onsdag 14. april 2010

Leeekre lamper

Er ikke disse lampene flotte??


 

 

Jeg elsker disse lampene.
Både de avdempede fargene, formen, enkelheten, og den diskrete teksturen i skjermen. Den er lekker både med lampen tent og slukket. Favorittbildet mitt her er klyngen av takpendler i grått øverst.


Finnes også med lampefot av glass (ikke min favoritt)



 

Hadde det vært en enkel måte å skaffe West Elm til Norge, hadde disse lampene ganske fort havnet til fryd og beundring i Åpent hus. Men akk..

Møbler fra West Elm har jeg vist tidligere.

I neste innlegg
holder vi oss på "feil" side av Atlanteren.
Vi skal på gårdsbesøk - med arkitektur litt utenom det vanlige.

1 kommentar:

  1. jo de var kjempe fin!!! Eg også kunne gjerne tatt ein i grått:)
    så dumt at de ikkje sender til Norge!

    Ang. hus planleggingen min, (eg må vel først få hustomten i orden før eg kan begynne å tenke på det ENDELIGE huset;), men eg liker veldig godt det i topp feltet, men eg trur det er den sommerstemningen som spiller meg eit puss, for da tenker ein hvitt lyst luftig og som du sa skagen assosiasjoner med ein gang! men du har rett! kanskje eg skal la de i sør få ha denne type hus, mens me som bur på ei "vær hard" øy ut i hav gapet må ha litt meir solide greier.. gu kor vanskelig dette er!!! ;)

    ha ein fin kveld:)
    ps: så kjekt med kommentarer fra deg;)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...