mandag 15. oktober 2012

Lotteri: Vinn norsk designikon / Norwegian design classic give-away



Jeg er superstolt over at verdens første "arkitektlampe" er norsk.  
Den er 75 år gammel og en av Norges store designklassikere:
lampa L-1 fra Luxo. 

Jeg skjønner godt at den har blitt en klassiker -
jeg synes den inneholder alle kriteriene:
enkel, tidløs utforming, funksjonell , robust og vakker. 




Den ble utformet i 1937 av Luxos grunnlegger Jac Jacobsen. Siden oppstarten har 25 millioner L-1 lamper blitt solgt over hele verden, og L-1 har fått mange prestisjetunge priser innen industriell design. 






Opprinnelig fantes den i svart, hvit, krom og aluminiumsgrå.
I anledning skrivebordslampens 75-års jubileum lanseres den nå også i tre nye farger. 
Jubileumsfargene er valgt ut fra fløyelsfarge-klaviaturet som Le Corbusier mente var spesielt egnet for kontormiljøer.








 (lampa JJ er forresten en ulisensiert kopi...)

I samarbeid med norske Glamox/Luxo har jeg gleden av å lodde ut ei slik vakker lampe - farge etter eget ønske.


En av Åpent^hus' lesere kan vinne valgfri farge Luxo L-1!

Stas, ikke sant?

Slik blir du med:

1 lodd - legg igjen en kommentar under med hva du synes om L-1
   (har du ikke egen google konto eller blogg, velg Anonym og skriv inn - husk å legge igjen epostadresse så jeg kan nå deg om du blir den heldige vinneren!)
1 lodd - være/bli fast følger (google eller bloglovin) av Åpent^hus (vil du bli, så velg en av alternativene for å "Joine" og få oppdateringer fra meg i høyre kolonne ved siden av her.
1 lodd - del lotteri-lenken på Facebook (bruk knappen under innlegget).
- 3 lodd mulig. Husk å oppgi hvor mange lodd du tar.
Og har du ikke egen blogg, legg igjen en e-postadresse. 





Den heldige vinneren trekkes: 28. oktober.


Mer om historien bak L-1
mer om jubileumskolleksjonen.


Gleder meg til å dele ut en av Norges designikoner! :)
Lykke til alle! 


Translation:
The world's first architect lamp was made by a Norwegian. Makes me proud that Luxo'x L-1 lamp was designed in 1937 by Jac Jacobsen, and that the lamp has been in production by the Norwegian company Luxo ever since. Over 25 million L-1s have been sold around the world since then. No wonder it has become a classic with it's timeless, simple and clean lines, and it's wonderful functional design.

This year Norway and Luxo is celebrating L-1s 75th anniversary by launching three brand new colour versions into the collection. Colours derived from Le Corbusiers velvet colour palette. (see photos above)

In cooperation with Glamox/Luxo Norway I am proud to give away one L-1 lamp to one of my design-loving readers.

To joing the give-away: 

one chance to win - leave a comment telling what you think of the L-1
one more chance to win - if you are or want to become a Follower of this blog (Google or Bloglovin - see links in right sidebar)
one more chance to win - share the news of this give-away on Facebook (use F-button under this post)

In your comment be sure to tell how many tickets you draw.
And if you don't have a blog/google account - be sure to leave an email adress.


The lucky winner will be drawn on October 28th.

Good luck everyone!

Oppdatering: lotteriet er nå avsluttet.
Den heldige vinneren annonseres i kveld! :)


I neste innlegg
enda et lotteri! :)

134 kommentarer:

  1. 2 lodd til meg, jeg digger den lampa. Genial!

