søndag 21. februar 2010

Finurlige saker

Har ruga ei stund på ideen om et innlegg med ideer fra denne nettbutikken: En snodig samling finuerlige saker som du mer eller mindre er uvitende om at du trenger! Men morsomme er de. På tide med litt "humor"! :) Her er et utvalg:

To klokker - i farger eller svart/hvitt. Kamuflerer seg fint i bokhylla, eller som artig detalj i romdekoren.

Bokhylle der hylleplata ser ut som ei bok (nederste boka). Sånn kan det se ut som om bokhyllen flyter i lufta.

Disse skulle vel passe på de fleste tenåringsrom:
"CD walltiles."

"Global warming"-mug

Flyttbart bord til "sofasnacks'en".

Vips - så er barnebursdagskaka klar! :)


Ufancy laptopveske - lurer tyvene på bussen!

Stemningslys til karbadet.

"I'm not a paper cup" (i porselen)

For de som liker å ta lange dopauser
Sudoku-papir..


Aldri mer kald kaffe ved pc'en.
Varmeplate med usb-inngang

Form og base for egenlaging av islykt.
(Stelton look-alike, hm?)


Var det noe av dette som fikk deg til å heve øyebrynene eller humre? Da lyktes jeg i tilfelle med formålet! :) Ha en fin dag!

Neste innlegg
blir mer putekrig og tekstilinspirasjon

4 kommentarer:

  1. Jeg bare elsker ufornuftige ting med humor, hehe:-D Herlig side jeg må besøke. Her var det faktisk noen potensielle gutte gaver! Ønsker deg en god kveld:)

    SvarSlett
  2. hihi, gøyale ting! Takk for hyggelig kommentar, forresten. Jeg ble litt misunnelig på ditt jobbelig, må jeg innrømme:)

    SvarSlett
  3. Så mye gøy!! Og jeg fikk faktisk lyst på endel av det, selv om jeg virkelig ikke visste at jeg ønsket meg en klokke som lignet bøker eller en kopp som ligner et pappkrus, hehe:)

    Ha en flott kveld!

    Smil fra Marthe

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...