torsdag 3. mars 2011

Fulltreffer


Trodde du at hjemmet ditt var komplett? Da har du ikke sett disse flotte bildene! :) Vel - det var kanskje en overdrivelse, men disse bildene hadde jeg gjerne tatt et par av til kjøkkenveggen. (om jeg hadde hatt noen å ta av)



Kombinasjon av enkel grafikk og svensk og norsk retrodesign er en fulltreffer, spør du meg. At både Cathrine Prytz Kittelsens Lotus-serie (Cathrineholm) og Stig Lindbergs Bersa-serie (Gustavsberg) står på ønskelista mi, spiller nok også inn. Og der er vel flere enn meg gjerne skulle hatt en liten (eller stor) kolleksjon av dem i kjøkkenskapet? For et flott alternativ å dra tinga ut av skapet og opp på veggen i form av sånne tøffe bilder! Der kan de jo nytes hele tida!!






Han lager også bilder med inspirasjon fra Eames.


Lett å like? Disse bildene og flere finner du i  talentfulle, tjekkiske Jan Skácelík’s ReStyle Etsyshop

Translation:
I thought you might like to see these great pictures combining simple graphics with Swedish and Norwegian retropatterns. I love these! They are made by Czech Jan Skácelík who has his own ReStyle Etsy shop. It certainly deserves to be visited by those who love Scandinavian-inspired design. (Link above)



I neste innlegg
 lekker byleilighet

14 kommentarer:

  1. Å fy søren så tøffe dei plakatene var. I really really need one. :)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Disse er fantastiske, har selv you are my cup of tea på kjøkkenet, et fint bidrag til litt farge i det ellers nøytrale..

    Ha ein fin kveld.

    -Black Orchid-

    SvarSlett
  3. really nice, I love them
    just small correction, Jan Skácelík is Czech, not Polish:)
    Have a nice evening

    SvarSlett
  4. oops - sorry. I'll correct it right away. Thank you for bringing it to my attention!

    SvarSlett
  5. Knalltøffe! Vil ha den med synsprøve om musikk,
    musikk er livet:-)
    Linda:-)

    SvarSlett
  6. Veldig kule! Jeg ønsker meg den turkise med "Some like it hot".

    SvarSlett
  7. Og slike fristelser kan jeg ikke stå imot. Når er Cathrineholm'en på vei hit :) A.

    SvarSlett
  8. oh, jeg har en gul cathrineholm kaffekanne. kanskje jeg må supplere med plakat :) fortsatt fin torsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  9. Love the last pic. Lets rock! XD
    Mi blog:whereORwhat
    Have a nice friday =)

    SvarSlett
  10. Så snasne! Nå fikk jeg jammen meg inspirasjon til bildeveggen min..Takk!Ha en fortreffelig helg!

    SvarSlett
  11. Jeg har tittet ofte på disse bildene, de er så LEKRE! Jeg må ha en slik plakat en gang altså.
    Herlige bilder du har tatt og viser oss.

    SvarSlett
  12. Så utrolig tøffe! Jeg elsker grafisk print!

    SvarSlett
  13. Gleder meg til torsdag...spent:) Skoene kostet 1198...men de er i skinn:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...