onsdag 7. september 2011

Avsløring / Time to reveal



I dag avslører jeg hva som er mitt selvpålagte "hopp-i-det" prosjekt. Det er resultat av en eller anna prosess som skjer med meg for tida...

... som har resultert i søvnløse netter, merkelige innfall og en
selvpåfunnet diagnose jeg har gitt navnet Kreativ kløe! :)



Jeg har bestemt meg for å utfordre nye sider av meg selv  - til å la kreativiteten få mer utløp.
Jeg har fått trangen til å skape ting selv. Sette ideer ut i livet. Se hva ting kan bli til.
Leke meg - Kose meg! :)

Jaja, så kan man lage seg et mål, da. For meg har det ikke vært å skifte jobb eller flytte på landet. Jeg får begynne i det små. :) En filleting, mener kanskje noen (?), men for meg er mitt første hopp-i-det-prosjekt å åpne ei lita "bu" på Epla. Ja - jeg blir bod-eier! :) hihi! Det er jo bare et lite hobbyprosjekt, men morsomt likevel. Og "alvorlig nok" for selvkritiske damer som meg.




Jeg har lekt meg
med symaskina, malerpensel, spraymaling og anna. Og har gjort det til en mer hyppig vane å svinge innom bruktbutikker for å kapre tøffe bruktfunn. Og jeg elsker det!

Så Epla-butikken vil inneholde alt dette:
sysaker, bruktfunn og gamle ting jeg gir "nytt liv"








Epla-butikken er fra i dag 
offisielt åpnet!!





Alle invitert
Skulle gjerne hatt en åpningsfest og truffet alle mine kjære lesere i levende live - men det blir litt vanskelig å få til. Gir i stedet 20 % rabatt til alle som bestiller de tre første dagene.

Og dere? Jeg er altså en smånervøs førstegangs-bodeier, så jeg blir veldig glad for litt respons og konstruktiv kritikk. Og om du har lyst til å være med å spre ordet om den nyåpna bua, så sier jeg ikke nei takk til det. :)





Det kiler i magen! :)

Har du et hopp-i-det-prosjekt?

Hvis ikke; kanskje du skal få det du og??


Translation:
As a result of sleepless nights and a lot of pondering, I've decided to challenge myself creatively. 

My selfstated diagnose is "Creative itch" - and here is what it has led to: 


Trying to use a bit of the wisdom shown above.. Today is the grand opening of my own little webshop on Norwegian version of Etsy, called Epla. There I'll be making pillows, and selling vintage finds and restyled old objects. Here is my little playground, if you want to take a peak.
There is no English webversion, I'm afraid, but the shop is open for everyone. I ship abroad.



More stuff on the way. My itch is still on. :)
First time jitters - mrs Open house on thin ice...  :) L
et me know what you think!







NB - ser ut som det er noe tull med PayPal idag, så dersom du vil bestille i dag, er det nok best å velge "privat oppgjør"

"Kreativ kløe"-hilsen
fra Åpent hus
     :-D

I morgen 
dansk designerhjem

24 kommentarer:

  1. Så utrulig bra. Gleder meg til å besøke bua di. Gratulerer så masse!!! :)

    SvarSlett
  2. etter en halv time har jeg mottatt min første bestilling.

    stolt som en hane! :)

    SvarSlett
  3. Kjempegøy Gro!! Gratulerer! :) Klem fra Olin

    SvarSlett
  4. Jøss, for en positiv overraskelse! Gratulerer så mye med bua di, så gøy og spennende! Og så bra at du tør!
    Stå på, håper du får mange salg!
    Skal forresten sende deg en mail ang gjesteblogginga jeg.

    Klem E

    SvarSlett
  5. Gratulerer! dette ser kjempefint og veldig veldig lovende ut!! :) Lykke til :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med butikk! Og så mye du hadde da, jeg tror jeg hadde to produkter da jeg "åpnet"! :)
    Så mye spennende du hadde å selge da, syns de klokkebøkene var ordentlig kule!

