søndag 18. september 2011

Gøy til barnerommet / Playing with kids' room decor

Barnerommet er det morsomste stedet i huset, synes jeg. Siden jeg lider av kreativ kløe for tida, har jeg nå lekt meg med ting som kan gi barnerommet et eget og personlig preg. Jentesaker jeg har laga, så langt, men jeg får vel utfordre meg selv på å lage noe for gutta også, etter hvert.

De to første kreasjonene er lamper med personlighet. :) Har med vilje ikke gjort det overdådig, men satt sammen gammelt og nytt og lagt til noen lekne detaljer. Lampefoten er vel ikke det mest fantastiske, men når lyset er på er det uansett lampeskjermen og sommerfuglene som stjeler oppmerksomheten. :)















Halvveis gjesteblogger
Dette innlegget har jeg laga sammen med Lillemor.
Hun syns vi skulle ta med bildet av dukka over her
og maleriet hennes(under)  som pynt. :)

Både Storebror og Lillemor synes lampeeksperimentene har vært spennende.
Eneste grunnen til at jeg får legge dem for salg i bua mi,
er at jeg har lovt å lage egne til dem når de får egne rom.

:)




Og så må vi vise frem de fine dørskiltene, sier hun!
Sånn vil hun ha når hun får eget rom en gang :).



Fins i rød, oransje, gul, sølv og lilla. :)

Der er også en gjeng puter som passer fint på barnerom.

mer kommer.


For mer inspirasjon til barnerommet, 
foreslår jeg en sving innom mine tidligere innlegg om emnet.

Holdt nesten på å glemme å ta med lenken til Epla-bua mi!
Der ser du mer av sakene jeg viser her. 
Og mye mer. 
Men dette skal ikke bli til noe salgs-blogg - don't worry!

:)

Translation:
I love playing with the theme of kids room decorating. Since I have a "creative itch" these days, I've played around and made som fun lamps for a girls room.
I could have gone over the top with decorating, but have kept it down by combining old and new, and adding a fun and feminine touch.

My little one made this post together with me, (if you were wondering why there is also a doll and a painting in here) She also wanted me to show the blackboard signs I've made. They are perfect as doorsigns to juniors room.
She agreed to putting the lamps in my Epla-shop. If 
I promised to make her some new ones
when she gets her own room. :) 

Here is more of the kids' room stuff I've made. 

And here is more from my label Kids' rooms.

I neste innlegg
blir det 2-års-lotteri :)

2 kommentarer:

  1. Så fint med sommerfugler rundt omkring! Det er ikke alltid mye som skal til for å gjøre det ekstra gøy!

    SvarSlett
  2. Volka härligt glada bilder!!! Kram Johanna

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...