    SvarSlett
  2. Superlekker er den :)
    Passer supert tilhytten vår som er fra 70 tallet og som vi har og drivermed og pusse opp i 70 talls stil :)
    2 lykkelodd

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  3. Å, ein sånn lampe har eg jammen lyst på! 2 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  4. Hei, klart jeg vil delta med ett lodd i denne konkurransen, disse lampene er kjempefine!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Syntes den er superkul og ønsker meg virkelig en slik på skrivebordet :)
    Trekker 3 lodd!
    Jeg har fire fine give aways gående inne
    hos meg hvis du vil prøve lykken ;)
    Ønsker deg en fin høstuke!
    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Disse lampene er flotte. Kunne godt tenkt meg en sånn en i rødt. Har hatt en i min ungdom. Flotte lamper. jeg tar 2 lodder hos deg.
    Klemz

    SvarSlett
  7. Første gang jeg oppdaget den skilte den seg ikke noe særlig ut for meg, men det har blitt en av mine favoritter som jeg liker bedre og bedre for hver gang jeg ser den! Blir gjerne med i trekningen med 1 lodd. onetemari@hotmail.com

    SvarSlett
  8. 2 lodd på meg! Jeg MÅ jo være med i en giveaway med sååå fet premie. Som du skriver; tidløs, enkel! Love it!

    SvarSlett
  9. Oi, så flott premie. Tidløs, stilren og fin lampe. 2 lodd til meg takk!:)

    SvarSlett
  10. Klart jag vill vara med, den lampan i svart är såååå snygg. Har gillat på fb och är redan följare så 3 lodd till mig, tack....
    Klem

    SvarSlett
  11. TIDLØS - OG ENKEL I SIN UTFORMING.
    LIKER.
    2 lodd til meg.
    ;-) beste hilsen TOVE

    SvarSlett
  12. Dette var stas ja, lampen er fantastisk! 1 lodd til meg :)

    mariannehagfors@hotmail.com

    SvarSlett
  13. 2 lykkelodd ,takk!
    Denne lampen er bare lekker. Hadde en slik på jenterommet, men den er jo selvfølgelig kastet. Man oppdager ikke sånt før det er for seint.
    God kveld til deg:)

    SvarSlett
  14. Så stas!!
    Dette er en helt fantastisk KUL lampe!!
    Jeg blir med og prøver lykken og trekker 2 lykkelodd - ikke facebook.

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  15. Merket plutselig at det var en stund siden jeg hadde vært her inne hos deg. Masse nytt :) Håper dere finner dere godt til rette i deres nye hjem.

    Jeg liker lampa kjempegodt! Den har et enkelt design, men er funksjonell OG fin å se på! Jeg prøver vinnerlykken med 2 lodd.

    God uke til deg! Klem

    SvarSlett
  16. Hei! Så flott giveaway!!! Jeg krysser fingrene og venter spent;)! 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  17. Denne lampa er helt fab!

    1 lodd til meg.

    lena_stabell@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Passer perfekt til pappas Ola-pult fra 60 tallet som ej fekk med mej fra farmors hus i sommer:-) Anne marte v. B

    SvarSlett
  19. Obs... Anne_marte_bjorkavoll@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Nydelig stilren lampe, som er både praktisk og fin :) Jeg ønsker meg 1 rød ;) 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  21. Et lodd til meg, elsker disse lampene.

    linda.b@nax.no

    SvarSlett
  22. Hei!
    2 lodd på meg, kommentar og følger. Lampa vekker gode minner da jeg hadde en i rød da jeg var liten. Kunne tenkt meg en i svart, grå eller hvit nå...
    Cathrine

    SvarSlett
  23. Den er rett og slett vakker! Og jeg følger deg allerede (selvfølgelig). To lodd, altså.

    SvarSlett
  24. Kuleste lampa, klassisk og stødig. 25 millioner solgte sier sitt. Jeg har delt på facebooksida mi (den private) også, så 3 lodd til meg.

    Supert lotteri.

    SvarSlett
  25. So simple and at its best.

