fredag 21. januar 2011

Lotteri + Utfordring

Da er det duket for blogglotteri her i Åpent hus! :)
Jeg feirer at bloggen har rundet 100 000 besøkende. Ja. OK. Det er bare et tall ... men



...  det forteller meg i alle fall at noen der ute finner en eller annen slags nytte eller glede av å komme innom her. Så feire må vi! :) Og jeg elsker å gi vekk gaver. Takk til alle som titter innom og viser interesse!


Feiringen har form av et vanlig blogglotteri og en markering av "filosofien" bak Åpent hus interiør og design-blogg, forsøkt uttrykt slik:

"Design - ikke for syns skyld,
men for følelsen det gir."


Hvis du ikke vil være med i utfordringen,
men bare ta lodd i lotteriet - hopp rett til punkt 2. :)


1) Her er min utfordring ...

Til deg som har blogg:
Jeg oppfordrer deg til å presentere noe som har stor immatriell verdi for deg. (altså som har verdi langt ut over hva det koster) og forklare hvorfor. Lenke så til dette lotteri-innlegget, og send utfordringen videre til to andre bloggere. Tidligere innlegg kan også brukes. Husk å sende utfordringen videre til to.


Hvis du vil lage et nytt innlegg, kan du legge inn kommentar først og lime inn lenke til innlegget ditt senere. Men maks 4 lodd til sammen. :D

Til deg som ikke har blogg: 
legg gjerne igjen en kommentar under og fortell om noe hjemme hos deg som har ekstra betydning for deg. (se over)

Tar du utfordringen??
Jeg gleder meg til å lese om og se hva som betyr noe spesielt for deg.


Presisering: Du kan fortsatt delta i lotteriet
selv om du ikke vil svare på utfordringen! :)


2) Blogglotteri

Det er 3 premier denne gangen.
Premie nr. 1


... er et årsabonnement av interiørmagasinet Elle interiør. En av mine absolutte favoritter.

De to andre premiene:                Premie 2 og Premie 3




Lotteriregler
1 lodd - legg igjen en hilsen under (trenger ikke svare på utfordringen over)
1 lodd til - lag lenke til lotteriet på bloggen din (bruk ballongbildet øverst).

Lyst å øke vinnersjansene?
a) Har du blogg: legg igjen lenke til ditt eget blogginnlegg som svarer på utfordringen (beskrevet over) Gammelt innlegg kan også brukes. Men husk å sende utfordringen videre til to stk. Dette gir 2 lodd til
b) Har du ikke blogg:; svar på utfordringen når du legger igjen kommentar under. Dette gir ett lodd.

Maks antall lodd mulig
For de med blogg som svarer på utfordringen og sender den videre: 4
For de uten blogg som svarer på utfordringen i kommentar og sender videre: 3

En av premiene vil bli trukket blant Åpent hus-følgerne, så husk å ta med i kommentaren hvis du er Følger.
De to andre premiene har alle lik sjans på. :)
(Ble dette litt sånn derre JokerNord-relger...?) hihi!:)

Husk å trekke loddnummer når du legger igjen kommentar.
Lesere uten blogg: legg igjen epostadresse, så jeg kan få tak i deg om du er så heldig å stikke av gårde med en av premiene.

Vinnerne trekkes søndag 6. februar. kl 19:00
Lykke til alle!




Translation:
I want to celebrate being in the blog universe, enjoying the community of wonderful bloggers.
To join my little informal lottery,

Leave a comment to this post.(1 lot)  (no requirement of content)
For additional chances to win, link to my give-away on your blog (1 lot),
Write a post on what in your home is especially dear to you and why, and pass the challenge on to two other blogs (2 lots) To have these two lots counted, leave a link to your post here.
A total of 4 lots possible.
I have three prices lined up. One is a one year subscription to Norwegian Elle Interiors.
The other two prices will be presented the two following days.

If you don't have a blog, be sure to leave an email adress. And pick successive numbers on your lots.

Good luck everybode!

LOTTERIET ER NÅ AVSLUTTET. TAKK TIL ALLE SOM DELTOK. VINNERNE FINNER DU HER.

I morgen
premie nr. 2

127 kommentarer:

  1. Hei, kan jeg lenke til et tidligere blogginnlegg? Jeg har allerede presentert noe som betyr veldig mye for meg:

    http://innerstiveien.blogspot.com/2010/07/lykketeppe.html

    Jeg er følger og om jeg tilfredsstiller de andre kravene så blir det lodd 1, 2, 3 og 4 vel?
    Om jeg så utfordrer to andre blogger på annen måte enn i innlegget siden innlegget ble publisert sist sommer..Er jeg vanskelig? ☺☺

    SvarSlett
  2. Hei igjen. Bildet i høyrekolonnen er ikke mulig å stjæle....brukte ballongbildet uten tekst til linking foreløpig..

