mandag 8. februar 2010

Nye utfordringer

Da er det oppsamlingstid for fine oppmerksomheter og henvendelser fra andre bloggere. :)

Åpent hus har fått en utfordring fra Livet på landet/Marta: Å nevne 5 mål for våren.
Hm. Da må jeg faktisk begynne med å lage meg noen mål for våren... ! ;)
Alt det første jeg kom på handlet om barna mine, men det er jo ikke akkurat mål for meg selv.

Her er det jeg kom til:
1) bruke tiden godt til å studere
2) trene jevnlig (godt for både kropp og sjel)
3) legge meg tidligere :) (Ikke dumt å ta vare på basisbehovene)
4) å finne tak i og skaffe en spesiell ting som står på Åpent hus-ønskelista (ikke blogga om ennå)
5) starte arbeid med plantegninger for et mulig "drømmehus"...!


Så har bloggeren bak Bygge hus på Klepp og Fargebarn gitt meg en Kreativ blogg-pris. Tusen tusen takk! :)
Med prisen er en oppfordring om  å liste opp syv ting om meg selv. Sånt er så vanskelig!! Men her er et forsøk:

1) jeg er en klassisk kombinasjon av bestemt og følsom dame..! :) (Håpløst..)

2) elsker å være kreativ, men mangler litt selvtillit på området

3) elsker musikk og driver aktivt gjennom ei lita sanggruppe på seks, lokalt. Kjempegøy!

4) er nysgjerrig og litt utålmodig av natur :)

5) jeg jobber med bedriftskommunikasjon
6) jeg har blitt deltidsstudent for å få litt ny "input" - det blir i tillegg til jobb, så jeg er spent på om tiden og overskuddet strekker til dette året!
7) jeg skulle helt ærlig nok vært født på sydligere breddegrader.
Sikkert derfor det føltes riktig å studere spansk tidligere, og derfor jeg drar til sola så ofte jeg kan - da føler jeg at jeg kommer "hjem!!"  (Noen som skjønner hva jeg mener...? :)


Denne bloggprisen gir jeg videre til:
Fredbo
Designtraveller
Hei Astrid
Inspirational spaces

I neste innlegg
vårnytt fra designkjede å regne med.

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for award! Da skal jeg prøve å få svart på den utfordringen en dag snart:) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Hei på deg!! Plantegninger for Drømmehuset!!!??? Det hørtes spennende ut...no ble jeg veldig nyskjerrig altså ;)....og JA kjenner meg veldig igjen i det med å egentlig skulle vært født på mer sydligere breddegrader. Vi er nok veldig like der vi to ;)og selv om det ikke blir tur på oss i år så kan vi jo iallefall snakke spansk sammen for å få en følelse av det...hi hi!!

    SvarSlett
  3. Hei, hei

    Takk for hyggelig award. Fikk den nettopp av noen andre også (se her http://hei-astrid.blogspot.com/2010/01/7-things-about-me.html), så jeg tror jeg hopper over disse syv tingene om meg selv i denne omgang ;-) Men veldig hyggelig å bli litt mer kjent med deg :-)

    SvarSlett
  4. Jeg seter stor pris på at jeg er så heldig å få kreativ blog award!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...