fredag 12. februar 2010

Dejlig dansk


Åpent hus liker å snuse etter fine overnatingssteder nå og da. Her er ett nytt et verdt å kikke innom, eller kanskje til og med planlegge et lite opphold på - dersom det skulle passe seg.


Helenekilde ligger i en liten landsby kalt Tisvildeleje, på ei øy nord for København. Helenekilde er et tradisjonelt badehotell fra tidlig 1900-tall. I 2009 ble stedet bragt til live igjen av den nye eieren Alexander Kølpin. Nå tiltrekker den seg kresne og store kundegrupper hele sommeren igjennom. Folk kommer hit for sandstrender, bøkeskoger og nydelig dansk kystlandskap. Hotellet er vel også en liten drøm i seg selv!






 


 

Kan du se deg selv på langhelg-tur hit...?

Foto: David Report, Flickr, and Helenkilde badehotell

I neste innlegg
viser jeg Åpent hus-barnerommets løsning
for oppbevaring av leker.


God helg!

5 kommentarer:

  1. Hei, så fin blogg!Jeg vil gjerne være medlem:)
    For ett romantisk sted, vakkert.

    SvarSlett
  2. Ikke vanskelig å drømme seg bort dit...

    SvarSlett
  3. Absolutt. Kanskje en sommeferie. (Men været i Danmark er kanskje ikke noe å satse på)
    Bryllup der hadde vært noe :)

    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
    Jeg er tilbake, så får vi se om jeg er for å bli.
    Av og til trenger man bare en pause. Kanskje det var det jeg trengte :)

    Fortsatt god helg til deg og nyt solen som titter innom disse dager.
    Klem

    SvarSlett
  4. Tilbragte litt av sommerferien der i fjor; Fantastisk mat... knøttsmå rom.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...