    SvarSlett
  3. Jeg aner ikke hvor mange lodd jeg får, jeg tar ihvertfall lodd nummer 5:)
    Bilder, album og billedbøker jeg har mekka sjøl, har stor verdi for meg. Også spesielle tegninger og lapper/brev fra ungene.
    Til lykke med de første hundre tusen!
    Og - tro det eller ei - jeg har VELDIG lyst på et årsabonnement på et interiørblad! (Nei, jeg er ikke ironisk nå!)

    SvarSlett
  4. Tidligere innlegg kan fint brukes. Bare husk å utfordre to stk.

    elisabeth får lodd 1,2,3 og 4.
    Pia får lodd 5 og 6 (så langt i alle fall)

    Har jeg laget for vanskelige "regler"? :)

    SvarSlett
  5. Hei
    En ting jeg setter pris på her hjemme er en gammel skjenk som er over 100 år! Den er malt i flere grønnfarger, svart og gull. Innvendig er den koboltblå. De levde nok etter prinsippet om å bruke det de hadde...
    Jeg har ingen blogg, så ett lodd til meg.
    Lykke til videre med blogginga!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Flott! Sigfrid får lodd nr. 7 og 8 (komm + svar på utfordringen u/blogg) :)

    Hvem tar lodd nr. 9?

    SvarSlett
  7. Hei på du!

    Hiiver meg med jeg!Så gøy med utfordring da!
    Gratulerer med 100.000 besøkende!VEL fortjent!
    4 lodd her, 9,10,11,12? da kommer linken her også krysser jeg det jeg har imens.. God helg på deg! :)

    http://sortoghvitt.blogspot.com/2011/01/give-away-hos-apens-hus.html

    Klem Nin

    SvarSlett
  8. Jeg hiver meg på i lotteriet med 2 (vinner)lodd. Har lagt meg til som følger og, siden dette er mitt første (men alldeles ikke siste) besøk i bloggen din :o)
    Link og bilde til lotteri i venstre sidebar på bloggen.

    SvarSlett
  9. Ehh... blir det lodd 13 og 14?

    SvarSlett
  10. hei!! foreløpig lodd nummer 14 til meg... Er følger og får et til for det eller? isåfall... Nummer 15 også :) Ha ei super helg!!

    SvarSlett
  11. Hei. Så gøy.
    Jeg hiver meg med på utfordringen;
    Jeg har vært så heldig å arve det nydeligste pianoet etter min tipp-oldefar. Er så innmari glad i det, og det betyr så utrolig mye for meg. Både jeg og barna elsker å spille på det.
    Tar lodd nr 16 og 17?
    Hilsen Marie Elise (har ikke blogg)
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  12. Følger gir ikke eget lodd denne gangen. Men en av premiene trekkes bare blant følgerne.
    Dvs at Sigyn har lodd nr. 14
    og Marie Elise får lodd nr. 15 og 16. :)

    SvarSlett
  13. http://miesmirakler.blogspot.com/2011/01/utfordring-hos-apent-hus.html

    Er også følger, skulle man nevne det? 4 lodd til meg. 17, 18, 19 og 20

    SvarSlett
  14. Hei og gratulerer så mye. Jeg sprer den glade nyhet videre og tar gjerne 4 lodd.
    Er det 17, 18,19 og 20? Tror det er riktig i hvertfall siden Kathrine tok 2 lodd...?

    Lykke til videre!

    http://trolill.blogspot.com/2011/01/lotteri-hos-apent-hus.html

    SvarSlett
  15. Oi. Her skjer det. 21.22.23 og 24 ser det ut til.he-he.

    SvarSlett
  16. Jeg trekker to lodd, men vet ikke hvilke nummer jeg får. ;)

    Lager lenke på min side. Herlig blogglotteri!!

    SvarSlett
  17. Jeg har en bitte liten glasskål som min mormor og morfar kjøpte for pengene de fikk til bryllupet sitt. Har ingen verdi for andre men affeksjonsverdien for meg er enorm <3
    Håper jeg trekker vinnerloddet!
    Da blir vel det lodd nr.27 og 28 på meg??
    Mvh MarianneS

    engelen82@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Sidan eg ikkje er heime og nyttar lånt data, så må eg droppe utfordringa. Men eg tek gjerne med meg eit lodd på lotteriet ;o)
    Og gratulera med flott tal!

    SvarSlett
  19. Gratulerer med høyt beaøkstall!! Jeg er titt og ofte innom :)

    Jeg blir gjerne med med 4 lodd :) Men vet ikke helt hvilke loddnr jeg får!? 30, 31, 32, 33 kanskje? Linker fra bloggen, her et et gammelt innlegg om min sønns skrivebord som min bestefar har laget! Veldig glad i det:

    http://minstil-eva.blogspot.com/2010/04/unikt-skrivebord.html

    SvarSlett
  20. Romantisk Retro: lodd 25 og 26
    Engelen anonym: lodd 27 og 28, ja.

    reSIRIkulert lodd 29

    og ja - Min Stil, Eva: lodd 30-33.

    Jeg glemte å gi Kathrine med blogen Vårt lille univers lodd for å lenke. Så da får hun lodd nr 34.