    Ines

    SvarSlett
  26. det var da en skøn lampe, 2 lodder:)

    SvarSlett
  27. Lekker stilren lampe. Love it.
    2 lodd på meg.

    beatevatne@hotmail.com

    SvarSlett
  28. En perfekt klassiker! Eg tar to lodd og håpar å få ein slik i hus :)

    SvarSlett
  29. Stilren og vakker klassiker, likte den grå fargen veldig godt:) trekker 3 lodd, og krysser fingrene:) Klem Kine:)

    SvarSlett
  30. Jeg vinner jo aldri noe, bortsett fra her hos deg - så jeg må selvfølgelig prøve lykken igjen ;)

    2 lodd til meg! Krysser fingre og tær...

    SvarSlett
  31. Jammen godt jeg tittet innom deg også, så jeg kan bli med i trekningen av den utrolig stilreine og flotte lampen ;)
    Hadde tatt seg godt ut på kontoret mitt ja...
    Krysser fingrer og tær!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  32. Den er så utrolig fin!!

    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  33. Åh, jeg elsker den lampa! Jeg tar ett lodd. Hilsen anneberitgrostad@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Usikker på hvor mange lodd jeg skal ha, så bare skriv meg opp på ett denne gangen (siden Avdelingenbloggen nå er gjort utilgjengelig og jeg sikkert derfor per def ikke regnes som følger etc).
    Lampen er lekker. Synes den og Anglepoiselampene minner mye om hverandre!

    Hilsen Anja
    avdelingen@gmail.com

    SvarSlett
  35. Kjempestilig......

    Prøver lykken og krysser fingrene.


    ESB

    SvarSlett
  36. Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og delt på Facebook. Har også linket på bloggen min, men det er visst uten belønning. :) Krysser fingrene!

    SvarSlett
  37. Absolutt ein innertiar dette!
    Og så norsk i tillegg..

    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  38. Fantastisk kul! :-) Jeg trekker to lodd.

    Ha en super kveld! :-)

    SvarSlett
  39. Utrolig flott premie du lodder bort! Takk for muligheten!
    Lampen er fantastisk fin, og hadde passet sååå fint inn i mitt lille hjemmekontorhjørne nå i disse mørkere tider! :) Trekker 2 lodd, og krysser fingre for vinnerlykke! Jubileumsfargene er dååååne-lekre!

    *veronika

    SvarSlett
  40. heisann, ett lodd på meg:) digger disse lampene,meget god kvalitet og tidløs design!
    fiolineklem

    SvarSlett
  41. For en fantastisk premie!!! Jeg kliner til med 3 lodd. Har fulgt bloggen din lenge, og er ofte innom her og suger til meg inspirasjon :-)
    Vennlig hilsen Marianne
    (mari-hal@online.no)

    SvarSlett
  42. En fantastisk klassiker som bare blir mere og mere moderne
    Satser ett lodd
    mvh
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  43. To lodd til meg. Fantastisk fin lampe!

    SvarSlett
  44. Luxo var første lampe jeg hadde da jeg var liten og satt med leksen,
    men den forsvant med eksen..
    Nå håper jeg å vinne en ny til datteren min,
    da kan hun uansett velge yndlingsfargen sin :)

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Å, denne likar eg! Eg vil gjerne ha eit lodd!

    Ha ein god hausttysdag...

    SvarSlett
  46. Lekker, tidløs lampe! :) Ønska meg ei sånn, så prøver lykka med to lykkelodd :)

    froken.m.m@gmail.com

    SvarSlett
  47. Kjempefin!! Tar 2 lodd
    klem Hege x

    SvarSlett
  48. Jeg la tidlig min elsk på denne lampa. Skulle virkelig ønske jeg hadde en på skrivebordet (jeg er nemlig en sucker for enkel inspirasjon).

    Jeg tar to lodd.

