fredag 9. september 2011

Kaffekopper til begjær

Haha! Det hørtes kanskje litt voldsomt. Og det er vel ikke helt rett at jeg skjelver i knærne av dette serviset. :) Men fint er det, syns jeg. Og ja, jeg kunne godt tenke meg noen eksemplarer av det.
Fra magasinet Kinfolk

Jans flotte plakater. restyle shop på Etsy.



og her er originalen :)







fullt sett? ja takk!
send epost for å få shippingadressen min!! :)


fra kjøkkenhylla til Romantisk Retro blogg


umerkede bilder fra tradera / blocket.

Som en start er fire asjetter på vei til meg. Joho! :)
God helg til alle som velger å svinge innom her.

Translation: 
These cups are nothing but gorgeous, I think.
Vintage Swedish Gustavsberg cups designed by Stig Lindberg. One of my favourites. 
4 plates are found, payed and on their way to my house! :)
I'm excited. 

Have a great weekend. 
Best wishes from Open house



I neste innlegg
litt hjemmefra

12 kommentarer:

  1. Ja, jeg er enig, de er utrolig fine!

    SvarSlett
  2. Så snygga!!! Vill HA. Önskar dig en toppenfin helg. Kram Johanna

    SvarSlett
  3. det var et lite nostalgisk sus over de koppene. Det kila litt i hukommelsen...og vips så fikk jeg et indre bilde av lærerværelset på barneskolen jeg gikk på.

    Nydelige kopper og skåler!

    Ha en gnistrende helg...! ;)

    SvarSlett
  4. looove that pattern!!! really beautiful!!!
    xxx

    SvarSlett
  5. nå fikk jeg skikkelig lyst på kanelboller :)

    SvarSlett
  6. Dette var stilig!
    Gratulerer så mye med epla-butikk, lykke til!

    SvarSlett
  7. Det er rett og slett kjempefint! Ha en fin helg!

    Klem, Kristin

    SvarSlett
  8. Gillar dom också! Skulle inte heller tacka nej till ett par stycken men här hemma är det Stig Lindbergs Berså som har övertaget..

    /Johanna

    SvarSlett
  9. You have made my day!

    Hjertelig takk for vasen ;)
    Den passet perfekt!


    Klem
    Rikke

    SvarSlett
  10. Hei! Akkurat min type design!! Hvor bestilte du de? :-)
    Søndagshilsen fra Fru Krabbeklo :-)

    SvarSlett
  11. Her deler jeg mitt beste tips.
    To spennende nettsteder for slike med hang til ting som ikke er i produksjon lengre:
    www.blocket.se og
    www.tradera.se :)

    SvarSlett
  12. Tusen takk for svar!! Skal sjekkes ut :-)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...