torsdag 18. mars 2010

Blogglotteri!!

Jeg feirer Åpent hus-bloggen og alle dere skjønne lesere med et aldri så lite blogglotteri!!
Og hvis vi trenger flere grunner til å feire, kan det kanskje være 200 innlegg laget, 24 000 besøkende og bortimot 100 Følgere? :)

Alle som vil er hjertelig velkomne til å delta - med eller uten egen blogg!
Jeg har aldri vunnet i noe blogglotteri til nå, og føler at sjansene for å gjøre det er svimlende små. Derfor skal jeg hive på hele tre premier - så her blir det tre heldige og helt tilfeldig trekte vinnere.

Premiene er tøffe kaffe/tekrus fra Sagaform. De er helt nylanserte, og jeg synes de er kjempefine! :)
Kruset er tolags porselen som holder drikken din varm. Og der er silikonlokk på toppen - så du kan til og med ta kruset med deg i bilen, og ikke søle på veien! :) Når jeg tenker meg om er jo en slik ganske perfekt på pulten på jobb også. :)


1 lodd - kommentar til dette innlegget
1 lodd til - har/legger til Åpent hus i bloggroll eller er/blir Fast følger
1 lodd til - legger link til blogglotteriet på bloggen din (ev. ta med bildet over her - venstreklikk på det, så lar det seg lagre/kopiere)

Husk å skrive i kommentaren hvor mange lodd du tar.
Kan vi gjøre det slik at du nummerer loddene du tar? Som i ei ordentlig loddbok? :) Da blir det kjapt å enkelt å trekke en vinner.
Forklaring:
Vi begynner på lodd nr. 1 og fortsetter utover. Det vil si; hvis den første som tar lodd skal ha to lodd begynner han/hun innlegget med: "1 og 2", og så teksten den vil legge til.
Neste vil kanskje ha ett lodd, begynner innlegget med: "3". og så ev. tekst.

NB - Hvis du ikke har egen blogg, husk å legge igjen e-postadresse, så jeg kan nå deg hvis du blir en av de heldige vinnerne! :)

Lotteriet avsluttes torsdag 1. april. Vinneren annonseres dagen etter. Håper mange hiver seg på.
Lykke til alla i hopa!!


I morgen
tror jeg at jeg skal dvele litt ved et lite møbel som
nylig har havna på ønskelista mi.

165 kommentarer:

  1. 1 Beate Bare Bea
    2 Beate Bare Bea:) eg vil gjerne vera med! Ha ein fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Da tar jeg lodd nr 1, 2 og 3. Jeg drikker ikke kaffe, men jeg tror bestemt disse krusene kan brukes til te og kakao også ;-)

    Jeg liker bloggen din kjempegodt!

    SvarSlett
  3. uups, der var det kommet noen før meg mens jeg skrev, så det spørs om ikke dette blir vanskelig å gjennomføre. Hvis jeg rekker det blir det lodd nr 3, 4 og 5...

    SvarSlett
  4. 6, 7 og 8 til meg! Kule krus, klart jeg blir med.

    SvarSlett
  5. Jeg vil være med på loddet og tar 9 og 10!
    Flotte premier!

    Hilsen,Ingvild

    SvarSlett
  6. OIOIOI!!! Nydelig premie! Passer perfekt når jeg har lagt tullemor og sitter meg ned for å nyte en kopp te i ro og fred mens jeg blogger og leser blogger:-)

    Jeg tar 3 lodd jeg;-)

    Har lagt ut en link på siden min, men jeg klarte ikke å kopiere bildene du har innpå her... så jeg fant et bilde på nettet av sagaform-logoen .. håper det er greit at det ble slik.. hvis jeg klarer å kopiere de senere så skal jeg fikse det:-)

    Da blir mine lodd nr:
    12
    13
    14

    *Håpe håpe* tihi

    SvarSlett
  7. Hurra hurra hurra!!!
    En kjempe fin inspirasjonsblogg!!

    Også kjempe fine premier, so henger meg på denne!

    Tar 3 lodd i samme slengen.
    Nr. 15-16-17

    Hilsen Ina/Husmora.

    SvarSlett
  8. De var kule! Og ikke minst praktiske:)
    Tar ett lodd. Hilsen frua@live.no

    SvarSlett
  9. Då tar eg lodd nr. 19! :)

    SvarSlett
  10. Juhuuu! Lodd nr 20 og 21 på meg! Kjempefine premier!

