fredag 19. august 2011

Bare bær + lotteritreknig


Seinsommer er bærtid. Og vips så er den også over. ..!
I dag sender jeg en liten påminnelse om å nyte bærsesongen når den er her! :)
Eller er den over allerede der du er?
Spis og lag og nyt - og spis litt til!


















Så ....  har det vært trekning i August-lotteriet i Åpent hus. :)
Langt større vinnersjanse enn i lotto,
men jeg må dessverre skuffe noen også denne gangen.
Det blir ikke lenge til neste. Hvis det er noen trøst?

Her er de heldige tallene:
84, 134, 21, 118 og 88

De som til nå har deltatt i Utfordringen Hele Norges manifest
har, som lovet, fått ett ekstralodd hver før trekning.
Tilfeldighetene ville det at random trakk ut hele tre av bidragsyterne fra Utfordringen!
Ingen bloggløse vinnere denne gangen. Heller ikke "utlendinger". Sorry!

Loddtallene sier deg nok ikke stort, men da kan jeg røpe at de heldige vinnerne er:
Heidi med bloggen Passelig dose
Unni med bloggen Moderne Retro
Pia med bloggen Pias verden
Lise med bloggen Hasigamas verden
og
en ny følger: Irina med bloggen RareRina

Gratulerer så mye til alle fem.
Og takk til alle som deltok!

De fem fine damene kan sende meg en epost med navn og postadresse,
så skal jeg få sendt de fine uknuselige vasene av gårde i en fei.

Det var noen som lurte på hvor man kan kjøpe slike Smartvaser.
De har de på diverse butikker rundt omkring.
Blant annet på "People and Design" i House of Oslo.
De er også lett å handle på nettbutikken.

Fortsatt mulig å være med i Utfordringen.
(Rød knapp i høyrekolonna.)
Jeg planlegger allerede så smått et September-lotteri! :)
Bidrag i Utfordringen = ekstra vinnersjanser.

Jeg ønsker alle mine kjære lesere
ei riktig god seinsommerhelg!!





Translation: 
Today I felt like enjoying a mix of berry pics, some by me, some others. We are in the berry season - remember to enjoy - pick or buy, eat and make  - and eat some more! :)


My lottery ended today and I have 5 winners in line, each to receive a cool Smartvase.
They are all Norwegian this time. Sorry "foreigners" ;) haha! (list above in orange)
For those who still can't forget the cool vase, they are sold at this webshop.
Better luck next time. I'm already planning a new give-away for September. 
Stay tuned. 

And have the best August weekend ever!
Best wishes, Open house blog, Norway


I neste innlegg
"hverdagsinspirasjon"! :) kan man kanskje kalle det.

13 kommentarer:

  1. Lucky Lucky Me.
    Skal sende en mail til deg med en gang. Tusen takk. Gleder meg. :)

    SvarSlett
  2. Å nam, nå fikk jeg lyst på noen store søte bær med fløte på... Tror jeg må kjøpe det i byen i morgen :)

    Og grattis til de heldige vinnerne!

    SvarSlett
  3. Vilka underbara bilder, ser så gott ut- älskar bär i alla former! Kram Johanna

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerne :)

    D SÅ BÆRE GÅTT UT ;)

    Klæm Guri

    SvarSlett
  5. Først: gratulerer til alle de heldige vinnerne!
    NYDELIGE bilder i innlegget...
    Til å få vann i munnen av ;)
    Det bildet med "dissa" var strålende...
    GOD HELG ønskes deg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Har tatt meg for liten tid til å sjekke rundt på blogger i det siste, så jeg rakk aldri å bli med i lotteriet ditt. Også de fine vasene da!! Har sett noe lignende, kanskje de samme, på The Royal Cafe i København. Tusen takk for hyggelige ord hos meg, selvfølgelig er det greit, og bare hyggelig, at du tipser om bloggen min og et innlegg til Foreldremanualen. Utrolig fine bærbilder, har spist for lite bær i år igjen...
    God helg!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  7. Gratulere til alle vinneren..
    Får av bildene litt inspirasjon til å vurdere om jeg skal plante en bærbusk til neste vår...eller kanskje en benk om jordbærplanter..Vi får sjå...
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  8. Ja det var dumt at jeg ikke vant, men bedre lykke neste gang! :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer til alle de heldige vinnerne!

    Så masse flotte bilder du har tatt! Den runde kaken med bærblomst ser fristende ut, -kan jeg få oppskriften?

    SvarSlett
  10. Næmmen, vant jeg! Ho hooooo! Så kult! Tusen takk, mail kommer!
    Ha ei super helg, nå skal vi ut og kose oss litt!
    KLem
    Lise

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...