onsdag 3. februar 2010

Madridhjem

Dette kreative hjemmet kvalifiserer så absolutt til et øyensyn her i Åpent hus. Slike lekne stilmikser av noen interiør er herlige å se på - det får meg til å tenke nytt, og gjør meg veldig nysgjerrig!


Det skinner sterkt igjennom at husets beboere er kreative og nytenkende. Her bor også moteskaper David Delfin og arkitekt og fotograf Gorka Postigo.

 
Godt brukte stoler med slitt skinn. Kjempetøff kontrast til de lyse rammene. Maskulint.

Huset er fullt av lys, og kunsten og de flotte møblene får boltre seg på hvitt kanvas, med hvite flater både på gulv, vegger og tak.

Beboerne er tydeligvis glad i fotokunst.


Soverom med skråtak. Badet skimtes innafor.

Flisebrystning, gammeldagse servanter, tøffe lamper og speil. Og herlig lys flommende inn fra skråvinduer. Fint!


Bildene er fra Apartment therapy. Detaljliste interiør her.
Etter noen moderne innlegg, er det på tide å "myke det opp" litt igjen. :)

I neste innlegg
blir det feminine og skjønne vårnyheter her.

4 kommentarer:

  1. Heeerlig inspirasjon!!! For et hjem:)))
    Skal ha tunga rett i munn for å klare å få det slik ja!
    Digger skinnstolene:)))

    Ha en finfin kveld,
    Klem L:)

    SvarSlett
  2. Gosh! Her kunne jeg virkelig bodd!!! Sikle, sikle... Kjempe stilig!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker dette interiøret! Nå har jeg forresten funnet sitat, og det er på vei :) Bedre sent enn aldri var visst mitt motto denne gangen. Ha det fint!! Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...