fredag 5. februar 2010

Putekrig 2

Her er mer inspirasjon til putefornying :)
Forrige finner du her.

Alle disse putene og tekstilene er fra svenske Himla. Et spennende svensk merke, som blant annet selges på Living (Gjør det ikke?)

Noen av bildene her er fra forrige sesong.
Syns de var så fine.

Linservietter i herlige farger.

Lekkert med myke, gode materialer med struktur i.

Ble fristet til å ta med bilder av litt mer enn bare puter:
Himla har mye fint i sortimentet.
Bildene er hentet fra katalogen deres.
Himla selges på nett i Norge blant annet av
Cornelias hus og Linskapet.

Fine bilder?!

I neste innlegg
kommer en uungåelig anbefalning :)

3 kommentarer:

  1. Takk for omtanken i mitt innlegg tidligere i uken - jeg ble rørt. Jeg var i tvil om det skulle skrives, for jeg tenker at når man skriver A så bør man også skrive B.. Jeg gjør ikke det, men det viste seg at alt var bra og jeg er lettet og glad igjen..

    Du viser så flotte bilder av puter og diverse, jeg får lyst til å få litt farge inn i sofaen min, som går i grått, hvitt og svart. Skal jo ikke mye til før det blir en stor forandring :)

    Ønsker deg en riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så mange flotte puter! Du er utrolig flink til å lete opp flotte bilder og herlig inspirasjon! Jeg fikk lyst å dra på puteshopping etter det forrige innlegget ditt, og lysten ble ikke akkurat mindre nå:)

    SvarSlett
  3. Masse fine puter. Elsker pastellene, men får det liksom ikke helt til her hjemme. Her blir det mer knall farger på putene. gammelrosa synes jeg er helt nydelig!!! Elsker Marimakko innlegget ditt under her, selv om unikko mønsteret ikke er mye brukt her hjemme, har jo marimekko sååå mye annet fint i både porselen og tekstil!

    ha en god helg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...