    Kirsti

    SvarSlett
  49. Helt klart en veldig lekker lampe.. Jeg har linket både til Facebook og på bloggen min, så når jeg i tillegg følger deg fra før - blir vel det 3 lodd:-)
    Stor klem fra Mari Johanne

    SvarSlett
  50. WOW!!!For en premie!
    krysser fingrene med 3 lodd

    SvarSlett
  51. Hadde vært perfekt til kontoret i mitt nye hus!!! Flott lampe!! 3 lodd på meg! Stineol@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Dette er en av de ypperste klassikerene innen norsk design! Jeg tror ikke det er mulig å ikke like den :)
    2 lykkelodd tar jeg med meg
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  53. Kjempefin, 2 lodd på meg, deler på facebook :)

    SvarSlett
  54. 3 lodd.
    Denne lampen vekker gode minner - skulle gjerne vært eier av en slik igjen! Den er i tillegg til å være funksjonell, også stilfull.
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  55. Denne lampen er en fantastisk vakker klassiker. Og jeg skulle gjerne hatt en slik en! Ett lodd til meg, takk!

    Nå håper jeg snart det kommer flere bilder av huset ditt, er imponert over hvor mye dere får gjort på en gang!

    Mvh Kjersti

    kj_nordstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Jeg elsker norsk design! Trekker 2 lodder og håper jeg ser lyset! :-)
    hehe... Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  57. lekre klassiske lamper.. krysser fingrene .. 1 lodd

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  58. Enkel og vakker! Jeg liker den. :-)
    Så tar et lodd, og krysser fingrene.

    Mvh
    Bente
    bentegravem@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Denne lampa er nydelig, og kunne lett fått komme hjem her ;)

    Tar to lodd jeg og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  60. Synes lampa er et genialt eksempel på god og tidløs design.

    Frister lykken her også, med 3 håpefulle lodd :)

    SvarSlett
  61. Utrolig flott lampe:)
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  62. Lekkerbisk denne her!!! Blir veldig gjerne med og trekker 2 lodd :-)

    SvarSlett
  63. Ei kjempefin, tidløs og praktisk lampe :)
    Håpefull med 2 lodd :) Delte på facebook.
    Toini :)

    SvarSlett
  64. KUL !! tar eit lykkelodd, tvi-tvi :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  65. Jeg trekker 2 lodd :-) jeg er følger, og kommentar . Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  66. Hei!
    Denne lampa HÅPER jeg virkelig jeg vinner!!!
    3 lodd til meg for kommentar, facebook og følger.
    Hilsen Anne-Marte.

    SvarSlett
  67. For en fantastisk konkurranske! Jeg elsker den lampa, og jeg må ærlig innrømme at den lyden fra Pixar-introen går i loop i hodet mitt når jeg ser på bildene her. Kanskje den aldri forsvinner om jeg vinner? ;)

    Jeg vil selvfølgelig være med, og jeg ønsker meg den røde, om jeg skulle være heldig og vinne. Jeg følger deg fast allerede, så jeg tar gjerne i mot 2 vinnerlodd, takk! :)

    SvarSlett
  68. Å! Perfekt utlodning, vi står og skal innrede nytt kontor, og jeg ser stadig på lamper. Denne designperlen ville vært midt i blinken!

    Jeg tar tre lodd og krysser alt jeg har!

    SvarSlett
  69. Tidløs og lekker lampe som har stått lenge på ønskelista! Trekker tre lodd (følger på Bloglovin' og delt på Facebook) og krysser finger og tær!

    (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  70. Jeg krysser for at mine to lodd er det som skaltil for å vinne den klassiske, vakre lampa!

    SvarSlett
  71. Ja tak, jeg elsker Luxo lamper. det var den første lampe jeg købte til mig selv da jeg fyttede hjemmefra. Jeg bor i Canada, vi havde dem herover osse! :)

    SvarSlett
  72. Jeg glemte at sende mit email, det er susanorlesky@hotmail.com! :)

    SvarSlett
  73. Jeg synes denne lampen ser utrolig flott ut og er lett og stille inn der man trenger lyset :)

    Jeg prøver meg på 3 lodd :)
    Krysser fingrene :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Så fiiin :) Denne ville jeg gitt i gave til mannen som jobber døgnet rundt for å få drømmene våre til å gå i oppfyllelse. Han ønsker seg en ny lampe :)

    Så jeg håper at vi er heldige :)

    SvarSlett
  75. dnne var utrolig stilig, og ville blitt prikken over i-en på hobbyrommet som mannen min holder på å lage til meg ♥

    Prøver lykken med 3 lodd!

