torsdag 18. februar 2010

Bølgen ...


Som voksen student er heldigvis pengepungen litt mer lubben enn første runde med studier. :) På mitt student-besøk i Oslo nylig, ble det tid til koselig venninnetreff i Nydalen - På Bølgen og Moi. Maten var nydelig, og interiøret - lekkert. Som blogger i forkledning snek jeg meg selvfølgelig til å dokumentere omgivelsene fotografisk. Vær så god - fra deres utsendte" under-cover". ;)

 Tøff gammeldags menytavle med løse bokstaver.
(Som i gamle kontorskilt)
Dobbel takhøyde, svarte glansa metrofliser, digre flotte takpendler, fristende matutstilling og kraftig røde sittegrupper.


 

 
Den som har innredet her har virkelig fått boltre seg!

Regner med at det ikke bare er jeg som velger favoritt-spisesteder med både mat og interiør som vurderingskriterier!?? Det er da helhetsopplevelsen som teller, eller??

I neste innlegg
blir det eventyrtur til Alpene.

5 kommentarer:

  1. Stilig! Ser ut som noen har fått boltre seg her ja:) Elsker sånne store lamper. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Lekkert- enig i at det er viktig at mat og omgivelser harmonerer- det er jo opplevelsen totalt som teller;) SÅ koselig at du litke globusen- du må bare låne bildet- og da jeg kjøpte på landtorget hadde de flere globuser- men nå virker de som de er solgt- ellers så tror jeg man finner det meste på qxl- eller på finn;) Plutselig dukker det nok opp en globus;)Det finnes mange slike rundtomkring. Helt ny globus har jeg sett på bohus- sølvfarget.

    SvarSlett
  3. Herlig atmosfære på Bølgen og Moi. Vi har det o Bergen også. Var der nettopp med veninner. Vi spiste alle bugeren deres. Helt topp.
    Klem

    SvarSlett
  4. Bøgen og Moi er herlig :) Elsker søndagsbuffeten der, og interiøret er knall fint. Drøm og innrede det ja! Beklager at jeg ikke har svart deg ang det teppet vårt. helt glemt det bort. Går litt fort i svingene noen ganger. Men det er ihvertfall fra indiska. Kostet ikke rare summen, 129 kr tror jeg. Kjøpte det i fjor høst, så det spørs vel om de har det igjen, men prøv! De pleier å ha mange fine plast tepper.

    God helg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Lekkert!
    Tenkte på deg da vi bodde på dette stedet. Her ville du nok likt deg. Tok noen bilder fra rommet som du skal få se.
    http://www.thecoopersquarehotel.com/

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...