torsdag 22. september 2011

Rundt kjøkkenbordet / Around the kitchen table


Kjøkkenbordet - samlingssted og spisested - sosialt, praktisk, stilig,  eller koselig?
Eller kanskje en miks av alt det og litt til?
I dag serverer jeg et knippe bilder av kjøkken-sittegrupper. Vel bekomme. :)


Livet på landet blogg (som er blitt til fine Litt mitt blogg) :)


Its a house blogg

alvhem makleri


byggmakker


Livet hemma, Ikeabloggen


Jeg er Jonathan blogg


Hettingen makleri


tulip blogg


T interior blogg


via Simplicity blogg



Hvilken er din favoritt?
Flere her jeg godt kunne "levd med" for min del! :)


Forresten, feeling lucky i dag? :)
 - Ikke tatt lodd i toårs-lotteriet mitt ennå?
sjekk ut lenken øverst i høyre kolonne.


Hilsen Åpent hus-dama
Endelig hjemme igjen etter noen dager i Tallinn. :)


Translation:
How would you like your kitchen table to look like?

And what's most important? That it's practical, a social place, cozy or cool?
Today I've put together some nice examples, which I think combine all of these things.

BTW - do you feel lucky today? Still haven't joined my give-away?
Hit the button with orange letters high up on the right column! Everyone can join!
Best wishes from mrs. Open house, finally home after several days in Tallinn, Estonia :).


See more dining areas here. 



I neste innlegg
fine fargekombinasjoner

12 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Oi..her var det mange fine bord..
    Nr 3 ligner på mitt kjøkkenbord, spennende å se det med pels og andre stoler. Hmm..ikke dumt, nei!

    SvarSlett
  3. Så fine!
    Vakre allesammen i grunnen :)
    Likte jo den 1. da.
    Ha en fin kveld! <3 klem

    SvarSlett
  4. De to siste falt i smak hos meg.

    SvarSlett
  5. Mye fint her. Liker godt spiseplassen til Marta i Litt mitt og det siste bildet. :)

    SvarSlett
  6. Hei søte du!
    Så koselig at du har tatt med et bilde fra meg:)
    Takk, takk:)
    Hadde nesten glemt at vi har hatt det slik:)
    Kommoden er flyttet inn på kontoret, bordet er trekt ut og har hatt voksduk konstant det siste halve året... Og som du påpeker; klokka er flyttet til trappeoppgangen:)
    Ser jo at den gjør seg mye bedre på kjøkkenet:)
    Men det var den kalenderen som også skulle plasseres et sted...
    Jeg har stadig planer om å flytte på ting og tang, men det blir visst med planen:)
    Voksduk er jeg iallfall mektig lei av!:) På ønskelisten står et nytt og større bord og et par ekstra eamesstoler:) Men det blir vel på ønskelisten en stund til...:) Om jeg ikke plutselig får en uventet lønnsøkning! (Slikt er jo vanlig i helsevesenet..:))

    Håper kvelden har vært fin!
    Klem!

    SvarSlett
  7. Hei :) ÅÅ så kult at du har funnet ut det med lyspære-knaggene! Jeg har leita på bloggen din men finner ikke noe. Kunne du sendt en link til meg? Bare lime den inn i en kommentar hos meg eller noe? :) Kjempegøy!! Har ikke fått kjøpt mørtel enda, men om du viser meg hvordan jeg får ut 'midten' i lysepærene, så setter jeg igang altså! :) Jeg elsket de knaggene!!! :) Yihaa!!

    Og så en ting til: den bloggen i innlegget ditt her: jeg er jonathan -bloggen, hvor har du funnet den? Det var ikke noe link på tittelen, og jeg skulle så gjerne vært inne og tittet :) Ligger den på NIB? :)

    Herlige kjøkken!!! Jeg er misunnelig på alle vinduene folk har! Vinduer er undervurdert!! Vinduer er faktisk meningen med livet!! ha ha :)

    Lilja

    SvarSlett
  8. Jeg llikte best den fra Livet hemma, skulle ønske det lot seg gjøre hjemme hos meg men ei. Denne gangen skal jeg la være å delta i konkurransen, vinner aldri. Sorry !

    Ønsker deg en fin helg !

    Klem fra Bergen

    P.S. Skal du på Interiørmessen i Bergen denne helgen ? Jeg skal i morgen. Gleder meg som en unge på Julaften.

    SvarSlett
  9. Takk for fine ord. Synd at du ikke kan komme på messen.

    Datteren min er 10 og går på en skole på Sandsli.

    SvarSlett
  10. hei alle
    og takk for fine hilsener

    Jeg er Jonathan er en "familieblogg" som nok ikke er på nib.

    Her er lenke:
    http://jegerjonathan.blogspot.com/

    SvarSlett
  11. Her var det vanskelig å velge ! Men nummer 3 minner litt om mitt ! Men utrolig mye fint her ! Ha en god helg !

    SvarSlett
  12. Jeg ser du har forandret på rekkefølgen på bildene, så da retter jeg opp kommentaren min litt. Det første og tredje bildet er mine favoritter! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...