    Klem

    SvarSlett
  76. Lekker lampe, og krysser fingrene med et lodd!
    Hilsen Ellen

    SvarSlett
  77. omg! Jeg blir med! Så Absolutt! Vakker vakker lampe! Hihi kjenner jeg blir stolt jeg også :D Trekker spent to lodd, har desverre ikke FB..

    Gleder meg til trekning!

    KLem mUmsi

    SvarSlett
  78. 2 lodd til meg takk:) Kjempeflott lampe, hadde passet perfekt inn her hos oss:)
    Hilsen Ingunn
    ingunn @ gmail.com

    SvarSlett
  79. Jeg liker denen så godt! Liker de rene rene linjene og at den er så funksjonell. Hadde lyst på en på kjøkkenet, men fikk ikke plass. Ønsker meg imidlertid en på stua, så to lodd til meg :)

    SvarSlett
  80. Kul og klassisk! Tommel opp for norsk design! 2 lodd på meg:-)

    Gratulerer ny flott stue - kjekt å se forvandlingen!

    SvarSlett
  81. Jeg tar med meg tre lodd.
    Synes lampen er både unik og klassisk på samme tid.
    Jeg finner ingen liker-knapp, men deler på facebook :)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  82. Hei, Gro! Jeg har lurt en stund nå, men nå er jeg sikker på at Åpent hus må være deg ;) Takk for mange hyggelige kollokvier i Bergen, kjekke treff og koselig helg i Ålis for så altfor mange år siden...

    I oppveksten arvet jeg både skrivebord og skrivebordslampe etter min far - og lampa var nettopp denne her i en dus grønn farge (hvis jeg ikke husker feil). Skrivebordet gikk på bålet i forrige århundre, men jeg er ikke sikker på hvor lampa ble av...

    Jeg tar tre lodd hos deg - det blir gøy å følge progresjonen i nytt hus!

    Jeg har et aldri så lite lotteri inne hos meg også, så hiv deg på hvis det er noe som frister :)

    SvarSlett
  83. Leter rundt på nettet etter inspirasjon til ny leselampe. Høstmørket har fått meg til å innse at synet ikke lengre er var det var. Ramler via, via inn på Åpent hus og finner " min lampe". 2 lodd!
    britgr@frisurf.no

    SvarSlett
  84. Nydelig, nydelig, NYDELIG! *to lodd*

    SvarSlett
  85. Heisann! For en fin gibort. Vet ikke helt hva jeg skal si om lampen.. den har liksom alltid vært en del av omgivelsene til jeg plutselig en dag for flere år siden SÅ den skikkelig! Og da var den plutselig veldig fin og imponerende! Rart hvordan man kan se noe uten å helt å registrere det likevel... :)


    Trekker to lodd og krysser fingre!

    SvarSlett
  86. Åh! Fantastisk. Har alltid elsket disse lampene, men aldri eid noen selv. Kanskje nå? Satser på ett lodd. Mvh Eva
    evanyhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Fantastisk lampe, jeg digger den! Tidløs, elegant og vakker;) Det blir 1 lodd på meg!
    ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  88. Da trekker jeg tre lodd denne lørdagen. Lampen ser tidløs ut, og jeg blir overrasket når jeg leser hvor funksjonell den er i tillegg! Ønsker meg denne.

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  89. Hei.
    Jeg synes lampene passer til hvilken som helst stil man har hjemme. Den smelter liksom inn med omgivelsene.

    1 lodd på meg.
    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

    SvarSlett
  90. Stilig lampe!
    Veldig funksjonell, og den passer inn de aller fleste steder. Noe annet enn arbeidslampen jeg har nå...

