tirsdag 27. september 2011

Moderne miljøvennlige møbler

I dag har jeg plukket  tema fra kunst- og utviklingsdelen av Åpent hus: 
miljøvennlige møbler i futuristisk design. 
Er du "in the mood"? :)



Designeren Jory Brigham har brukt miljøvennlige tresorter og skapt denne herlige lille møbelkolleksjonen. Han har brukt finer, teak dyrket i plantasjer, miljøgodkjent valnøttre. I sitt lille selskap har han jobbet med kunstnere, designere, drømmere og håndtverkere som alle legger lidenskap i det de gjør. Det viser igjen, ikke sant? :)














Ikke nødvendigvis noe du løper til butikken for å skaffe deg, men ..
Forfriskende å se noe nytt og uventet og kanskje litt utfordrende av og til. Enig?



Translation:
San Luis Obispo based furniture designer Jory Brigham uses sustainable plywood, plantation Teak, and FSC certified walnut to create this delightful furniture collection. His self-named company is made up of a small group of artists, designers, dreamers and builders that work with a passion and a heart, and you can see it in their designs!

kilde: trendland.net

I neste innlegg
shoppingtabbe?!

9 kommentarer:

  1. Det var veldig stilige møbler - ogkjempeflott at de er miljøvennlige. Noen av disse kunne gjerne fått plass i Embla-huset. :-)

    SvarSlett
  2. Moderne og miljøvennlig klinger bra i mine ører:)
    Kjempefine!

    SvarSlett
  3. Artig å se. Morsomt med de grønne fargeklattene!

    SvarSlett
  4. Härlig inspiration du bjuder på :)) TAKK!

    KRam SOfie

    SvarSlett
  5. Åhh, for nokre herlige design. Heilt meg! Hadde eg hatt eige kontor kunne eg godt tenkt meg å innrede med møbler som dette. :)

    SvarSlett
  6. Åå :) Takk :) jeg må studere den forklaringen på hvordan jeg får ut 'dingsen' i midten av lyspæra :) Jeg må finne et sted jeg kan sitte, så jeg ikke 'søler' glass utover.

    Maleriet har blitt malt over flere ganger, og nå er jeg midt i en 'kunstnerisk pause' hvor jeg bare ser og ser på maleriet uten å ville male mer... Men det er 'egentlig' ikke ferdig :) Høres det litt rart ut? hm... ja det er litt rart, men jeg tror ikke jeg er ferdig med det enda.... så... enn så lenge vil jeg ikke vise det frem :) ha ha... Laaang forklaring ble det nå :) Sorry :)

    Takk for en herlig blogg du har! Her finner jeg masse inspirasjon! så takk for det :)

    Stor klem fra LIlja

    SvarSlett
  7. Artig å se , men kanskje ikke noe for meg. Noen har fantasi iallefall.
    Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...