mandag 19. september 2011

Vinn vakre trykk / give-away


Åpent hus har rundet to år. Sånt må vel feires?
Tid for nytt lotteri her i Åpent hus. :)

Denne gangen skal jeg få gi dere, kjære lesere, sjansen til å vinne vakre trykk av snille Jean med Etsy-butikken Faux Kiss.

Jeg synes hun lager fine ting. Og har derfor skrevet om henne tidligere.
Jean synes det var så kjekt, at hun nå gir tre heldige vinnere muligheten til å velge fritt fra hennes rikholdige kolleksjon av trykk.








Vil du være med?
1 lodd - kommentar
1 lodd til - Åpent hus i bloggrollen
1 lodd til - lenke til lotteriet via FB eller blogg.
Totalt tre lodd mulig.

Husk å skrive hvor mange lodd du tar.

Har du egen blogg eller ei - Alle kan være med!!

Bonus: Jeg er veldig glad for mine trofaste lesere, og belønner disse ekstra denne gangen:
Si ifra i kommentaren om du er/blir følger, for en av de tre premiene vil trekkes bare blant følgere.










(venstreklikk, velg Lagre som, for å hente bildet til lenke)



Lykke til alle!
:)



Lyst å kikke på hele kolleksjonen hennes, så finner du den her. 
Kan jo være greit å ha plukket ut favoritten, hvis du skulle bli en av de heldige! :)

Translation:
Open house blog celebrates 2 year anniversary. Jean with the little "brand" Faux kiss wants to give my lovely readers three beautiful graphic prints from her shop. If you want to join in and grab a chance to win: Leave a comment. If you want to double your chances, put Open house blog in your blogroll. To triple, make a photolink to my give-away on Facebook or your blog. Everyone can join!
Give-away ends October 3rd. Good luck!

To glance through Jeans wonderful collection, follow the link below the air balloon, :)


I neste innlegg
gamle ting på nye måter :)

76 kommentarer:

  1. 2 lodd og så er jeg en følger og FAN!

    SvarSlett
  2. Ooohh! Jeg blir følger, og legger link på min lille blogg! Disse var lekre altså! :-)

    Kathrine

    SvarSlett
  3. Jeg er med. Disse trykkene var jo helt nydelige! Jeg slår til med tre lodd, jeg. Og er følger, selvfølgelig :)

    SvarSlett
  4. Kjører på med 3 lodd jeg :)

    SvarSlett
  5. Grattis med 2-årsdag! :) Tre lodd på meg, og jeg er følger, så nå håper jeg på gode vinnersjanser. :)

    SvarSlett
  6. Veldig fine trykk. Jeg liker bloggen din, og tar to lodd og håper på det beste. Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  7. Hei :)

    For en give-away! :) Jeg er med!

    3 lodd!!

    Og hvis jeg vinner(håper ikke jeg jinx'er det nå...hi hi..) så ønsker jeg meg jellyfish I. Det er en nydelig blå manet :) Åååå så fin!!!

    plis plis plis trekk meg som vinner!!! hi hi hi :)

    Lilja

    SvarSlett
  8. Hei:)

    Nydelig blogg du har!!Grattis med 2 år:) Jeg følger bloggen din:)

    3 lodd til meg:) litt usikker på hvordan jeg skal lenke via bloggen, jeg er ganske fersk blogger, men gjør det gjerne gjennom facebook!

    God mandag til deg:)

    Kine:)

    SvarSlett
  9. Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen og tar 2 stk vinnerlodd!

    Ha en fin kveld!

    klem

    SvarSlett
  10. veldig fine trykk- jeg prøver med 1 lodd takk : )

    SvarSlett
  11. å! også er jeg følger lenge!

    SvarSlett
  12. Denne konkurransen mååååå jeg være med på.
    Digger de bildene.
    Kommentar,link+bloggroll.

    Også er jeg selvsagt følger :)

    *tvitvi til meg*
    :)

    SvarSlett
  13. Hei! For en fin blogg! Og gratulere med 2 år:) Jeg vil følge bloggen din:)

    2 lodd til meg:) Jeg linker til deg gjennom FB

    MVH sies77atgmail.com

    SvarSlett
  14. Kuuuult! Den sjiraffen synes jeg var majestetisk.
    3 lodd, takk - og er følger.
    Gratulerer med to år.