    Tar 1 lodd :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  91. Stillig og moderne lampe, ønsker meg en slik! 3 lodd her! :)

    mvh Janne Kari

    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  92. Utrolig kul lampe, og jeg blir gjerne med på 2 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  93. Kul lampe som ville passet godt i vårt kule hus;)
    Jeg tar mer enn gjerne to lodd:)

    SvarSlett
  94. For en giveaway! Denne lampa er så fin, og jeg er enig med deg: stolt av at den er norsk. Jeg tar to lodd. linaballerina @ gmail

    SvarSlett
  95. 2 lodd!!
    Jeg digger lampen - rett og slett! Er arkitektstudent på andre året (bare 3 igjen! phu!) og skulle såååå elsket å ha en slik lampe på skrivebordet mitt her hjemme :-) Har fulgt bloggen din over flere år, under bloggen Huset på høyden :) Hilsen Vilde!

    SvarSlett
  96. ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥
    Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Jeg synes den Luxo L-1 er kjempe stilig,det er en model som aldri mister sin glans. Den er rett og slett fantastisk stilig..
    Krysser fingrne for at jeg kanskje kan gå en lysere vinter i møte :D
    Ønsker deg en kjempe fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Først av alt...
    Lampe er utrolig fin , tøff og praktisk .
    Liker stile og funksjonen armene gir.

    Deretter likte presentasjonen din :)

    Og sit , men ikke minst, så trekker jeg tre lodd :)

    Gode mandagen til deg !

    SvarSlett
  98. Jeg er superstolt over at verdens første "arkitektlampe" er norsk.
    Den er 75 år gammel og en av Norges store designklassikere:
    lampa L-1 fra Luxo.
    Den ble utformet i 1937 av Luxos grunnlegger Jac Jacobsen. Siden oppstarten har 25 millioner L-1 lamper blitt solgt over hele verden, og L-1 har fått mange prestisjetunge priser innen industriell design.

    Jeg absolutt digger den kule lampa,
    som i 37 ble utforma av noen søte rampa...:)
    Grunnlegger Jac Jacobsen har laga L-1,
    og er en tidløs modell, no på topp nr 1!!

    75 år gammel og like HOT,
    og på stua mi hadde den passa flott!
    25 milliona lampa finnes i heile verden,
    arkitektlampa rocka, lykke til på ferden:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com




    SvarSlett
  99. Beklager at din info kom ilag med mitt lille dikt over her:) Måtte jo holde meg til fakta da jeg ville "dikte" litt:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  100. Åh! Håper jeg trekkes ut! To lodd.

    SvarSlett
  101. 2 lodd på meg :-)
    lmapa er jo en klassiker, og hadde passet enormt bra inn på stua mi!!

    SvarSlett
  102. Funksjonell og stilren lampe, har virkelig sansen for disse. Har noen "kopier" i hjemmet, men hadde vært veldig stas med en original lampe da:)
    Prøver lykken med 3 lodd, og krysser fingrene:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  103. Superfin lampe, melder meg gjerne på denne konkurransen! :) 2 lodd til meg, takk!
    siri@norrona.no

    SvarSlett
  104. Slik ønsker jeg meg kjempemasse så trekker tre lodd jeg;) er jo oppvokst med slike så vekker opp endel gamle minner ja;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  105. Flott lampe :)
    2 lodd til meg.

    Sara
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Dette er en klassisk lampe som jeg synes passer inn i de fleste interiør stiler, en gul hadde vært kult synes jeg da:) 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  107. Lampa er stilig, tidlaus og utrulig vakker. Eg tar 1 lodd og satsar på max flaks :-D

    caroline_rossland@hotmail.com

    SvarSlett
  108. Hei! To lodd på meg :)
    Den er superkul!
    Er følger!



