onsdag 21. april 2010

Speil, speil på veggen der...

Speil reflekterer lys og kan på den måten gjøre et rom lysere.
Speil kan lure øye og få et rom til å virke større.
Speil kan også fungere som et rent dekorelement.
Er det i det hele tatt noen av oss som ikke eier et speil?

Klart for speil-utstilling i Åpent hus.

Living etc.
Konturene i speilramma er tatt igjen i ett malingsfelt på veggen.

Apollo mirror
"Et smykke på veggen?"

Kirie speil av Karim Rashid.
Hengemulighet på baksida. (Bonluxat.se)

Channing fra Pottery barn. Enkelt. Hengt på en krok.




Mål deg selv. :) Og sammenlign deg selv med kjendisene. suck.uk.com

Disse finnes fra mange leverandører.
Kanskje mer praktisk enn veldig dekorativ, denne varianten her.

Brokenoff.com

Sommerfuglspeil fra Graham&Green
Mer dekor enn praktisk nytte.
Burst mirror fra Zuo Modern


Living etc.

Fra Briggs lekehus blogg
Tror hun kaller det alvespeilet. Fint?

Miralmar fra BD Barcelona

Apartment therapy

a white room.com

resthard.com

I dag må jeg bare oppdatere faste lesere, og fortelle at det ser ut som jeg endelig ser ut som jeg får meg en sånn globus som jeg har ønska meg så lenge!! :) For en gangs skyld ser det ut som om det har klaffa med en fin brukt en til salgs på rette tidspunkt, til rett pris og til og med med mulighet for å hente den selv når jeg skal på tur til Oslo neste uke!! :) Jippi!!! Glede, lykke, iver x 3 :) Tidligere innlegg om globuser her.

I neste innlegg
er det studiedag. Tro hva som kommer ut av det ...
Sikkert noen bilder fra Åpent hus ;)

5 kommentarer:

  1. Såflott det ble globus på deg =) Mange fine speil der ja.

    SvarSlett
  2. Hei!

    Jeg må innrømme at du var kjekk å ha på dette prosjektet:) Er så mange designprodukter man husker å ha sett, men ikke husker navnet, da var dine designinnlegg veldig god å ha:) Pebbles-teppet er utrolig flott ja, skulle gjerne hatt det selv:)

    Ha en fin kveld du og! Klem

    SvarSlett
  3. Så mange flotte speil..

    Tusen takk for eit vakkert krus, det skal bli mykje brukt..

    SvarSlett
  4. Masse flotte speil. Skal ha speil i garderoben og her var det mye inspirasjon å hente!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Det var en flott reise gjennom en masse speil ;).

    For det andre - tusen takk for en veldig koselig kommentar inne på bloggen min Dill Dall og sånt.

    For det tredje - det er alltid hyggelig å finne blogger man ikke har vært inne på før - som man har blitt connetcted til via en kommentar. Bonding på bloggsk ;). Jeg skal legge deg til blogglista mi slik at jeg kan blir litt bedre kjent med deg framover.

    Klem fra Nina

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...