mandag 8. august 2011

Putekrig

Til tider får jeg putedillla. Jeg synes det er så morsomt at slike små tøystykker kan være med endre stilen i et rom. Vi har nøytrale farger på veggene og på sofaene. Når sesongene skifter tar frem noen gamle fra skapet, stokker om på de vi har, og av og til får inn ei ny - på den måten får vi en velkommen forandring i omgivelsene.

Det trenger ikke koste så mye.
I dag har jeg plukka frem noen fine eksempler på putetrekk fra Epla til et lite putedryss.
Enjoy.

Staffasje i Møllergata


plonka

Staffasje Møllergata                                         Lungt


Sydama


SY
Lykkeland                                   Plonka


Kobra


Prikk



Ingrid Riddervold Design              Anbjørg Auestads kunstbutikk

Monicas Univers                                 Papirsymfoni


zikk zakk design



It's ok



Zikk Zakk design

Myk landing                                It's ok


MekitaNaku

Marianne Moe


Det ble litt av et putedryss. Noe for enhver smak på epla.no, eller hva? :)
Kjekt å omtale et slikt fint konsept: Massevis av håndlagde ting av små fingernemme nordmenn og nordkvinner :)

Har du sett noen andre puter i det siste som jeg bør vite om? Legg gjerne igjen et tips til Åpent hus-leserne under her.  

Gikk du glipp av gårsdagens presentasjon av min Utfordring?
Håper mange vil være med!

Translation:
All these pillowcases are to be found on Norways own Etsy-alternative: www.epla.no. 
Still haven't discovered it? Be sure to take a peek. www.epla.no 

handlaget = handmade
samler = collectors items
materiell = (well I guess you figured that one out)

I neste innlegg
nytt i Åpent hus-huset

10 kommentarer:

  1. Mange kule puter og epla er gull. Er glad i Slengkyss-putene også jeg.

    SvarSlett
  2. Mange kule puter! Likte den "Life is too short to learn German"...;)

    SvarSlett
  3. Mange fine puter! Jeg elsker puter, og særlig å lage dem selv. Det er utrolig hvordan noen puter kan forandre interiøret :)

    SvarSlett
  4. Dette var et skikkelig spennende putedryss. Likte mange av dem!

    SvarSlett
  5. Självklart kan du visa det underbara danska sommarhuset, och jag tackar för länkningen!
    Lägger till din blogg i min lista också :)
    Ulrika

    SvarSlett
  6. Mange fine puter du har funnet! Fant noen morsomme puter her som jeg vil dele: http://galpute.blogspot.com/

    Serviset fra Figgjo tilhører nok familiehytten, så det er sånn sett litt mitt. :-)

    Fortsatt fin sommer til deg og!

    SvarSlett
  7. Hej, härligt kuddkrig! Jag gillar särskilt kudden som Marianne Moe gjort. Hennes skall jag besöka. Tack för tipset! //Lisbeth

    SvarSlett
  8. Det blev till ett blogginlägg här:
    http://inredningsdesigner.blogspot.com/2011/08/creative-norwegian-design.html

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Hei
    Så kjket at min pute var med i ditt blogginlegge. Fin blogg!

    Du må også sjekket ut www.siritollefsen.no de fineste fugleputene jeg vet om :-)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...