    Husk å trekke lodd videre her- Gjør trekninga mye lettere! :)

    Neste lodd er 35! :) Og en ny premie vises i kveld :)

    SvarSlett
  21. gratulerer med flotte besøkstall!
    jeg trekker lodd 35.
    fiiin dag til deg :) klem

    SvarSlett
  22. 3 lodd til meg! :)
    Koselig utfordring..

    http://soriano-overberg.blogspot.com/2011/01/smating-kan-gi-stor-glede.html
    Mary-Ann

    SvarSlett
  23. Mary-ann får full pott med lodd: kommentar, lenke, og blogginnlegg med svar på utfordringen og utfordre videre. (puh!) :)
    lodd 36, 37, 38 og 39. skulle det bli! :)

    SvarSlett
  24. To lodd til meg! Nr. 39 og 40 blir vel det?

    SvarSlett
  25. I hope I understood correctly and can try my luck even I don't speak norwegian :)

    SvarSlett
  26. pssst, glemte å skrive at jeg er følger ;)

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye med 100 000 besøk! Vel fortjent! Jeg tar utfordringen, lenker, følger, utfordrer videre og det hele, og trekker da nr. 42,43,44, og 44 dersom man regner med at Samma får et lodd? Spennende! :-) Fin lørdagskveld til deg!

    SvarSlett
  28. Her er forresten lenken!

    http://fosseshageoginterior.blogspot.com/2011/01/hurra-for-apent-hus.html

    SvarSlett
  29. Jeg er også med! pluss at jeg er følger. Da blir det lodd nr. 45 på meg. Tror jeg? Eller ble jokeren sur og sinna nå og tok alle lodda mine?

    SvarSlett
  30. hello hello baby! :) Lodd nr. 46 på deg.
    Skulle kanskje hatt "mozart-kuler" for gode og morsomme kommentarer her? :)

    følg med, følg med. Jokersjefen kan jo plutselig finne på å forandre lotterireglene!.. hehe! ;)

    SvarSlett
  31. Hei igjen venn.
    Da har jeg kanskje muligheten til å få et lodd til da...? Siden jeg skrev om ting med ekstra immatriell verdi.

    Jeg bare ELSKER Carambatack. Håååper jeg vinner.
    Hun er en av mine yndlingskunstrere!

    SvarSlett
  32. Hei! Jeg har laget et innlegg som svar på utfordringen og innvitert to venner, samt reklamert for giveawayen din i sidebaren. Da tror jeg at jeg har oppfylt alle krav både på punkt 1 og 2, og maks antall lodd! Jeg vil vinne!! :-) Her er innlegget om utfordringen:

    http://radyrveien14.blogspot.com/2011/01/utfordring-hos-apent-hus.html

    SvarSlett
  33. Romantisk Retro får to lodd til for å ha svart på utfordringa og sendt den videre. :)
    Da blir det lodd 47 og 48 på henne.

    Og godt jobba, Hilde. Det belønnes med full pott og lodd nr. 49, 50, 51 og 52. :)

    SvarSlett
  34. I just recently found your blog via another and really enjoy it. I am getting back to my Norwegian. Having studied in university, I have lost a lot of it because I had no one to continue speaking it with. I love sitting at the computer, dictionary in hand translating and remembering more and more!

    I would love the magazine subscription! I am dreaming of the day I own a house that can be Norwegianized! North American homes are so lifeless and blah and I spend hours reading, looking and dreaming of Norsk design :)

    Mange Takk!

    Captain Momma
    captainsquires@rocketmail.com
    i Canada :)

    SvarSlett
  35. Lodd 53 på følger kanadiske captain momma.

    SvarSlett
  36. Hei.

    Hiver oss på fint lotteri med ett lodd.

    Er også følger.

    Lodd nr 54 på meg

    Ha ein fin dag.

    -Black Orchid-

    SvarSlett
  37. Så flotte premier! Lodd nr 55 på meg, og jeg er følger. Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  38. Hei igjen Åpenhus! Så koselig at du vil følge meg videre!:-) Jeg er litt treg med bloggingen, men håper å komme bedre i gang etterhvert. Takk for invitasjon til å bli med på lotteriet. Pleier å være dårlig med vinnerlykke, men det er jo gøy å være med! Da blir det ett lodd som følge av kommentar og ett lodd for å linke på bloggen. I tillegg er jeg fast følger :-)
    ps: 6.februar er min bursdag! hoho! 20 år:):)

    Mvh Vilde

    (Lodd 56 og 57)

    SvarSlett
  39. Jeg kommenterer og lenker, dermed blir det vel nr 58 og 59 på meg. Dessuten krysser jeg fingrene og håper at jeg har vinnerlykke. :)

    SvarSlett
  40. jeg tar gjerne lodd, og da er 60 vinnertallet!

    *maria

    SvarSlett
  41. Lodd 58 og 59 på meg! Jeg legger igjen kommentar og linker til lotteriet ditt. Ser om jeg får tatt utfordringen senere. Gir i så fall beskjed.

