fredag 30. april 2010

Restoration hardware

Det er ikke hver dag jeg bruker tid på surfing. Men etter at jeg begynte å blogge har surfetiden i alle fall blitt mer målretta og spennende. :) Dagens innlegg er et typisk eksempel på at man får tips og ny inspirasjon ved å vandre rundt i bloggverden. Her er ei spennende nettside jeg har kommet over. Nå husker jeg desverre ikke helt hvor navnet og linken dukka opp. Lurer på om det var via den svenske bloggen Husligheter.

Dette er verdt et blogginnlegg. Riktignok et ganske "amerikansk preg" over dette møbelkonseptet, men stilen har en fin blanding av rustikke/industrielle detaljer og myke, gode møbler - verdt å se litt på.
Deilige "brukte" godstoler i skinn. Fin mursteinsvegg og tøffe grafiske veggbilder.
Lampene hadde jeg nok bytta ut. :)






 En gang må jeg få meg sånne tøffe bokskap.
Gjerne dobbel så store. Og gulv til tak.
Til halve prisen .. Noen som har tips?


Sofabord i moderne stil, med drivved-look.



Orden i garderoben. Praktisk og fint.

De har fylt på for mye "stæsj" for min smak i disse bildene.
Men hvis du trekker fra litt,
og ser på hver ting for seg, så er de ikke så dumme. :)

  
Tøft med gammel koffert som sofabord.


En tanke overdimensjonert, kanskje, og litt for skinnende,
men sånne gamle fotolamper er stilige.

Noe som falt i smak? Om ikke jeg ville kopiert hele innredningen fra bildene til Åpent hus, hadde jeg likevel ikke hatt problemer med å bruke opp et gavekort av en viss størrelse her. :) Restoration hardware selger mer eller mindre alt det er bilde av. Fullt konsept, kan man si. Men nei, ingen levering til Norge per i dag.


I neste innlegg
Vi har en/noen vinner(e) av min tulle-gjettekonkurranse her om dagen.
Jeg trenger litt mer tid til å presentere både svar og "premie".
Satser på å få gjort det i morra! :)
Ha ei riktig fin helg, alle som er innom!

Hilsen Åpent hus

3 kommentarer:

  1. Jeg likteden fine koseplassen foran peisen jeg.
    Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  2. Elsket den ville lampa på bilde nr 5! En sånn skull jeg gjerne hatt i mitt lille rekkehus...eller kunne det sett litt crowded ut?? Og alt med drivved er fantastisk og de sofabordene likeså :-)

    SvarSlett
  3. ja drivved har en herlig "feel". Vi pusser opp for tida, og gulvet blir noe i den stilen! Gleder meg til å se.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...