    SvarSlett
  11. Nr 19 på meg:-)
    Koselig blogg du har!
    britamail@gmail.com

    SvarSlett
  12. Lodd 23 og 24 til Huset på Planen!
    Innlegg på bloggen min kommer snart.

    SvarSlett
  13. Ja, disse er bare fantastiske og ville blitt et kjærkomment bidrag til mine noe slitne termokopper som jeg bruker hver dag i bilen til jobb :-)

    Da tar jeg 2 lodd, nummer 23 og 24.

    Klem
    http://ragnhildogjonvidar.blogspot.com/

    SvarSlett
  14. He he da ble det 25 og 26 på meg da?!?

    http://ragnhildogjonvidar.blogspot.com/

    SvarSlett
  15. Juhu! Jeg blir jo helt klart med!!! (Er det lov å vinne hos deg flere ganger? hihi:))
    Og da blir det altså 27, 28 og 29 på meg!!
    Krysser fingrene!!!:)
    Knalltøffe krus!

    SvarSlett
  16. hei dette vil eg gjerne vera med på , super premie:)

    30 og 31 til meg

    SvarSlett
  17. 30,31 og 32 på meg.
    Gratulerer så mye!
    Og kjempefine premier!
    Klem

    SvarSlett
  18. 37, 38 og 39 på meg !

    Flott blogg!

    SvarSlett
  19. Så gøy - jeg er med :)
    37,38 og 39 til meg
    Kjersti

    SvarSlett
  20. 37 og 38 til meg for kommentar og følger!

    Klem

    SvarSlett
  21. Flotte kopper! Jeg vil selvfølgelig bli med ;)
    Tar tre lodd. 42, 43 og 44.

    SvarSlett
  22. Jeg er med! Da blir det 45, 46 og 47 her!

    SvarSlett
  23. Lekre kopper, de hadde vært perfekte på jobb! Jeg blir gjerne med på trekningen, og tar lodd nr. 45 og 46. Ha en fin kveld! : )

    SvarSlett
  24. OIOIOI! Disse digger jeg! Blir gjerne med i trekningen.
    Gratulerer med mange besøk. Og en fantastisk blogg.
    50, 51 og 52 på meg.

    Klem :)

    SvarSlett
  25. 55, 56 og 57 på meg.Tror ikke det stemmer for noen har rotet over her.Artig med Gi vekk gave da. Lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne være med;)

    Er følger, så da blir det 60 og 61 på meg:)

    SvarSlett
  27. Jeg blir gjerne med.
    62 på meg.

    :)

    SvarSlett
  28. 64 på meg =)

    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  29. Olala så herlig konk! Innom deg for første gang..Skal snoke litt her nå hihi:)
    65 og 66 på meg:)

    SvarSlett
  30. Så herlige kopper! Jeg blir gjerne med i trekningen. Jeg tar tre lodd og nummerne blir da:
    67, 68 og 69.

    SvarSlett
  31. Tar lodd nr 70 jeg da:) Har ikke tida til mer i dag:)
    Fiiine krus - fin side!
    GOD helg! :)

    SvarSlett
  32. Jeg tar lodd 73,74 og 75 . Takker for super blogg som leses hver dag :)

    Hanne-Marit

    SvarSlett
  33. 76 er min. Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  34. Da blir det 79, 80 og 81 på meg. En herlig blogg du har her. Hr vil jeg komme innom mange ganger fremover:)

    SvarSlett
  35. 82 på meg. Nydeleg blogg og nydeleg premie

    SvarSlett
  36. 83, 84 og 85 på meg. Fin kopp!

    SvarSlett
  37. Flotte kopper, da tar jeg lodd nr. 86. Håper det er et lykkenummer.

    SvarSlett
  38. *jeg er med;) tar lodd nr. 87 og 88. jeg, da* fin helg til deg* vigdis

    SvarSlett
  39. to lodd på meg..nr 86 og87. Flott premie:)

    SvarSlett
  40. 89 og 90 isteden på meg ser jeg

    SvarSlett
  41. Heisan!
    To lodd nr. 91 og 92 (legger deg på linklista mi)
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Har jeg skrevet før tro, at Åpent hus er en av interiørbutikk-søsteren mins store favorittblogger. Jeg rekker ikke alltid noe mer enn å svare på kommentarer, selv om jeg gjerne skulle vandret mer rundt på bloggene. Søsteren min nevner stadig denne bloggen og sier " det virker som hun her riktig god peiling og kan mye interiør".
    Feiriner er alltid gøy
    og kopper med lokk er alltid kjekt i hvertfall om man er så sleivete som meg, he,he.
    De var flotte!
    Ha en super helg!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett
  42. 93, 94 og 95 på meg da :-)