    SvarSlett
  15. oj, så tøffe plakater.
    jeg vil være med. ett lodd.
    nyt dagen,
    klem TOVE

    SvarSlett
  16. Å ja, en av disse vil jeg gjerne vinne:) Kliner til med 3 lodd, blir følger:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med dagen!!! Jeg hiver meg med og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer med 2års dagen!!!
    Nydelige bilder - jeg tar 3 lodd jeg.
    Heidi :)

    SvarSlett
  19. Hei. Fine trykk, stilig med disse boksidene som bakgrunn.
    To lodder, kommentar og bloggrull.
    Og følger selvfølgelig.

    Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  20. For en fiiiin give-away!

    Jeg er med og tar 3 lodd!
    I tillegg er jeg følger :)

    Tusen takk for fine ord hos meg :)
    Ang. de gamle kjøkkenskapene, jeg var gravid når vi tok over, og de skapene var en av de tingene jeg ble SKIKKELIG kvalm av :) Derfor er de long gone ;)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  21. Flotte trykk:):)
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  22. Har allerede sett min favoritt, Eiffel tårnet :) Jeg tar to lodd, og jeg er følger.

    SvarSlett
  23. Åhhhhhhhh elsker disse trykkene :-) så flott bursdagspremie :-) 1 lodd for jeg er allerede følger :-)

    Ps : du finner en liten give away hos meg også ...

    SvarSlett
  24. Så fine trykk, veldig fine!! Jeg liker også bloggen din, og vil gjerne være med - tre lodd :) Mvh Anne Lise

    SvarSlett
  25. Tar mer än gärna en lott.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  26. Utruleg vakre trykk! Eg tar gjerne eit lodd! :)

    SvarSlett
  27. Wonderful blog Gro and congratulations on 2 years of wonderful blogging! Thank you for showing my prints so well. Until later ~ jean at http://fauxkiss.etsy.com

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye med toårs dagen! Og selvøflgelig er jeg med på blogglotteriet....to lodd på meg!

    SvarSlett
  29. Count me in with one ticket, please :)
    So Beautiful prints!!

    Greetings from Finland, Sinikka

    SvarSlett
  30. Yeah... fine trykk !! :)
    Jeg tar gjerne to lodd... også er jeg følger ;)

    SvarSlett
  31. I am in!!!! so beautiful!!!!

    SvarSlett
  32. NYYYYYYYdelige bilder!
    Et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Så fine trykk! 2 lodd til meg:)

    Ingunn.

    SvarSlett
  34. Å, gud, de var flotte. Falt helt for den med sommerfugl. Jeg er følger selvfølgelig , og tar tre lodd.


    Fortsatt god kveld i stua

    SvarSlett
  35. GRATULERER med 2-års jubileum!
    Jammen ikke verst altså ;)
    Jeg prøver lykken med 2 lodd og er selvfølgelig følger.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  36. Makan, så fine bilder!! :) Jeg er gladelig med på lotteri. Tar 3 lodd, og jeg ser selvsagt følger ;)

    Ha en toppers dag! Kari

    PS. takk for veldig koselig kommentar på makrobildene mine for en liten tid tilbake. Setter stor pris på slikt :D

    SvarSlett
  37. Så flotte trykk! Må sjekke ut butikken hennar :)

    Gratulerar med jubileum, To lodd til meg, eg likar å følge med på bloggen din no medan eg bygger meg hus :-)

    SvarSlett
  38. Hei

    Jeg er med og tar to lodd:)
    Jeg er også følger på bloggen din:)

    Fin fin kveld

    Hilsen Janne

    SvarSlett
  39. Lekre bilder. Detr blir bare et lodd for min del nå når jeg er blogglaus :(


    Stor klem fra Anja, ex-Avdelingen

    SvarSlett
  40. Delt på FB og leser fast = to lodd på meg :-)

    Monica I :-)

    SvarSlett
  41. Jag vill gärna vinna! :)
    Två lotter på mig & jag följer din blogg regelbundet! :)

    Keep up the good work!

    SvarSlett
  42. Tar 1 lodd og er følger :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Hei hei og gratulerer! Jeg tar 2 lodd, et for kommentar og et for følger:)

    SvarSlett
  44. Flotte trykk! Eg blir med på feiringa di og tek 3 lodd + at eg er følgar:)
    God søndag!

    SvarSlett
  45. Kjempefin premie, jeg blir gjerne med! Tar ett lodd og krysser alt jeg har :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer! Jeg er følger!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  46. Hurra for 2 år!
    Jeg er med, 3 lodd på meg:)
    Klem

    SvarSlett
  47. Gratulerer med to år!