    SvarSlett
  42. Gratulerer med jubileumet. Har laga eget blogginnlegg, utfordra to, linka til lotteriet og kommentert her, legg meg til som følger. Var det meir då? :-)

    http://blomsterogbier.blogspot.com/2011/01/jubileum-i-apent-hus.html

    Kjempeflott blogg du har! Kva nr i loddrekka eg har, veit eg ikkje. 58, 59, 60 og 61?

    SvarSlett
  43. Nydelige premier! Jeg satser lykken på ett lodd, og ser at det er litt rot i systemet nå, men sånn ca lodd nr 67 ;)
    Klem Carina

    SvarSlett
  44. Hei :)

    Datt innom siden din ved en tilfeldighet,men jeg må få si den er veldig bra :)
    Gleder meg til og følge deg videre fremover på din vei .

    Min kjæreste ting her i heimen er ett
    tresnitt trykk av Johnny Kreutz-
    Trykket er av en melankolsk pus og hvor jeg ser mine to kjærester puser i en..
    Nydelig bilde ..
    Lykke til videre med alt.
    Klmz fra pippimarie :)

    SvarSlett
  45. Blir lodd nr. 69 mitt da kanskje :-) Det kjæreste jeg har av immateriel verdi er to eggeglass jeg har arvet etter min bestemor :-) De står fremme så og si året rundt, som oftest med noen små blomster i. Jeg er også følger av bloggen din, så nå krysser jeg både fingre og tær og håper jeg er blant de heldige!

    SvarSlett
  46. Hei!
    Da tror jeg at jeg har fullt reglene og tar med meg 4 lodd videre. :) Jeg er følger også. Tror jeg har lodd nr. 70-71-72-74. :D

    http://seaofdesign.blogspot.com/2011/01/noe-med-immateriell-verdi.html

    Klem Renathe

    SvarSlett
  47. Hei.
    Gøyal utfordring! Ikke dumt med litt fokus på andre verdier enn det materielle iblant.
    Jeg har flere ting som har stor verdi for meg men ingen andre, men har valgt meg ut en liten gummifrosk. Den kalles for badefrosken. Den tilhørte en av mine beste venner som ble slått ned og døde for 1 1/2 år siden, og jeg fikk den av hans samboer som minne. Den betyr mye for meg både fordi han var veldig glade i badefrosken, og fordi det lå veldig mye omtanke bak fra hans samboer da hun ga den til meg. Den står på badet, som den gjorde hos ham, og kaller frem et smil hver dag.
    Det blir lodd 75 og 76 på meg.
    blogglaus@gmail.com

    Mvh
    Rita

    SvarSlett
  48. Heisann. Jeg vil veldig gjerne være med på den fine give awayen. Men jeg aner ikke hvor mange lodd jeg tar. Prøvde å linke, men fikk ikke til å kopiere bildet ditt. Skal prøve på ny.

    SvarSlett
  49. da rydder vi litt i loddnumrene:
    Torill får 60-61-62

    Nordlys 63

    Fargebarn får 64-65

    Pippimarie uten blogg får 66 -67 - (Men du må legge igjen epostadresse)

    Laila2207 får 68-69

    Sea of design har riktige nummer :) Samme med Rita blogglaus.

    Janet får ett lodd foreløpig. Har du trøbbel med å kopiere bildet øverst, venstreklikk først, så skulle det gå bra.

    Flere lodd igjen! :)
    Hilsen Åpent hus (i Tromsø) :)

    SvarSlett
  50. ops
    glemte å si at Janet får lodd 77 :)
    Altså - neste lodd klar for å bli tatt er: 78

    SvarSlett
  51. Lodd nummer 78 til meg? Annette Mangseth er en fantastisk illustratør med sine unike uttrykk. Ikke rart at kunstneren bak Åpent hus velger å spre glede og inspirasjoner via hennes motiver! linn.handeland@gmail.com

    SvarSlett
  52. Hei:)

    Har fått utfordring frå Mary-Ann`s verden,men fersk blogger som eg er og lite flink med data...kjem eg dessverre ikkje lenger;)

    So då vert det lodd nr. 79 til meg ☺

    Klem Mette.

    SvarSlett
  53. Hei!

    Jeg tar gjerne lodd nr. 80 jeg da :)
    Og så er jeg følger!

    Vogga fra mine foreldre betyr mye:
    http://macmatre.com/2010/09/vogge/

    Da blir det vel lodd nr. 81 også?

    (Skylder på ammetåka om jeg er helt på jordet - gjør ofte det om dagene ;) )

    SvarSlett
  54. pippimaries mailadresse er:
    pippimarie@hotmail.com :)

    SvarSlett
  55. Guro / Macmartre får to lodd for å svare på utfordringa. DA blir det 81 og 82 til henne.

    takk for epost pippimarie, da er det garantert med! :)

    hvem vil ha 83? :)

    SvarSlett
  56. Jeg vil gjerne ha lodd 83 og 84 ☺
    Kommentar + linket. Skal se om jeg får til et evt innlegg også ;)

    NinaB.