    SvarSlett
  43. Eg prøver med 96 og 97, men reknar ikkje med å vinne:-).
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  44. Jeg er med ! 3 lodd på meg :) Super blogg og supre kaffekrus :)

    SvarSlett
  45. da bli det, visst æ telle rett, 101 og 102 på mæ :D (Kommentar og link)
    Kanonstilie kaffekrus, å jepp ser førr mæ at ett sånt hadde gjort sæ på kontorpulten :D

    Klæm Trine

    SvarSlett
  46. Jeg vil og være med! Gratulerer med så mange besøkende hit til din flotte blogg!

    103 blir det vel da.. =)

    SvarSlett
  47. Heia! Disse var FANTASTISKE!!! Jeg vil veldig gjerne være med. tar 3 lodd jeg :)
    Takk for award foressten....har faktisk hatt et innlegg idag :) Ha ei god helg!!

    SvarSlett
  48. ....ble vel lodd nr 107, 108 og 109 jeg da :)

    SvarSlett
  49. 112 og 113 på meg. kjekk blogg forresten

    SvarSlett
  50. Da er vel jeg 114, 115 og 116:-) Gøy med lotteri!! PS: har et gående hos meg også, så hiv deg på.

    SvarSlett
  51. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 3 lodd. Så da blir det vel 117, 118 og 119 på meg. :o)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  52. Flott blogg! Jeg vil gjerne være med i trekningen, lodd 120 og 121 på meg.

    Ha en super helg!

    Klem fra cccc

    SvarSlett
  53. Nr 128 på meg (jeg mener å ha talt rett helt fra starten av nå.

    SvarSlett
  54. 122, 123 og 124 på meg. lekre krus og koselig blogg.

    klem fra marianne

    SvarSlett
  55. 129, 130 og 131 til mig:)
    Kh. Malene

    SvarSlett
  56. Nå, jeg kan ikke kopiere billedet. Er der copyright på? Den siger "function disable", når jeg prøver at kopiere det!?? Jeg er derfor kun med på to lodder: 129 og 130 til mig:)
    Kh. Malene

    SvarSlett
  57. 131 og 132 til meg :) følger og kommenterer her :)

    SvarSlett
  58. 133 og 134 til meg.

    Flott blogg!

    SvarSlett
  59. Tuuusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen miin! :D

    og ja jeg vil gjerne være med her!

    Så da blir det lodd nr 135 og 136 på meg!

    Ha en nydelig lørdag, gleder meg til å følge fine bloggen videre! :D

    SvarSlett
  60. Nu fik jeg linket til at virke, så jeg er med på 3 lodder alligevel:) Da der er taget nogen lodder lige efter mig, må det blive 129, 130 og 137 til mig:)
    Kh. Malene

    SvarSlett
  61. Supre krus - og jeg elsker kaffe! Hyggelig å finne bloggen din, har lagt meg til som følger og tar med det lodd 138 og 139.

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  62. Da tar jeg lodd 140, 141 og 142 :-)

    SvarSlett
  63. Herlig premie. Jeg slenger meg med! :-D

    Lodd nr 145

    SvarSlett
  64. 146 og 147 blir det her:-)
    Nydelig premie!!

    SvarSlett
  65. 148 og 149
    Veldig fine kaffe/tekrus. jeg krysser fingre for at jeg vinner en av disse:)
    Klem

    SvarSlett
  66. 150 :)

    Så utrolig nydelige krus!

    SvarSlett
  67. 151 og 152
    Mannen mener jeg trenger et slikt krus.... Pene er de jo også :-) http://nummer80.blogspot.com/2010/03/blogglotteri-hos-apent-hus.html

    SvarSlett
  68. 153, 154, 155 må jeg jo så være. altså 3 lodder til mig. hååååber en skøn kop vil lande hos mig, ville være lækkert til kaffen :)

    Kh sara

    SvarSlett
  69. jeg tager gerne lod 156, 157 og 158 så!

    SvarSlett
  70. Skønne kopper. Jeg vil gerne deltage med tre lodder - 160, 161 og 162 :-) Krydser fingre for mit held.

