tirsdag 20. april 2010

Diesel-møbler

Diesel - med tilnavnet "succesful living" er vel mest kjent for klær. Men i fjor lanserte de for første gang en egen møbelkolleksjon. I år er den supplert, og fremstår nå som et helt konsept. Den ble presentert på Milanomessen som gikk av stabelen nylig. De to sjefsdesignerne, italienske Valentina Cameranesi Sgrai (grafisk designer ++) og amerikanske Dennis Askins (arkitekt) har utviklet en samling møbler og lamper av den nyskapende sorten.

Denne lampeserien heter Tools.
Perfor

Pett



Cage stålampe og pendel

Cloudscape stol

Nebula line sofa

Fork lampe


Pylon bord

X-radio bord

Total flykoffert-skjenk.

Tools stålamper. "Skjermen" er laget av gummi.

Graf lamper

Rock stoler og lamper.
Setet i stolen er av plast, beina i tre.

Her har de satt dem inn i et trolsk miljø. Stemningsfullt, ikke sant? :) Alle foto: Designboom.

I neste innlegg
blir her speilutstilling i Åpent hus
- litt sånn mer som man kunne hatt hjemme hos seg selv! :)

4 kommentarer:

  1. Heisann :)

    Tusen takk for utrolig koselig hilsen på bloggen min :) Ja, KappAhl er en STOR favoritt hos meg. Jeg merker at skapet fylles opp med diverse derfra, men så bruker jeg det MYE også ♥

    Bysten har jeg faktisk funnet på finn.no. Der dukker det opp byster tilsalgs i ny og ne. Jeg var heldig og betalte kun 300,- for min, flaks! Anbefaler deg å ta kontakt med butikker som har byster, det hender at de bytter dem ut, og da kan du være heldig. Spesielt om du vet om noen butikker som skal legge ned, eller flytte :)

    klem fra Ida

    SvarSlett
  2. Så masse tøft!
    Likte veldig godt sofaen..og de tøffe lampene:))
    Tusen takk for koselig hilsen og så kjekt å høre hvor flink du er å bruke treningsrommet!!
    Skal bli flinkere jeg også:) Heldige deg som har tv..hos meg er god musikk iallefall et must:))
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. hej! tak for din kommentar på min blog!
    Wegnerstolene er ganske comfy -om end mine forældre ikke syntes -de er deres stole!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...