torsdag 4. februar 2010

Romantisk

I min smaker er det plass til både stramt moderne og gammelt , vintage og feminint. Bloomingville representerer den siste grenseposten for meg. :) Åpent hus kunne aldri vært fylt av Bloomingville alene, men innslag av det er velkomne.

Det er morsomt å leke med stilmiks: Møtet mellom stemninger og stiler gir spennende resultater. Lurer på om jeg blir mer "leken" og romantisk av meg når det våres :) Når jeg først snakker om smak, må det også sies at smaken er i stadig utvikling! (Er ikke det spennende!!?)
Bloomingville har mange fine ting, og prisene er rimelige.
Inspirasjon kan man jo alltid hente gratis. Ser at noen av fargene som går igjen i vårkolleksjonene nå er grå, lys grønn og korall. Og naturfargene er med ennå. De er tidløse, spør du meg.




Har alltid likt disse Adirondack-stolene. Kunne godt hatt et par stykker i hvitt. Men det må bli til terassen i Drømmehuset en gang ..

Nydelig borddekking.

Disse caféstolene finnes i mange utgaver. Er det bare jeg som synes de er litt for spinkle - og ganske ubehagelige å sitte på? :)
Levende treverk, lyse farger og innslag av "industriell stil" er fint, syns jeg.

Med dette innlegget opererer jeg i grenseland for min egen smak. Si ifra om dette går over grensa! :) Hihi! Det må sies at selv om jeg ikke nødvendigvis velger å skaffe meg noe fra Bloomingville, koser jeg meg gjerne med bildene deres :) og sender gjerne inspirasjonen videre!

  I neste innlegg
blir det mer putekrig! :) Johoi!

5 kommentarer:

  1. :-) Det er jo det som er så fint her i Blgglandia, man kan bli inspirert av ulike stiler. Selv synes jeg rendyrkede stiler blir litt kjedelig, jeg synes det må være brudd og overraskende innslag for at det skal bli personlig.

    SvarSlett
  2. I love the soft grey composition on the third photo... very nice :)

    SvarSlett
  3. Utrolig mange flotte inspirasjonbilder her!:-)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!
    Jeg blir mer og mer glad i å blande stiler! Som du sier: En helt hus i bloomingville hadde blitt litt for mye av det gode:) Men noen innslag i et ellers moderne og enkelt interiør synes jeg er flott og gir et personlig innslag:)

    SvarSlett
  5. Jag älskar Bloomingville, de har verkligen massor av fint!

    Ha en fortsatt trevlih helg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...