    SvarSlett
  71. en slik vil jeg gjerne ha på kontorpulten min! Fin blogg, super premie, lodd nr 163 på meg

    SvarSlett
  72. Nummer 164, 165 og 166 til Avdelingsjentene.
    Vi skal selvsagt skrive skryteinnlegg, og vi er jo allerede følgere samt har deg i bloggrollen vår.

    Ha en finfin kveld.

    SvarSlett
  73. 167, 168 til meg. følger deg og komenterer her. nydelige krus! krysser alt for at jeg vinner bursdagsgaven her :)

    SvarSlett
  74. 169 og 170 på meg.. virkelig kule krus!
    Ha en fin uke...
    klem

    SvarSlett
  75. 171 på meg. Så fine krus!

    SvarSlett
  76. 172 og 173 på meg! Moro med SÅ fine krus! Og moro å se en så fin blogg! :)

    SvarSlett
  77. veldig flotte krus og som alltid en veldig flott blogg.

    Det blir to lodd på meg; 174 og 175

    SvarSlett
  78. Endnu en god grund til at drikke kaffe! :)

    Mit navn står på lod nummer 176 og 177 (ét for kommentar og ét for link).

    SvarSlett
  79. Oi, for noen stilige krus! Jeg tar et lodd, nummer 178:)

    SvarSlett
  80. Jag vill också va med och tävla. Så min lott blir nummer 179!

    Kram
    /Johanna

    SvarSlett
  81. Fantastisk flotte!! :) Jeg blir gjerne med! Lodd nummer 180, 181, 182

    SvarSlett
  82. Jeg vil være med og tar lodd 183 og 184 - jippiii!! Tvi tvi ;)

    SvarSlett
  83. Da var det gått 185 lodd!! Første gang jeg er på bloggen din, digger den max!!
    Hilsen Tina

    SvarSlett
  84. Jeg óg vil : 186 + 187 takk. Beste hilsen fra meg :)

    SvarSlett
  85. Jeg vil gjerne også være med i trekningen, og tar lodd 188+189+190 :)

    SvarSlett
  86. Da tar jeg lodd nummer 191 + 192, tusen takk! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  87. Jeg tror lodd nummer 193 er et typisk vinnerlodd, så det tar jeg :-)
    Ha en super dag!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  88. Tar tre lodd, takk! Ønsker meg et slik krus. Kaffen og teen blir alltid kald når babyen min ikke vil la meg drikke i fred. :P
    Mye spennende å kikke på i Åpent Hus.

    194, 195 og 196.

    SvarSlett
  89. PS. Jeg blogger om det i min blogg som heter Kyss din hverdag!

    SvarSlett
  90. Da blir det nr 197, 198 og 199 på meg. Kjempefine krus. Må nok ut å kjøpe et etter påske :-)

    SvarSlett
  91. Ikke så rart at mange er innom bloggen din......den er inspirerende og fin...! Gratulerer!
    Jeg vil gjerne være med på trekningen, disse krusene var toppers.
    ellamy@online.no

    SvarSlett
  92. Hei :)
    Da blir det vel 201,202,203 på meg.
    Her er kommentaren, lagt deg til i bloggliste og lagt til bilde linket hit, i sidebaren min.
    Kjempefin blogg du har. Masse inspirasjon. Noen man trenger når man skal pusse opp :)
    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  93. Heisann! :) Jeg trekker lodd nummer 204 jeg da! :)
    Superfine premier!!

    KLEM

    SvarSlett
  94. Da trekker jeg lodd nummer 205 og 206 jeg da.

    SvarSlett
  95. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  96. Da tar jeg lodd nr 207, 208 og 209.
    Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  97. Hallo.
    Superfine krus...- og blogg!!
    Tar gjerne et lodd jeg, og det blir vel nr 110 det,da :)
    Hilsen Laila.
    birger.amdal.srgaard@ntebb.no

    SvarSlett
  98. Dette har jeg lyst til å være med på.....
    Så tøffe kopper!!!
    En av de hadde passet supert på hobbypulten min....
    Og alle gode ting er tre......
    * innlegg
    * blitt følger
    * lagt inn innlegg på bloggen min.....

    onsdagshilsen
    HegeT

    SvarSlett
  99. Hei,hei=) 3 lodd te meg=))))

    SvarSlett
  100. Ja ,jeg vil jo gjerne ha ett slikt tøft krus og legger meg til som følger og linker meg tilbake til deg..så da er det bare å håpe da ...