    SvarSlett
  57. Jeg har ikke tid til å lage innlegg, så da blir det to lodd på meg for kommentar og link, nr 85 og 86 skulle det bli.

    Og jeg er selvfølgelig følger :)

    SvarSlett
  58. Spennende, og utfordringen var jo gøy!!!

    87, 88, 89 og 90 til meg:)

    SvarSlett
  59. Hei, spennende utfordring - jeg skal se om jeg klarer å lage et innlegg om dette (hvis jeg gjør det, skal jeg legge ved en link inne hos deg)
    Jeg tar i alle fall lodd nr. 91 :)

    (Takk for hilsenen på bloggen min. Så deilig å være ferdig med studier og kunne begynne å lese det du ønsker! Akkurat nå leser jeg Det usynlige fjellet av Carolina De Robertis. En fortryllende, men også hjerteskjærende roman.)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  60. Då er eg med!
    http://kjersti70.wordpress.com/2011/01/25/apent-hus/

    Og eg veit ikkje kor mange lodd eg kvalifiserer til. I alle fall tre trur eg? Eg har i alle fall laga ein post, eg har utfordra to til, men følgar er eg då altså ikkje. Men du er i reader'en min, er det liksom det same det da? Hm.. uansett, eg tippar det er tre lodd eg skal ha, dvs. 92, 93, 94.
    Gratulera så mykje med den flotte bloggen du har, tusen takk skal du ha, og shame on me for ikkje å kommentere meir dei fine innlegga dine. Dei betyr faktisk mykje :)

    SvarSlett
  61. helledussen - takk for fine ord, Kjersti! Du har fylt alle kriteriene til Joker Nord-avdeling Åpent hus, forresten, (hihi) og fortjener full pot - 4 lodd i lotteriet.
    Det vil vel si
    92-93-94-95 på deg. Lykke til!

    SvarSlett
  62. Yes! Eg vil vere med! Takk for besøk hos meg! Kommenterer og linker, 2 lodd. Nr 96 og 97.
    Er følger også :)

    SvarSlett
  63. Takk for inspirerende og flott blogg! Spennende utfordring :)
    Hvis jeg har forstått det riktig har jeg nå lodd nr. 98, 99, 100 og 101?

    SvarSlett
  64. Glemte å si at jeg er følger også:)

    SvarSlett
  65. Jeg blir gjerne med på JokerNord-konkurransen! :D Foreløpig med to lodd, så det blir vel nr. 102 og 103. Er også fast følger.

    Ha en topp dag!

    SvarSlett
  66. Hei Jeg la meg til som følger idag, og tar lodd nr 104 i bursdagskaka...Gratulere...
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  67. Jeg tar lodd nr 105! Spennende :)

    SvarSlett
  68. ikke lett å holde orden på loddene her;)- men jeg tar gjerne ett- nr 106- kanskje et lykketall. Skulle gjerne tatt utfordringen også- men det får bli en annen gang- spennende utfordring i alle fall;)Gratulerer med masse besøk- intr.å lese om dine betrakninger rundt blogging;) Håper du har en fin kveld!

    SvarSlett
  69. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  70. Gratulerer med mye besøk! Det er moro!
    Jeg tar lodd 107 og krysser fingrene :)
    God kveld i stua.
    klem Nina

    SvarSlett
  71. Det ble bare to lodd for jeg skjønte ikke allwe reglene og er livredd for at Jokeren kommer for å ta nyra mi.
    Immaterielle ting som betyr mye for meg:
    julepynten fra barnsben av, koppehåndkleene som mamma strøk alle av da jeg var student i Bergen. Jeg kom aldri nederst i bunka og noen av dem er fortsatt strøket av henne. Siden det nå er over ti år siden hun døde, er dette litt spooky, men de må aldri, aldri røres!

    SvarSlett
  72. Ok da, da blir jeg 108 og 109

    SvarSlett
  73. Og nå skal jeg slutte og spamme ned konkurransen din kjøre Åpent Hus. Skulle bare legge til at jeg også var følger og at jeg synes premiene dine var superdupre!

    SvarSlett
  74. Gratulerer med besøkstallet! Er glad for å være en del av mengden!

    Etter å ha flyttet fra 2roms til rekkehus over flere plan, finner jeg stoooor glede over stua i 3.etg. Her er det blitt så fint, uten at det kostet skjorta, og gleden over å ta med en kopp te og en bok og sette seg her etter en lang dag, er ubetalelig!

    To lodd? 110 og 111. :)

    hege_p@msn.com

    SvarSlett
  75. Hei,
    jeg vil gjerne være med å feire! Tar et lodd foreløpig, kommer kanskje tilbake for resten ;) lodd nr. 112 i skrivende stund! God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  76. Hei!

    Da er jeg med på feiringen, men følgende innlegg:

    http://fru-u.blogspot.com/2011/01/utfordring-fra.html
    får vel lodd 113 114 115 og 116 jeg da?

