fredag 26. februar 2010

Tikk takk

Har du klokke på veggen hjemme? Disse innretningene gjør som regel mer enn å informere om tiden. Der er mange stilige, artige, tøffe og kunstneriske rundt om. Her er et lite utvalg til øyets forlystelse - På tide med ny utstilling her i Åpent hus! :)

1) Pepblez.com
2) Flere varianter er festet rett på veggen, her Cox &Cox
 
3) Festet på vinduet, Cox&Cox
4) Ellos

5) Hjemmelaget hos Briggs lekehus blogg

 
6) Også fra Briggs lekehus - kreativ dame!
Takk for lånet av bildene! :)
7) Roman clock, Arne Jacobsen

 
8) CB2


9) microsweep wallprojection fra I want one of those.

10) Eclipse av Nuevo Living

 

11) Hibiscus mirror wall clock av Nextime.


12) Stration av Nuevo Living


Har du noen favoritter som bør med i  neste runde?
Jeg planlegger en oppfølger-utstilling! :)
"Ønskeutstilling" , ja - hva sier du til det?? ;) 

Jeg har visst glemt å svare på hva som var favorittene mine blant arbeidslys-utstillingen her i forrige uke! :) Det var nok klassikerne, gitt: Bestlite, AJ, Ph og Luxo! :)  Selv om mange av de andre også var kjempefine.

Ellers falt jeg stygt på isen i dag !
- Springende på vei til bussen hjem. Jeg kom meg opp og halta videre. En bil svingte til side og spurte om jeg trengte hjelp. Og ved busstasjonen åpna en (kvinnelig) bussjåfør vinduet sitt og tilbød meg en våtserviett til de oppskrapa, skitne hendene mine. Når jeg kom hjem, fikk jeg en ordentlig god klem og trøst av femåringen min. Og når han så skrubbsåret på kneet da jeg skifta av meg den møkkete buksa, ble det jammen Batman-plaster på meg også. Så jeg føler meg vel tatt vare på! :) Litt omtanke gjør susen! Takk og takk! :)

Ønsker alle som er innom ei riktig god helg!

I neste innlegg
har jeg lyst til å vise frem et kjært møbel fra Åpent hus! :)

8 kommentarer:

  1. uff da...rett og slett litt skada:)

    takk for kjekk kommentar ang gledelig:)

    SvarSlett
  2. Så godt med slik omsorg, vi voksne kan også trenge trøst når vi faller. :-)
    Mange kule klokker. Jeg synes sånne klokker som projiseres på en vegg også er ganske tøffe.

    SvarSlett
  3. wow, kule klokker!!! Fikk lyst til å lage en selv også;)

    SvarSlett
  4. Kul måte å blogge på , dette med å samle mange ting som du gjør...
    Men må vel si at jeg liker Arne Jacobsen best når det kommer til stykket.

    SvarSlett
  5. thanks for stopping by, I loved your blog and your compliments.

    SvarSlett
  6. Hei,jeg så plutselig innlegget ditt på bloggen vår.Vi er agenter for www.angeldesmontagnes.com
    og håper at mange interiørbutikker vil handle inn dette fantastiske konseptet fra oss.Vi kommer ikke til å selge disse tingene i nettbutikken vår, ihvertfall ikke med det første.Håper du er kommet over fallet ditt, det er godt med 5 åringer som kan dulle litt med deg og batman plaster er helt supert for skrubbsår:)

    SvarSlett
  7. kule klokker-jeg har en forkjærlighet for armbåndsur,jeg..og store veggklokker ♥
    Ha en fin helg!
    februarklem fra frøken lilla ♥

    SvarSlett
  8. oo..mange fine klokker. digget den øverste. og har laget en ny klokke som ligner på nr 2. nå må jeg lese mer her inne..ser jeg ikke har lagt deg til enda! hallo?! det gjør jeg med en gang!

    ha en fortryllende dag!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...