    Ha en flott påskeferie..

    SvarSlett
  101. Jeg vil gjerne være med i trekningen av de søte krusene! Jeg tar 2 lodd for kommentar og linking i bloggen min! Og etter hva jeg klarer å regne meg fram til (etter manglende nr. ovenfor) må vel det bli lodd 117 og 118 :)

    Hilsen Miss Monday

    SvarSlett
  102. Da er vi gått litt surr i tellinga, ser jeg. Neste lodd begynner på 219! :)

    Og dere som ikke har blogg - husk å legge igjen epostadresse eller link til Facebook-side!

    Takk til alle som vil være med - dette er gøy!!
    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  103. Åh, jeg mangler jo lige sådan et krus på mit nye arbejde:

    Jeg tager ikke mindre end lov

    219
    220
    221

    Må det være..

    SvarSlett
  104. Et slikt krus hadde jo passa på scrappepulten.
    Tar da lodd nr 222.
    Marit S

    SvarSlett
  105. Heia!
    Så utrolig kule krus:)
    Da tar jeg 3 lodd og nr ble da
    223
    224
    225
    Morsomt at jeg fant bloggen din,her likte jeg meg godt.)
    Påske klem fra Mona

    SvarSlett
  106. Jeg har kjempe lyst på et sånt krus! =)
    Er med på tre lodd
    226
    227
    228

    Mvh Julie! =)

    SvarSlett
  107. Heisann :) Hyggelig at du deltar i min giveaway. Jeg tar to lodd i din og følger deg :)

    SvarSlett
  108. ..232, 233 og 234. Tror jeg?
    Fin blogg, altså - gratulerer med så mange lesere!

    SvarSlett
  109. jeg er med på lod: 235 og 236

    såååå fine krus:)
    majapedersen@hotmail.com

    SvarSlett
  110. Dzień Dobry

    pozdrawiam Ada
    wara@poczta.forward.pl

    SvarSlett
  111. 237, 238, 239 på meg da! Utrolig kule krus! Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  112. Åhh, så fine kopper! Og fin blogg! :)
    Jeg tar gjerne lodd nr 240 og 241!

    GOD PÅSKE! :)
    mvh fru Perez

    SvarSlett
  113. Ja, jeg blir gjerne med her :D Har lagt deg til i rollen min, du ligger allerede bokmerket under favorittblogger i nettleseren min, men nå har du fått en velfortjent plass i rollen min og! Så da blir det logg 242 og 243 på meg :)

    SvarSlett
  114. disse krusene var supre! bloggen likeså.. den smarteste tellingen ever!! ( æsj at jeg ikke gjorde det... ) riktig god påske, og tusen takk for veldig koselig hilsen om tomine. stor klem, og krysser fingre og tær!!
    Lodd nr. 244

    SvarSlett
  115. heisann,
    Så lur måte å gjøre dette på, enklere enn å slippe å telle alle etterpå
    Smart.
    da blir det nr
    246
    247 0g
    248 på meg ;)

    SvarSlett
  116. Bente S. Bergstrøm29. mars 2010 kl. 16:08

    Kjempeflott blogg.......tar 3 lodd.249 250 og 251;).......

    SvarSlett
  117. Så fin ein blogg, masse gode ideer til hjemmeskaperen.
    Tar 2 lodd:
    252
    253

    SvarSlett
  118. Kjempefin blogg :)
    Ett lodd, blirvel nr.
    254
    Hilsen Eli
    eliiham@hotmail.com

    SvarSlett
  119. 255 og 256. Spørs om jeg har noen sjangs, så mange som var interessert i dette men... Man må jo prøve seg:)

    SvarSlett
  120. Så glad jeg kom over denne bloggen, for noen fantastiske krus..Helt nydelige:)
    Jeg er så klart med..3 lodd til meg..
    Så da blir det.. 257,258 og 259? Håper jeg har gjort det riktig iforhold til nr på loddet da da*knis*
    SUPER SPENNENDE:)

    SvarSlett
  121. lodd nr. 260 for kommentar
    lodd nr. 261 for link på høyre side

    Håper jeg vinner for jeg har gebursdag i morgen hihi..

    SvarSlett
  122. Da rasker jeg med meg lodd 262 og 263.

    Ha en fortsatt nydelig påske!