    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com



    SvarSlett
  109. Wow, for en fantastiske gave :)
    Digger luxo lampene, kunne virkelig tenkt meg denne i grå :)
    Har to gamle luxo L-2 lamper fra før men hadde vært stas med en ny variant også :)
    To lodd forresten!
    Klem

    SvarSlett
  110. Hei, lampa er kjempefin, en klassiker som passer til det meste. Jeg vil gjerne vinne den, hadde vært perfekt i lesekroken :) margrethekarijord(ætt)gmail.com To lodd!

    SvarSlett
  111. Kjempefin giveaway!! Og utrolig fin lampe! Jeg blir veldig gjerne med! Trekker 1 lykkelodd!

    Registrer gjerne giveawayen din hos meg (gratis). Jeg har akkurat laget en helt ny samleside for giveaways! Jeg har også selv en giveaway der du kan vinne gavekort på kr. 600,- Du er velkommen til å bli med!

    Ha en strålende helg! Bloggklem Franciska

    SvarSlett
  112. Prøver lykken med 1 lodd:D For denne lampa var kjempekul!

    SvarSlett
  113. Super lampe - og den bleke grønnfargen var nydelig (og den grå og den sorte)

    Hvis du teller ikke sporbare følgere tar jeg to lodd, hvis ikke er vi på ett:-)

    Hilsen Randi.stene(att)gmail.com

    SvarSlett
  114. ELSKER de lampene:):)

    tre lodd på meg! TVI TVI.

    Anine:)

    SvarSlett
  115. Jeg elsker at de er så enkle og "gammeldagse", lampa har et industrialistisk preg over seg og jeg ELSKER det! Delt på facebook og sendt en ekstra mail til de nærmeste vennene mine - de ville nok også likt denne!

    Katrine Karlsen

    katrine_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  116. Glemte å si at jeg tar da 3 lodd ;)

    Katrine Karlsen

    katrine_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  117. Så koselig aT du ville være med på giveawayen min:)
    Men jeg fant ikke loddene dine:(
    Jeg vil gjerne være med på din giveaway!:) Den lampa er jo bare superkul og hadde passet kjempefint på bordet mitt:)
    Tusen takk fro tipset, så nå krysser jeg fingrene og håper jeg trekker lykkeloddet!:)
    Fin dag videre!
    Klem

    SvarSlett
  118. prøver lykken med 1lykkelodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  119. 2 lodd til meg :)
    Lampa var kjempe fin. Er i en skikkelig 'lampe fase' nå, er så mange fine lamper der ute :)
    Hilsen Nina
    nina.sand@me.com

    SvarSlett
  120. 1 lodd til meg.
    Jeg liker denne fordi den passer alle stilarter, og er like kul på barnerommet som i stua. :)

    SvarSlett
  121. Tidløs, stilfull og kan brukes til alt!:)
    Det blir ikke bedre enn det :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  122. Stilig lampe!

    Ønsker meg 1 lykkelodd, viss det ikkje er for seint.

    Ha ein fin søndag! Klem,

    SvarSlett
  123. Berre lekker !!! Me like ... tar 2 lodd og x fingre og tær og det som er ;-)

    SvarSlett
  124. Perfekt lampe til kontoret. Digger både lampa og bloggen din. God søndag ;)
    Kristina
    Kristinakvarv@hotmail.com

    SvarSlett
  125. Hei, jeg digger den lampa, så stilren og flott!!! Har ønsket meg den lenge. Er også en stor fan av bloggen din, er innom ofte:)
    Jeg trekker 2 lodd og håper....

    Mvh Merethe
    m-wasmu@online.no

    SvarSlett
  126. Jätteläcker lampa!
    Vill ta en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  127. Oj...denne holdt jeg på å gå glipp av! Slenger meg på i siste liten og krysser fingrene :) Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  128. Hah, jeg rakk det :-) For en utrolig lekker lampe, den vil passe godt på mitt arbeidsrom! 2 lodd på meg, kommentar og følger.

    SvarSlett
  129. Flott lampe, som i tillegg til å være fin gir godt og riktig lys. Hadde vært supert å vinne denne. Tar to lodd, siden jeg også følger deg :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...