    SvarSlett
  77. Gratulerer med de første 100 000! :-) Vil gjerne være med på lotteriet, og tar lodd nr 117 og 118 :-) (Følger bloggen din også)

    SvarSlett
  78. Avdelingen har laga innlegg etter at de la igjen kommentar her, så da skal de ha to lodd til: Da får de også lodd nr. 119 og 120.

    Kjempekjekt å lese om tingene som har ekstra betydning for alle dere over her!

    SvarSlett
  79. GRATULERER med et svimlende besøkstall!

    I stua mi henger det en kopi (trykk tror jeg) av et gammelt kjent malere. Jeg kjøpte det for ca 25 år siden hos en skraphandler. Bildet har ingen økonomisk verdi men sammen med noen få andre gjenstander har det fulgt meg i "tykt og tynt". Jeg ELSKER dette bildet.

    Har ikke egen blogg men tipser 2 venninner.

    Lodd nr. 121 og 122 til meg. Tror jeg ?

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  80. Gratulerer med så mange besøkende! Du har en kjempefin blogg som det alltid er fint å titte innom! Har hentet mye inspirasjon her!:)
    Nå har jeg laget et innlegg og reklamert for lotteriet!
    Det skulle vel bli to lodd da!
    Tror jeg er følger... Men skal sjekke det, og selvsagt legge meg til dersom jeg ikke er det:)
    Supre premier:)

    Det var en flott utfordring du hadde kommet på!
    Skal se om jeg får tid til å slenge meg på:) I så fall trekker jeg flere lodd senere:)
    Så langt har jeg vel da lodd nummer 123 og 124:)

    Ha en fin-fin helg!

    Klem!

    SvarSlett
  81. Artig utfordring!
    Jeg har laget innlegg:
    http://huset-paa-pynten.blogspot.com/2011/01/ma-ha-det-bare-ma-ha-det.html

    Da blir det 4 lodd på meg.
    125 - 126 - 127 - 128

    SvarSlett
  82. Bra blogg, besøker den ofte. Gratulerer:)

    Nummer 129 på meg, da jeg ikke har egen blogg selv.. :)

    Malena R

    SvarSlett
  83. Hei, da er jeg med!
    Utfordringen finner du her:
    http://kronprinsessene.blogspot.com/2011/01/utfordring_30.html
    4 lodd på meg... nr 131, 132, 133 og 134.
    Fint lotteri du har stelt i stand :)
    Klem

    SvarSlett
  84. Jaaa denne må jeg bli med på :-)) jeg har min fars giftering som jeg fikk da han døde da jeg var veldig ung. Jeg har den bestandig med meg, enten i kjede rundt halsen eller i vesken min. 2 lodd til meg. Gratulerer med så god respons, gleder meg til å følge din blogg. Klem fra Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  85. Hei :-)
    I stua vår henger to bilder som ungene har tegnet og malt. Jeg blir varm i hjertet når jeg ser på dem , og de er en herlig påminnelse om hva som betyr noe her i livet :-)
    Jeg tror det blir lodd nr 137 og 138 på meg. Er også følger av bloggen din!

    Hlsen Marianne (mari-hal@online.no)

    SvarSlett
  86. Hei
    Endelig har jeg skrevet innlegget og tatt utfordringen! Kjempegøy!
    http://tonjeboganes.blogspot.com/2011/01/et-hav-av-dagdrmmer.html
    (Det blir altså 3 ekstra lodd på meg :)
    Klem

    SvarSlett
  87. Dagdrømmeren Tonje har da snappa til seg tre lodd til. Og får dermed lodd 139 - 140 - 141. Full pott hos JokerNOrd ;)

    SvarSlett
  88. 142 på meg da eller?
    Gratulerer med masse besøk!
    Jeg kommer kanskje tilbake for flere lodd senere;)

    SvarSlett
  89. Barbarella tar 143, 144, 145 og 146!
    Link til mitt innlegg:
    http://barbarellaswantitall.blogspot.com/2011/01/det-kjreste-du-har.html

    Fin konkurranse!

    SvarSlett
  90. Da har jeg tatt utfordringen. Vet ikke om det gir lodd da jeg glemte å sende den videre.
    Uansett er innlegget mitt her:
    http://fargebarn.blogspot.com/2011/01/lampe-og-utfordring.html

    SvarSlett
  91. Jeg har tatt utfordringen din og sendt den videre til to andre flott blogger.

    Her er finner du mitt innlegg:
    http://minglede-annfrid.blogspot.com/

    Da får jeg to lodd til:-)nr 149 og 150 tror jeg.

    Hilsen Annfrid

    SvarSlett
  92. Hei, glemte å si at jeg er blitt følger også! Fin blogg du har og takk for hyggelig hilsen! Har utfordret to venninner, en m blogg og en uten.

    SvarSlett
  93. Hoppa rett til punkt 2 så tar 1 lodd foreløpig.

    Fin måte å feire på:)

    Stikk gjerne bortom bloggen min for å bli med på trekning av gavekort fra Photowall.

