lørdag 10. september 2011

Merke(lige) dager



Det har vært hektiske dager i det siste. Det merkes på kroppen. Alltid godt når helga kommer, men kanskje ekstra godt denne gangen:

Mye farting i jobben på både meg og mannen, samtidig som de vanlige ettermiddags-aktivitetene med et barnehagebarn og en skolegutt i huset skal gå sin vanlige gang.

Denne uka åpna jeg Epla-bua mi, og har allerede solgt en del. Veldig artig. Og nok en gang, tusen takk for den positive responsen! :)

I sted oppdaga jeg at Åpent hus rundet 2 år i går - uten å si noe! :) Det er jo en liten milepæl!
Det blir nytt lotteri om ikke lenge. Følg med, :)



Nå vil jeg bare ønske alle mine kjære lesere ei riktig god helg.
Måtte den bli akkurat som du ønsker at den skal bli.


Alle foto (c) Åpent hus


Beste hilsener fra
Åpent hus


I neste innlegg
et splæsj med veggdekor


4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så gøy å lese om epla-prosjektet ditt!!
    Så modig du er!! Og ikke minst FLINK! Du har jo laget kjempemye fint!!!
    Dette var gøy! Føles helt sikkert herlig å tørre å sette noe ut i livet, som man har tenkt på og vurdert fram og tilbake:)
    Gratulerer også med bloggens 2 år! Det er alltid kjekt å titte innom deg:)
    Jeg har vel omtrent fulgt deg fra starten, så føler jo at jeg kjenner deg litt:)
    En god bloggvenn er du iallfall!:)

    Hyggelig av deg å spørre hvordan det går på jobben:)
    Er liksom ikke i gang på ordentlig enda. Vi har hatt to oppstartsuker med kurs og diverse innføringer. (Er en helt ny avdeling som starter opp). Og uka som har vært har jeg hatt fri, bortsett fra et lite møte.
    Neste uke er det nye kurs.
    Men så, om et par uker eller så, kommer pasientene. Og da blir det "alvor":)

    Jeg vet i grunn ikke hva det er å jobbe normale arbeidsdager. Har alltid jobbet turnus. Bortsett fra et lite år, hvor jeg hadde en kontorjobb. Men da hadde jeg en tilleggsjobb annenhver helg, pluss at jeg var student. Ja, og gravid med eldstemann. Så det teller liksom ikke...:) Fikk ikke føle på kroppen hvordan det var å jobbe mandag til fredag:)
    Det er klart at det ikke er kjekt å jobbe kvelder, netter og helger alltid. For ikke å snakke om å jobbe i jula...
    Fordelen er jo lengre friperioder også er det godt å ha fri noen formiddager slik at man får gjort ting som er vanskelig å gjøre på kveldstid.
    Når det er sagt, så håper jeg ikke at jeg skal jobbe turnus resten av livet!
    Egentlig har jeg en utdanning som burde gitt andre muligheter...
    Og jeg leker med tanken på å starte på en mastergrad til høsten.
    Og der er vi inne på temaet "tørre å bare hoppe i det":)

    Ble jammen en lang kommentar dette her:)
    Sitter på gangen og venter på at minstemann skal sovne, slik at jeg kan begynne å lage noe mat:)

    Håper du har en fn lørdag!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. GO HÆLG T DÆ Å :))
    Epla er artig ;)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Grattis med eplabutikk - har vært innom og tittet:) Og grattis med toårsdagen!

    SvarSlett
  4. Hei på deg, så fin Epla butikk!! Serviset under her er så fint. ha en god søndag i morgen, klem fra Wilhelmine

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...