tirsdag 13. april 2010

Award og utfordringer 2

Jeg har vært så heldig å få både ny bloggpris og utfordringer.

Den ene er fra bloggen Micano, som utfordrer meg til å finne frem mappe nr. 6 og bilde nr. 6 inni den. Takk Micano - jeg tar utfordringen! :) Det er i ei mappe med samlebetegnelsen Dekor, og her havna dette herlige, sarte, lette, lekre lille stillebenet som denne bloggedama tydeligvis har hjemme hos seg. Er det ikke lekkert? Jeg har fått lov til å bruke bildet hennes her i innlegget.

Marigrafen - Miss Cellenaous. blogspot.

Utfordringen skal gis videre til seks andre bloggere.


Tar dere utfordringen?


Så har jeg fått en pris to ganger - fra de fine bloggene Hvite tulipaner og Fro (Idyll på landet). Tusen takk!


Sammen med prisen utfordrer damene meg til å fortelle 7 ting om meg selv. Skal vi se..... :)
Jeg er født i stjernetegnet Tvillingene
Jeg snakker med rulleR
Jeg er født blond! ;)
Jeg snakker spansk
Jeg er nysgjerrig
Jeg drømmer om å jobbe for en idealistisk sak
og å bo i et herlig miljøvennlig "passivhus"

(De siste to henger ikke sammen, altså! :))


Prisen skal gis videre til 7 andre som jeg mener har gjort seg fortjent til det! :)
 Denne gangen vil jeg gjerne gi prisen til de fine bloggene:

Gratulerer! :)
Til slutt et par bilder fra stuekroken, som har blitt ryddig - omsider!
Se: bare lyslykter på toppen av hylla - er det ikke fantastisk??? :)
Flere som er plaga med uønska og voksende papirstabler..!?

Foto: (c) Åpent hus

I neste innlegg
gleder jeg meg til å vise frem noen leeekre lamper.

7 kommentarer:

  1. Tusen takk! Så koselig:) Og ja, det er flere som er plaga med stadig voksende papirstabler! Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Takk for pris søte deg. Jeg digget skålene oppå benken din. Hva heter de? Er det lov å herme?

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du viser...Og ja da... Kjenner meg absolutt igjen i papirstabler.

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  4. Avdelingen-damene: telysholderne er fra Herstal - i en fin mørk mørk lillafarge. Ikke noe mer hokkuspokkus enn det! Og "herming" = ha blitt inspirert av - og sånt er absolutt veldig hyggelig og veldig lov! :)

    SvarSlett
  5. Jeg takker for utfordringen! Kan hende jeg har misforstått, men skal jeg velge den 6. bildemappa mi og det 6. bilde i den igjen? Der er det bare familiebilder så da får jeg bare ta et bilde jeg liker i så fall? Har jeg misforstått helt?

    SvarSlett
  6. Tusen takk for utfordringen! Jeg er på Påskeferie og ikke skriver nye innlegg ennå.

    SvarSlett
  7. Hei!

    Beklager at dette svaret kommer fryktelig sent, men det har seg sånn at jeg har vært på tur til Sør-Korea, og da har det vært litt dårlig med å sjekke mailen. Det er selvfølgelig greit at du publiserer bildet, jeg er beæret over at du faktisk hadde lagret det på dataen din som inspirasjon :)

    Når det gjelder bloggingen min, er det dårlig tid som gjør at jeg aldri får oppdatert lenger.. men forhåpentligvis snart :)

    Fin blogg du har, jeg skal se mer så snart jeg får tid ;)

    Hilsen Mari

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...