    SvarSlett
  94. Et lodd på meg. Så utrolig flott bilde med de som hopper. Ha en fin dag

    SvarSlett
  95. nr 14 får lodd nr. 151
    og
    Guros lykketall er 152! :)

    SvarSlett
  96. Jeg tar gjerne to lodd, for å linke til lotteriet og skrive her. Muligens jeg går for to lodd til senere i dag, må se hva jeg rekker :)

    Gratulerer med 100 000 :D

    //Kaja

    SvarSlett
  97. Har no linka til deg :-)
    Innlegget her passar vel til det du skriv?
    http://refleksjon-sigrid.blogspot.com/2011/01/gamle-skattar.html

    Går litt i surr kva nr eg skal ha og kor mange ;-)
    følgar er eg frå før..
    Er det det nr.156 og 157 (evnt.158) Du bestemmer!

    SvarSlett
  98. Rosemary and thyme får lodd nr. 153
    Kaja 154 og 155
    sigrid 156, 157 og 158.

    noen som vil ha 159? :)

    SvarSlett
  99. JA, jeg vil! Da tar jeg lodd nr 159 og 160!
    Klem

    SvarSlett
  100. Et lodd til meg?:) Nr. 161
    Fiiine premier:)

    Anette

    SvarSlett
  101. Fantastiske premier - og utrolig flott blogg :) Jeg blir gjerne med med et lodd - 162 - og veldig hyggelig at du ville være med hos meg også :) God torsdagskveld videre!

    SvarSlett
  102. Gratulerer med dine 100 000, så stas :) Jeg tok å registrerte lotteriet ditt på konkurransenett.no, dette vil nok gi deg flere besøk, følgere og deltakere i lotteriet. Å selvsagt er jeg en at di heldige som da tar ett lodd, nr. 163 :) Tvi tvi, klem TonePus, tonelove_89@hotmail.com. Ha en fortryllende kveld!

    SvarSlett
  103. Da tar jeg lodd nr.164
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  104. Jeg vil gjerne være med :) Da tar jeg lodd nr.165

    SvarSlett
  105. Hej:)

    Jag är med. Kommenterar här och nu och följer redan din blogg. Dessutom har jag länkat lotteriet på min egen blogg :)

    www.ekojohanna.blogspot.com

    /JohannaK

    SvarSlett
  106. Jeg har bursdag i dag og ønsker meg så et årsabonnent må vite!

    Yndlingsmøbel: Papasan (Den har fulgt meg siden 80-tallet, og supert sittemøbel for oss med dårlig rygg! :-)

    SvarSlett
  107. Ummm. hvilket nr vet jeg ikke...men tar nå ett.:)

    SvarSlett
  108. Flotte premier, kreativitet i alle hjørner av din blogg! 1 lodd håper jeg at jeg får.

    Bentemor, hagenxxx@hotmail.com

    SvarSlett
  109. Det er så mye gammelt jeg har som jeg setter utrolig stor pris på, men må jeg velge, så tror jeg det blir alle de flotte autografene mine som jeg har samlet siden 1992.
    Aner ikke hvor mange jeg har, da jeg har opptil 40
    flotte signerte plakater, kinobilder og andre bilder av stjerner av alle slag. Tror den samlingen ville gitt meg mange penger i et annet land, men jeg har vært for syk etter en gammel alvorlig ulykke til å være så aktiv de siste årene. Hadde tenkt å lage min egen side slik at hele verden kan lese og se alle de flotte signerte bildene av de største stjernene i verden. Dessverre lider jeg slik av en voldsom tinnitus og er blitt nesten døv også etter denne ulykken som jeg er totalt uten skyld i, men livet knakk sammen den dagen det skjedde.
    Håper jeg kan bli bedre snart da jeg bruker healere etter healere.
    Det er så mye gammelt her hjemme som jeg setter utrolig stor pris på, bilder av familie, gamle møbler og mye annet rart, men autografene er i alle fall de mest verdifulle i penger hvis regner slik. Problemet at det blir ikke penger av at de ligger der. Har fortsatt lyst å samle, men jeg trenger ikke 40 stykker av samme person da, og det er slike jeg ønsker å selge.
    Har visstnok ikke vært innom denne bloggen før,
    men ser at det stadig blir flere og flere av dem.
    Modig gjort!

    Vennlig hilsen Guri Marie.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  110. Noe som har stor betydning hjemme, er en tysk veggklokke jeg arvet etter mamma. Den må være fra 1950-tallet. I alle årene vi har vært trangbodde, har den vært stuet bort. Jeg har egentlig aldri likt den før inntil nylig, etter at vi har begynt å innrede et stort, deilig funkishus og får plass til alle tingene. Plutselig ser jeg skjønnheten i det mellombrune edeltreet, og den store, runde gullpendelen. Brått er ikke dobbeltslagene hver halvtime og alle timeslagene en plage lenger. Jeg hører at klokken har en helt spesiell, vakker klang. (Man kan forresten stille den inn på en silent night-funksjjon, om man vil.)

