torsdag 1. april 2010

Blogglotteri i Åpent hus

Etter at første april er blitt til andre trekkes vinneren av Åpent hus' blogglotteri. Hvis du ikke har sikra deg lodd, er det fortsatt mulig å hive seg med.

I morgen annonseres tre heldige vinnere av termokrus i porselen fra Sagaform. De er kjempefine og veldig praktiske. - Jeg har sikra meg en selv til kontorpulten! :) Og ja: Dette kan jeg si helt uten bismak, i og med at Åpent hus-bloggen er kjemisk fri for markedskrefter og sponsorer. Åpent hus-dama har selv åpna lommeboka og kjøpt inn premier for å feire bloggens skjønne lesere og kommentarskrivere! :)

Hvilket krus liker du best?
Det er fullt lovlig å allerede nå komme med ønsker for dekor-variant, dersom det skulle være deg som blir en av de heldige vinnerne. Det er bare å legge igjen kommentar. Liker du best den hvite? Den hvite og svarte? Den blomstrete? Eller den flerfargede med firkanter på?

Kjære Anonym
Jeg er kjempeglad for at lesere også uten blogg hiver seg med i blogglotteriet. Men noen har glemt å legge igjen kontaktinfo! Det trenger jeg for å finne ut hvem du er/hvilket lodd du har og hvordan jeg kan kontakte deg hvis du vinner!! Det blir ikke så lett å få til etter at trekning er gjort.. Siste sjans i dag!!!


Her er ett av de fire fine dekorene.
De andre ser du på bildet i høyrekolonna.

Fortsatt ikke rukket å skaffe deg lodd?!

Jeg må forresten få fortelle at Åpent hus har opplevd sitt første offisielle "kjendisbesøk!" :)
Noen som fikk med seg innlegget mitt om bordet Tablo for litt siden? Nå har designeren tilfeldigvis vært på besøk og lagt igjen et livstegn i kommentarfeltet. Er ikke det litt artig!!? :)

9 kommentarer:

  1. Nei så moro å få kommentar av selveste MAGNUS LÖFGREN <3 Sånn blir man skikkelig glad av!! Fine kopper :o) Hiver meg gjerne på i siiste liten. Likte alle veldig godt, men aller best den i svart og hvit og den helt hvite. Kule de andre også, men jeg går mest i sort (desverre) og har også sånne farger her hjemme og koppen må vel matche? haha

    God natt ;o) Nå er jeg klar for senga og en lang arbeidsdag i morgen med maling av gulv.. Phu!

    SvarSlett
  2. Liker best den sorte og hvite, men hadde blitt glad samma hvem jeg fikk. De er super fine. Krysser fingrene for at en av mine lodd vinner. Gleder meg til å få se navnet på vinnerene og håper en av de er mitt:)

    Håper du får en fin skjærtorsdag.
    Klem May

    SvarSlett
  3. Så kult med en kjendiskommentar! Jeg satser jo på at jeg vinner lotteriet hos deg:) Og når jeg gjør det (hihi), så står det sorte og hvite kruset øverst på ønskelista:) Men alle var fiiine da:)
    Ha en herlig dag, min venn:)

    SvarSlett
  4. Kjempegøy med kommentar fra Magnus Løfgren!

    Jeg setter den sorte og hvite og den helt hvite øverst på ønskelisten. Dersom jeg skulle være så heldig....

    SvarSlett
  5. Jeg er helt vild med krusset med det grønne låg, men de andre er også rigtig fine!

    Jeg satser totalt meget på at vinde!! :D

    SvarSlett
  6. ..jeg vil mer enn gjerne prøve lykken hos deg!
    favoritten er vel den sorte og hvite med skrift!
    ..tvi, tvi - sier jeg :0)

    moa

    SvarSlett
  7. Jeg tror at jeg er svakest for det med blomsten og grønt lokk. Normalt ville jeg nok ha sagt det svarte og hvite, så dette er nok et utslag av vårlengsel :)

    SvarSlett
  8. Jøss, kommentar fra Mgnus Løfgren , ikke verst!! :)

    Jeg synes de alle krusene er fine, men det svarte og hvite var stilig. Kruset med den gule blomsten er også herlig!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...