    SvarSlett
  7. Så flink du er! Tøffa!
    Og jeg er overveldet over hvor mye du har til salg. Det var jo ikke småtteri heller! Stå på.
    Putetrekkene med stoff fra Blafre og klokkebøkene er mine favoritter.

    SvarSlett
  8. Wow! Er alt i butikken noe du har kjøpt inn? Det var jo så utrolig mye:) Kult:) Elsket maaaange av smykkene:) Men ett lite tips som den nettshopperen jeg er...gi en mulighet til å se alt enten på en side eller under 10...blir mye å gå gjennom med 136 sider bare på smykkene;)
    Lykke til:) Flotte varer:)

    SvarSlett
  9. Så flotte ting, både de du har laget selv (imponert!!) og samleobjektene. God smak og godt håndlag, ingen tvil om det:) Lykke lykke til med boda!
    Hilsen kollega Cecilie

    SvarSlett
  10. Så artig!! Jeg skal besøke deg tvert jeg ;)

    SvarSlett
  11. Så gøy! Lykke til :) Takk for hyggelig tilbakemelding inne hos meg. Det er bare og ta for seg av bilder, hyggelig om du henviser til min blogg. Fortsatt fin onsdag. Hei fra Jorun

    SvarSlett
  12. Gratulerer! Så spennande! Du er modig og eg likar at folk har pågangsmot og brukar hjartet litt. Eg har mange hopp-i-det-prosjekt. Har akkurat byrja på skule f.eks. Lykke til!

    SvarSlett
  13. Bra hoppet! Kjempefin epla-bod! Gratulerer :)

    SvarSlett
  14. jeg sier bare; "stå på!!!"
    Elsker folk som går etter drømmene sine!!
    Håper det lykkes for deg.
    Såå masse fine ting du har lagt ut.

    SvarSlett
  15. No har eg handla meg ein fin grønn bolle!

    Gratulera masse med ny butikk:)

    SvarSlett
  16. takk for alle hilsener!
    jeg smiler :)

    og gratulerer, Beate, retrobolle i posten til deg i morgen! :)

    SvarSlett
  17. Hei,

    Forstod først nå at det var flere som solgte på en nettside:) Visste ikke at denne siden fantes...spennende:) Fikk sjekket riktig nå...veldig fine puter:)

    SvarSlett
  18. Masse, masse, maaasse fint!!!!!

    SvarSlett
  19. Kuult!
    Gratulerer med stupet. "Noen gangen må man gjøre noe man er redd for. Ellers er man ikke annet enn en liten lort". Som de sa i Brødrene Løvehjerte. Og det føles godt, sant?
    Vasen er fin i stua, bare se. Og du, den grønne skåla du viser er jeg veldig interessert i kjenner jeg...

    SvarSlett
  20. Så morro!!

    Og tusen takk for hilsen, ja det er bare å bruke dukkehusideen og bilder osv ;)

    SvarSlett
  21. SÅÅÅ Vannvittig kult! Du er jammen meg tøff:) Jeg mener det!

    Har dessverre ikke nettilgang, så det blir så sjelden jeg får kommentert hos folk for tiden, men satser på at montøren snart kommer- de tar sin tid gitt:)

    Lykke til og jeg gleder meg til å se alt det du kreerer og selger på epla.

    klem

    SvarSlett
  22. Gratulerer!! Og bra at du har hoppet i det og startet ditt eget. Jeg kjenner jo følelsen. Mange spørsmål og tanker, og ting kan ta tid... hvis man drøyer og drøyer. Nei HOPP I DET, det gjorde jeg også (etter x antall mndr. :)) Nå skal jeg kikke rundt i butikken din. Ha en fin kveld!! Klem.

    SvarSlett
  23. Wow - for ei sprek dame du er!
    Jammen meg sporty gjort!
    Heier på deg og lykke til :)
    Klem
    Guro

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...