille bidrag og dele med andre Åpent hus-lesere? Sving innom her.
Tusen takk for at du vil være med å dele.

For å gjøre det enda litt mer interessant, skal vi si det slik at alle som kommenterer/legger lenke til Utfordringen er også med i det pågående Åpent hus-lotteriet!? :)
Trekning 18. august.

En tilfeldig bidragsyter i Utfordringen vil også bli trukket ut og får en liten hilsen i posten.







Jeg liker 
at vi har god plass i landet vårt.
At vi har nok av deilig friskt vann. 
Og at vi kan nyte herlig natur hver dag!
For eksempel utsikten fra kjøkkenvinduet...?!
blant mye, mye anna. ..

Og så liker jeg veldig godt at vi deler våre tanker her i bloggland!!


Alle foto (c) Åpent hus-huset i dag.


I neste innlegg
Er du klar for mer Dejlig dansk?

2 kommentarer:

  1. Ting jeg liker i landet vårt:
    Dugnad.
    At foreldrekonferanser heter samarbeidsmøter og faktisk er det.
    At jeg og alle andre politikere i hjemkommunen min idag samles for å synge Til ungdommen og at jeg etterpå helt sikkert skal gi tre klemmer til mine politiske konkurrenter bare fordi jeg liker dem.

    SvarSlett
  2. At jeg har ett hav av muligheter og at det er bare opp til meg hva jeg velger å gjøre:) Og at vi får være hjemme lenge med de små og i tillegg med lønn:))

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...