torsdag 8. september 2011

Dansk designhjem

Dette er hjemmet til en av partnerne i det velrenomerte arkitektfirmaet Norm Architects. Han og familien bor i Hornbøk utenfor København. Huset de overtok for noen år siden, hadde stått tomt og var klart for riving.
Det er  lite som minner om ei rønne i dag! :)


Her er møbler fra Hay og Verner Panton, blant annet, og detaljer tegnet av Norm.



Gulvet er herdet betong. Kanskje det ville vært fint med et par lunende tepper ved sittegruppene?
Jeg bare spør jeg! :)


Stramt og enkelt, men hakket for fargeløst og kaldt, kanskje?
Må i alle fall sies å være "maskulint".
Legg merke til bordet, som er tre grove og beisa treplank på bein.




Rolig, lyst og enkelt på soverommet. Akkurat slik jeg liker det.
Men hvor er nattbordlampene? (og sengegavelen også kanskje?)



Slik utsikt fra badet? ja, takk! :)
Kilde Bo bedre

Tusen takk for veldig hyggelig positiv respons på hopp-i-det-prosjektet mitt som jeg presenterte i går. Jeg går på med friskt mot! :)

Translation: 
This is the home of  one of the architects in the wellknown Danish firm Norm Architects. 
In the rural Copenhagen area this family bought a house ready for demolition. Little that reminds of former degredation here, I must say!

I got some really nice and positive response to yesterday's post on my shop opening.  Makes me happy. And I'll carry on dealing with my creative itch! :)

I neste innlegg
svenske lekkerheter


1 kommentar:

  1. stilt på bloggen her i kveld!? :)
    jaja. håper alle har det bra.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...