lørdag 17. september 2011

Goodies + Erik Kold

små gleder ...












Jeg nyter helgefri og familietid.
Og Lillemor nyter, som dere ser, litt ordentlig deilig lørdagsgodteri.

Og så har jeg leika meg litt og laga noe lampesnop også,
(ikke spiselig, altså!) som jeg tror kunne passe ganske så fint til et jenterom. 
Må bare legge den siste tøtsjen på det. Klare i morgen. Følg med! :)

Jeg kom over et lite bruktfunn i dag også. 
DET har jeg lagt inn i bua mi.


Håper alle har ei riktig fin helg
Beste hilsner fra ei sliten med fornøyd fru Åpent hus

Translation:
I'm enjoying time off and time with my family today. 
this weekend was such a lifesaver. 
As you can see my little miss is enjoying herself, too! :)


I found a rare vintage piece today,by the way. 
It's up for sale at my Eplashop! :)


I hope you're having a great weekend.
Best wishes from tired but happy mrs Open house.


alle foto (c) Åpent hus

I neste innlegg
blir det lampesnop og anna goodies

4 kommentarer:

  1. Jentehelg her med både McDonaldsbesøk og godis til "Skal vi danse". Ha en fortsatt super helg.

    SvarSlett
  2. Erre lørdag, så erre lørdag ;)

    Gleder meg til å se lampesnop.
    Digger forøvring bok-klokkene dine!
    So long...

    SvarSlett
  3. Hei.
    Vet at du har hatt litt kontakt med damene bak Avdelingen-bloggen. Den ser ut som den er slettet, vet du noe om det?

    SvarSlett
  4. Avdelingen-jentene har bestemt seg for å legge ned. Dessverre!!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...