onsdag 10. august 2011

Sommermiks

I dag har jeg ikke noe spesielt tema klekket ut.:) Har bare lyst til å nyte noen stemningsbilder for årstiden.






sand mellom tærne

frosne druer - godt i varmen


 press en blomst og bevar minnene litt lengre


bare sitt og nyt


les ei god bok i skyggen

nyt sesongens små herlige detaljer


Og så regner jeg med du har en drøss andre yndlingssysler nå i sommertida?
Håper du har det fint der du er!

Sommerhilsen fra Åpent hus

Bilder fra Etsy,Mateus Architects, IkeaLivet hemma, Atlanta Bartlett, Skøna hem, Pinterest, Wit and whistle blogg




I neste innlegg
stolfavoritt

8 kommentarer:

  1. Vakre bilder :-)
    Vonar yr.no har rett denne gongen!

    SvarSlett
  2. Vilka härliga bilder!
    Tack för din snälla kommentar hos mig. Jättekul att hitta hit till din fina blogg!
    Allt gott!

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder du viser... jeg drømmer meg bort og vil ha mer sommer! De frosne druene så supergode ut...mmm

    SvarSlett
  4. Flotte bilder :)
    Så for meg den helvetes jobben det blir å støvsuge opp all sanden fra gulvet i bungalowen ;)) he he....
    Ha en fin kveld :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  5. i love your blog, thank you for your visit on my one, it was funny, on the same time you have pillows.....greetings & have a nice week

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Vi har hatt en flott sommer på vestlandet med seilbåten - anbefales:)
    Jeg titter stadig innom til deg - selv om jeg ikke har hatt så mye tid til blogging selv:))
    Takk for at du stadig oppdaterer meg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Jättefina bilder! Tack för din fina hälsning hos mig;)) Kul att hitta hit till din blogg! kram jessica.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...