    SvarSlett
  123. Heisann:) Takk for kommentar.
    Da får du henge med på neste give away når dne kommer.
    Har skrevet et lite innlegg med link til bloggen din og lotteriet ditt.http://bente-mamma4.blogspot.com/2010/03/artig-blogglotteri-hos-apent-hus.html

    Legger meg til som følger og legger deg til i min bloggliste:)Det skulle vel være verdt 3 lodd.

    SvarSlett
  124. Tjollahopp da prøver jeg lykken her hos åpent hus.
    Et slikt krus hadde vært kjempe stas å vinne (selvom jeg aldri har vunnet noe før så er jeg den evige optimist) Jeg hiver meg på med 3 lodd og da blir det 267, 268 og 269 på meg.

    SvarSlett
  125. Så fin blogg. Og selfølgelig hadde det vært stas med ett så flott krus. Det blir 2 lodd på meg....270 og 271. Tvi,tvi.

    ingerkatrine@yahoo.com

    SvarSlett
  126. Ramlet innom her helt tilfeldig, og slenger meg med i siste liten, tar lodd to lodd, nr 272 og 273:-D

    SvarSlett
  127. Da tar jeg med meg lodd nr 274, 275 og 276! Digger bloggen din, du er utrolig dyktig. Ha en superfin påske! Klem

    SvarSlett
  128. Hei! Tusen takk for kjempehyggelig kommentar hos meg! Det satte jeg pris på :) Jeg deltar gjerne i lotteriet, de koppene var knallkule!

    Tar lodd nr 277, 278 og 279

    SvarSlett
  129. Da tar jeg lodd nummer 280 og håper dette er ett lykke tall - du har en veldig inspirerende blogg.

    SvarSlett
  130. Jeg vil gjerne være med, og tar da lodd nummer 281! :-)

    Hilsen Ingeborg
    ingeborgroe@gmail.com

    SvarSlett
  131. Da tar jeg lodd nr 282 og 283 :-)
    Jeg likte de med farger best, men de sorte og hvite var fine de også!

    SvarSlett
  132. Vil gjerne vare med på lotteriet..

    Da bli det to lodd på me da. Nr 284 og 285.

    Likte den med blomster best :)

    Klem.

    SvarSlett
  133. Oi så fine krus!
    Tar lodd 286, 287 og 288 jeg da.

    SvarSlett
  134. oioioi... då e eg sikkert forsenit ute... men prøver...
    Da blir det evt:
    -289
    -290
    -291
    på meg :)
    Jeg har foresten bursdag i dag, tihi... hadde vært en suuper pressang :)

    SvarSlett
  135. hei alle.
    jeg rydder litt i tellinga før den store trekninga, for å være sikker på at ingen sitter med samme numrene på lodda.

    her er administratorens grep:
    Bloggen Fire barn i familien får lodda 104, 105, 106

    HildeP får lodd 126 og 127.

    Mergeles puslerier skal få lodd 292, 293, 294

    Mamma4 får 295, 296, 297.

    Er det noen som kan polsk? Hvor mange lodd tar Ada? Lurer på om jeg satser på to lodd. Da vil det si 298, 299

    Det er TO ANONYME som har glemt å legge igjen kontaktinfo. Det gjelder Anonym på nr. 82 og på nr. 222. Hvis de ikke legger igjen kommentar før trekninga, kan jeg neste ikke la loddene gjelde. (Å finne nåla i høystakken etterpå tør jeg meg ikke på!)

    Hvis noen flere vil ta lodd (Åpent frem til midnatt)så starter neste lodd på lykketallet 300!! :)

    Lykke til alle!!!!

    SvarSlett
  136. 300, 301 og 302!!!!

    3 lodd på meg, herlig permie! Tvi, Tvi!

    SvarSlett
  137. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  138. spennende-jeg er gjerne med ♥
    lodd 303 & 304 på meg,likte den svart/hvite best :)
    -Lisa ♥

    SvarSlett
  139. Wauw... flotte.. jeg nupper lod nr. 305.. ;)
    kh Rakel.

    SvarSlett
  140. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  141. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  142. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  143. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  144. Tøffe:) Jeg tar lodd nr.306

    SvarSlett
  145. Da ønsker jeg lodd 307:)

    jubi1971@hotmail.com

    SvarSlett
  146. LOTTERIET ER NÅ OVER
    TREKNINGEN BLE GJORT 1. APRIL

    TAKK TIL ALLE SOM DELTOK

    HILSEN åpent hus

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...