torsdag 15. september 2011

Blått

I dag har jeg lyst til å dukke ned i fargen blå! :)




           








Bilder fra Ikea, Antikvarldsen se, Cote Sur, French by design, West Elm, Living etc, 

Etter tre dager på reise har jeg nettopp endelig sluppet kofferten over dørstokken og fått på meg tøfler og koseklær. Alltid så herlig å komme hjem. I kveld skal jeg gjøre INGENTING sammen med familien min - luksus! Onepiecen min som jeg drar frem til slike anledninger er forresten også blå, men den gjør seg kanskje ikke akkurat så veldig i collagen :). 

Fin kveld til alle som svinger innom her. Noen som har lyst på nytt lotteri snart? :)


I neste innlegg
annen stolklassiker

5 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska blåa bilder!!! Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Blått er flott!
    Helsing frå Det blå huset :-)

    SvarSlett
  3. ja ja ja, kjør lotteri!
    Elsker blått, fine bilder å dypdykke i, eller ned i en onepiece..kos deg!

    SvarSlett
  4. Blått er fint!
    Er ikke så fargerik av meg, men blått kommer jeg nok alltid til å like:)

    Håper du nyter kosekvelden din!
    Og det er klart at vi har lyst på nytt lotteri:)

    Klem!

    SvarSlett
  5. Elsker blått. Digget bildet med alle flaskene/vasene og blomstene:):) Herlig inspirasjon på en torsdagskveld.

    Telefonen har jeg lett etter i en dusty blåfarve, men sjelden vare. (Måtte bli i retrovarianten - men få blå på markedet)

    Den er nok ikke trådløs - regner ikke med det. Men tenk hvor supert det hadde vært. Må nok installere den ved godstolen.

    Ha ei herlig helg. Håper på gult vær og ingen blå skyer:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...