    Eg prøver lukka med tre lodd, for nokre fantastiske premiar!!

    SvarSlett
  48. Jeg prøver lykken med to lodd! Gratulerer så mye med to år, og ikke minst en kjempefin blogg! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  49. Your blog is absolutely gorgeous. I'm trying to figure out a way to translate so I can read it as well. Your generous give-away is also a lovely treat.Thanks so very much.

    SvarSlett
  50. Hei! FIn blogg og fin premie! Prøver meg med to lodd:) Gratulerer med 2 års dagen forresten!

    SvarSlett
  51. Hei på deg :) FOR ein super-duper give away, liker enormt godt desse trykka. Må berre få takka for at du gjorde meg oppmerksom på dei! Eg er med og tar tre lodd, og så er eg følgar frå før, såklart ;) Krysser fingrer og tær!

    Klem Eli

    SvarSlett
  52. Er følger, og det skal jeg fortsette med, for jeg digger bloggen din!

    2 lodd til meg!
    Tenk om jeg kunne hatt litt vinnerlykke..?
    :-)

    SvarSlett
  53. Jeg tar to lodd - og er følger!:)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  54. Hei! Så flotte trykk!
    Jeg tar 2 lodd og er en trofast følger :)

    SvarSlett
  55. Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min, og så håper jeg at det at trekningen faller på bursdagen min gir ekstra flaks! :)

    SvarSlett
  56. jeg holder på å samle på trykk og bilder for å lage en bildevegg, men det tar tid å finne noe man liker. Disse falt i smak!

    jeg tar to lodd. Herlig!

    Marthe:)

    SvarSlett
  57. Oj, det var kjempefine bilder! Takk for tilbudet, jeg tar to lodd :-)

    ella

    SvarSlett
  58. Jag vill gärna vara med. Jag hoppas att jag får vara med fastän jag är från Sverige.Jättefina tryck!!! 3 lotter= jag följer, länkar och kommenterar.

    SvarSlett
  59. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  60. Så mange nydelige trykk. Hvordan velge? Tror jeg utsetter det til jeg blir kåret til vinner.. Jeg har jo god vinnerstatistikk her hos deg, Åpent Hus, og er en trofast følger og inspiree. (Selvkomponert ord som betyr at du inspirerer meg). Jeg har lagt en link til denne giveawayen på bloggen min, så da blir det 3 lodd.

    Stor klem!

    SvarSlett
  61. jeg tar 1 lodd og jeg e følger, og håper jeg e heldig! :)

    hilsen,

    Cornelia

    porcelina(at)live(dot)nl

    SvarSlett
  62. Et lodd til meg + at jeg er følger på denne flotte bloggen. Eva :-)

    SvarSlett
  63. To lodd til meg, mange vakre trykk å se, vil gjerne ha et på veggen min:)

    SvarSlett
  64. Du verden så stilige trykk :) må bare slenge meg på i siste liten :)
    Er følger av bloggen fra før, skal legge inn link på min facebookprofil og på bloggen min:)
    HA EN SUPER SØNDAG.

    SvarSlett
  65. Grattis!!! <3 Jag tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  66. Just realized I forgot to join this great giveaway...
    I have you in my bloggroll so I guess that makes 2 tickets for me!
    Plus I'm also a follower :)
    Thanks!

    SvarSlett
  67. Har fulgt deg lenge nå, og blir gjerne med og tar 3 lodd. Linker på Facebook.

    Klem

    SvarSlett
  68. Oj, for en fin premie! Tar 2 lodd og har lagt meg til som følger. :)
    Hanne Mette

    SvarSlett
  69. Ooooh... nydelige bilder!!
    Tar ett lodd + jeg er følger:)

    SvarSlett
  70. Nydelige bilder! Så kjekt du vil feire med en giveaway. Jeg tar to lodd og er følger :)

    God søndag til deg!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  71. Nydelige!
    Jeg vil være med!
    2 lodd til meg værsåsnill.

    SvarSlett
  72. Et lodd til meg også,takk:) Ha en riktig god kveld

    SvarSlett
  73. oj! Lekkert!
    Vil veldig gjerne være med på lotteri. 1 lodd til meg:)

    Mvh Marianne LS, Sandnes

    SvarSlett
  74. Jag är jättegärna med på en liten lott!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...