lørdag 3. september 2011

Rom for lek

Siden jeg ble gjesteskribent for Foreldremanualen har jeg gitt noe av barneinnleggene mine der i stedet for her "hos meg selv". I dag har jeg imidlertid lyst til å vise dere glimt fra to koselige barnerom i samme huset.


Det mest originale, og det artigste tipset er vel denne gamle trekassa.
Som ikke bare er utstillingsplass og lekebord, men kan bli forvandla til ...


lekehytte, gjemmested og lesekrok! :)


Godt med plass til å stille ut malerier og tegninger.
Og på kortsiden en samling familiefoto.


Nok av plass til oppbevaring av leker.


Og nok av gulvplass til å boltre seg fritt.


Passe avslappe, lekent og koselig, ikke sant?
Bilder fra globalmama.com

Mer fra tema Barnerom i Åpent hus


I neste innlegg
herlig fra Barcelona

5 kommentarer:

  1. Nydelige barnerom. Har du sett leikehytta til Den gode feen? Sukk, den er full av herlige skatter.

    Gleder meg til Barcelona innlegg. :)

    SvarSlett
  2. kjempefint! likte spesielt den lekehytta :)

    SvarSlett
  3. Såååå fint barnerom :-)

    SvarSlett
  4. Så herlig!
    Jeg elsker slike barnerom, det skal være plass til utfoldelse!

    Her har vi også hengeplass til tegninger, og det er så populært. Og så slipper man et fullstendig dekorert kjøleskap:)

    klemklem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...