tirsdag 9. februar 2010

Vår hos Habitat


Tenkte å ta en titt på vårnyhetene fra herlige Habitat. Og siden de fleste av oss ikke har noe imot å ta en smugkikk på vår og sommer, lar jeg Habitat-universet få utfolde seg helt på egenhånd :)





Dette er tøff veggdekor i speil (til høyre) og metall.
Tøffe tredimensjonale alternativer til alt det flate vi ofte henger på veggene.
Velger å ta med miljøbildene her.
Der er massevis av flotte møbler og detaljer å finne på nettsidene deres.
Habitat har foreløpig ikke egne utsalg i Norge
Det nærmeste vi kommer er shop in shop hos Room i Oslo.

Håper ingen blir "støtt" av smugkikken på våren!!
Er der noen som stritter imot og nekter å se fremover.....? ;)

I morgen
skal jeg vise hvordan
"AJ på prøve" muligens fant seg til rette i Åpent hus ... :)

4 kommentarer:

  1. Jaaa takk, til både våren og Habitat! Silkle, sikle...

    SvarSlett
  2. Åå så mye kult!! Akuratt slik stil liker jeg!!

    ha en flott kveld!!

    Klem Johanna

    SvarSlett
  3. Ååååå... kjenner jeg trekker mot farger og vår! Perleblomster er kjøpt inn noe som er et ørlite vårtegn. God kveld fra meg:)

    SvarSlett
  4. 1000 takk for herlig kommentar, så flink du er til å gi komplimenter! Kjempegøy :)

    Nå skal jeg ta meg en skikkelig snokerunde her inne hos deg også, det jeg har sett hittil er utrolig kult og personlig! Habitatbildene du viser er fulle av sommerstemning, fargerikt - ungt -fresht -moderne og livlig. Jeg er nok av den litt strammere typen og er ikke så veldig mønstrete av meg men Habitat har mange utemøbler som jeg elsker. Har du sett den hvite store daybed "utesengen" som de hadde utstilt i fjord på Room? Og de enkle utedusjene samt møblene fra Habitat er kjempekule.

    Ha en finfin dag ;)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...