fredag 23. september 2011

Dusty colors selection

I dag drysser jeg et knippe bilder over Åpent hus-bloggen av 
den fine fargeskalaen av "støvete farger". 
Enjoy.


Beckers se


indenfor com



foto Brita Sweden


vt wonen nl


Day Home



naturen flyttar inn



noma


Day Birger et Mikkelsen


Annaleenas hem blogg


alcro se


hannas room pinterest


blir det ikke fin stemning av slike farger, vel?
gjør seg kjempefint i kombinasjon med hvitt og tre, synes jeg.

Tips:
Til de av dere som likte innlegget med tips om hvordan lage knagger av gamle lyspærer:

Lyspærer kan brukes til mye gøy. Her er det andre tipset jeg har gitt nylig.


Translation;
Today I want to enjoy the color combinations of dusty color. 
I just love how they make me feel.



I neste innlegg
blir det Tallinn-rapport :)

7 kommentarer:

  1. OO...my cup of tea!
    Elsker disse tonene, så mange flotte bilder du har "samlet".

    God helg!

    SvarSlett
  2. Deilige avslappende farger :)
    Skulle hatt Fjøset fullt, men det blir det nå ikke ;)
    Ha en flott kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. elsker fargene her ja... dust it is !

    SvarSlett
  4. Fantastisk fine farger. Jeg begynner så smått å legge den fargen inn i mitt hvite interiør nå! Noen anbefaler kun små detaljer fordi den grønn/blå/turkise er så spesiell, men her ser jeg virkelig hvor fint og rent det virker. Takk for superfint og visuelt innlegg som styrker min lyst på fargen!!!!!!
    minminivilla.blogg.no

    SvarSlett
  5. Utrolig behagelig fargeskala.
    Avslappende :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...