torsdag 8. april 2010

Tikk takk 2

Det er duket for ny klokkeutstilling i Åpent hus.
20 nye modeller klare.
La deg more og/eller inspirere! :)
1) Twice veggklokke fra Areaware.
(Står ut fra veggen og kan sees fra begge sider)
 
2) Stilrent typeur fra ModCloth
3) Audrey Hepburn på glass - fra Nextime.

 
4) Vintage stasjonsklokke fra Graham&Green


 
5) Ball clock av Vitra
6) Dropped numerals fra Nextime
Tallene har falt ned, men klokka virker likevel! :)
7) Sunflower clock fra Vitra


8) Starburst fra Nuevo Living
(flere merker har lignende)

9) Alessi blank veggklokke. Her kan man gjøre sine egne notater. :)
  

10) Stick and play junglekids.
Fest klistremerkene selv! :) Frodige farger.

 
11) Retrolook Spinning fra Nextime




 12) Er ikke denne flott? Så enkelt kan det gjøres.
Little big time, mini, fra Karlssons.


13) Wood brown, fra Karlssons

14) Van Esch - stor klokke på gulvet. Passer vel best i kontorlandskap.

15) Red alu, Karlssons.


16) White brick, Karlssons clocks.

17) Around the world fra Karlssons clocks
18) DYI puzzle fra Karlssons clocks. Set sammen selv!


19) Remote discs, wood fra Karlsons clocks

20) Morsomt tips:
Gjør veggen rundt til del av klokken. Foto: Warren Heath.

Fant du noe du likte?
Her er forresten Tikk takk 1

En av de tre heldige vinnerne av Åpent hus' blogglotteri har ikke meldt seg. Det var HildeMa (uten blogg). Kjempesynd! Etter at fristen har gått ut har jeg nå (også denne gang vha random.org) trukket ut et nytt nr fra de drøye 300 loddene som ble tatt. Lykketallet er ..... 88! Og Vigdis med den fine bloggen "Jeg er Jonathan" kan vente seg termokrus fra Sagaform i posten! :) Gratulerer så mye!

 I neste innlegg
blir tema innebelysning - hva er knepene?

13 kommentarer:

  1. Du verden sååååå mange klokker:)
    Likte den veggen som var tilpasset klokken:)

    SvarSlett
  2. Utrolig mange fine klokker, men her har du en morsom til:
    http://www.queeried.com/interior-design-whatever-im-late-anyways-wall-clock/
    Ha en strålende kveld

    SvarSlett
  3. Jeg likte mange av dem, men spesielt nr. 2. :)

    SvarSlett
  4. Mariann: takk for artig tips! :)
    HPP: tenkte meg det, ja! ;)

    SvarSlett
  5. Så mange fine klokker. Nr 4 er helt klart min favoritt!

    God helg hilsen fra meg:)

    SvarSlett
  6. Her var det mange flotte klokker. Likte mange. De av George Nelson fra vitra og den første likte jeg også veldig godt!

    SvarSlett
  7. Herlig:) Her var det mye fint å følge tiden med!

    SvarSlett
  8. Heisan
    Jeg går for LP-plate-klokka, definitivt!
    Forøvrig var det mange spenstige klokker her.
    Ha en fin dag!
    Hilsen kaspara

    SvarSlett
  9. heihei
    det ligger en utfordring til deg inne på bloggen min. Hvis du har lyst har du lov :-)
    Ønsker deg uansett en god helg!
    :-) monica

    SvarSlett
  10. Masse fine klokker!
    Jeg liker nr 4 og nr 1 - men mange av de andre er jo mye mer morsomme da :)

    God helgetur - kos deg!!

    SvarSlett
  11. Kule klokker ! Likte spesielt nr. 3 og 4 :)

    SvarSlett
  12. *oj,oj,oj så heldig jeg er som vant et krus! tusen takk! jeg liker veldig godt det helt hvite med svart lokk,jeg ;) emailen min er: vigdisjarness@hotmail.com detta var moro;takk igjen*klem v

    SvarSlett
  13. Hva med Big Diamond fra Karlsson? Strøken den også!
    http://opea.no/ds_product_info.php/products_id/112

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...