    Samboeren min har falt pladask for den, og har oppnevnt seg selv til klokketrekker. Klokken gir karakter til hjemmet, og bak vinduet i klokkekassen bor selvfølgelig en nisse rundt juletider.

    Hilsen Camilla,
    privatrett hotmail.com

    SvarSlett
  111. Hei, hei,

    Jeg prøver lykken og tar ett lodd hos deg.

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  112. jeg blir gjerne med og tar et lodd:) snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  113. Kjekt at det fortsatt detter inn lotterideltakere :)

    Jeg rydder i loddnumrene, så det ikke skal bli noe krøll med trekninga:

    Johanna K: 166 + 167
    Trine: 168 + 169
    Zypress: 170
    Bentemor: 171
    Guri Marie: 172 + 173
    Camilla: 174 + 175
    Britt: 176
    Marianne: 177

    Husk å trekke loddnummer hvis du vil være med!
    Neste loddnr er da 178! To dager til trekning. Jeg er spent på hvem jeg får sende premiene til! :)

    SvarSlett
  114. Då tar jag 178! Och nu är jag följare också.
    Superfina vinster!!

    SvarSlett
  115. Da tar jeg neste lodder. Har blogg, men ingen innlegg i mangel på krefter til å ta frem den steintunge spesielle tingen for fotografering. Min spesielle ting er mormors nydelige grønne Husquerna symaskin som jeg arvet som tenåring (en slik: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcScEGoY6PhX4SHM435qEZB52xqmgZiAasu0qCN5NSjH9LbOZRdG6A)
    Jeg er følger og jeg linker til lotteriet.
    You do the math please? Ja, kanskje litt Joker nord ;)Ikke ta trygda mi, da vel :)

    SvarSlett
  116. Heisan!
    Gratulerer med 100 000 besøkende! Det er jo så motiverende og gledelig at man ser at folk vil titte innom bloggen ens. Skjønner godt det er mange som finner veien innom deg, for her er det stadig nye oppdaterte flotte innlegg og som interiørbutikk-søsteren min sier" den dama der har peil" (om deg)
    Jeg lager en link med ballongbildet i dagens innlegg til deg.
    Ha en glad lørdag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  117. Eg vil veldig gjerne ha et lodd :o)

    SvarSlett
  118. Jeg har en fin buddhastatue som jeg fikk i gave fra Asia for mange mange år siden. Den ser så gullbelagt og "glorete" ut, at den blir kul! Den har fått hedersplass i alle mine leiligheter, og akkurat nå blir den brukt som smykketre. Jeg elsker den!

    Ida

    idaren @ live.no

    SvarSlett
  119. Hei!
    Fin blogg!!! oppdaget den gjennom Kaspara ;)
    Jeg har mange ting som jeg setter pris på,
    veldig mye fra div loppis. Men det jeg setter aller mest pris på er PP serviset som jeg fikk av farfar for et par år siden. Det er nemlig serviset de fikk i bryllupsgave i 1948, men det er stadig like tidløst og fantastisk flott!
    Blir vel to lodd på meg da,men har kommet litt ut av tellinga ;)
    jannicke_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  120. Gratulerer med så mange besøkende!
    Jeg er veldig glad i den svarte gyngestolen som mine foreldre fikk til bryllupet sitt. Den er desverre ikke så behagelig å sitte i, men den kommer alltid til å ha hedersplassen i stua likevel! Jeg prøver lykken med to lodd, men har gått litt ut av tellinga her... Uansett, fiiine premier! Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  121. Hei, sliter litt med hvor mange lodd hver tar - så jeg kan ikke oppgi lodd# ;)

    Jeg tar to lodd og så er jeg FØLGER!

    Åpropo er mitt favorittmøbel HERR Biedermeier i følgende innlegg:
    http://www.martilie.com/2010/09/prosekt-syrom-og-herr-biedermeier.htmlhttp://www.martilie.com/2010/09/prosekt-syrom-og-herr-biedermeier.html

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  122. Hadde store planer om å lage et innlegg på bloggen min, men ble bare ikke sånn. Og nå er det plutselig trekning snart.
    Tar ett lodd jeg da, vet ikke hvilket nr det blir:)
    Klem

    SvarSlett
  123. *jeg tar et lodd! satser på at det er lykkelodd denne gangen også;) * vigdis

    SvarSlett
  124. Siste opptelling og utdeling av lodd:
    Lotta: 179, 180, 181
    Kaspara: 182, 183
    Namaste: 184
    Ida: 185, 186
    Jannicke: 187, 188
    Ingrid: 189, 190
    Martilie blogg: 191, 192
    Hvite tulipaner: 193
    Vigdis: 194

    SvarSlett
  125. Hei
    Jeg tar gjerne et lodd i håp om å vinne en av de flotte premiene dine:)
    Når det gjelder Pickles har jeg ikke så mye er erfaring. Enn så lenge ser det
    ut som om "Fat & Happy" garnet er lofritt og forhåpentligvis nuppefritt. Det er veldig greit å strikke med iallefall. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...